lisätä huomattavasti työperäistä maahanmuuttoa. Onko kaikki vieraskieliset jo työllistetty? Ainakin viimeisen virallisen tilaston mukaan vieraskielisten osuus työttömistä esim helsingissä oli yli 24%
Hallitus haluaa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ENSI TIETOJEN MUKAAN HALLITUS PÄÄTTI OLLA PÄÄTTÄMÄTTÄ MITÄÄN. MINISTERI LIKSOJEN JATKUMINEN ON AINUT MISTÄ ON PÄÄTETTY. SEURAAVA HALLITUS EI TULE OLEMAAN SUOSITTU, KUN ALKAA NYKYISEN HALLITUKSEN JÄRJETTÖMÄSTI TEKEMÄ JA POIS LAHJOITETUN RAHAN TAKAISIN MAKSU. PARASTA OLISIKIN ,ETTÄ TÄMÄ HALLITUS JATKAISI MYÖS SEURAAVALLA HALLITUSKAUDELLA, NIIN NÄHTÄISIIN KUINKA PITKÄÄN VELANOTOLLA PÄRJÄÄ.....
- Anonyymi
Juu nyt on työvoimapulakiima.
- Anonyymi
Turussa paljon avoimia työpaikkoja, silti työttömiä yli 10% Outo yhtälö, eikö työ maita vai eikö kykene......
- Anonyymi
Monet työttömät haluaisi töihin,mutta kun ei niitä todellisia työpaikkoja ei ole,avoime na olevat paikat on aikaa täytetty tai niitä ei ole olemassakaan
- Anonyymi
Saksan poliisi tiputti pommin. Maahanmuuttajat tehtailleet 780 rikosta päivässä.
2.11.2016 29 Comments maahanmuuttajat, rikokset, Saksa
Saksan maahanmuuttajat ovat viimeisen kuuden kuukauden aikana tehneet 142,500 rikosta. Tämä tekee 780 rikosta päivässä, siis yhdessä päivässä. luvut ovat nousseet yli 40 prosenttia, jos verrataan vuoden 2015 samanaikaisiin. Tiedon varmistaa Saksan liittotasavallan rikospoliisi. Tieto sisältää vain rikokset missä epäilty on saatu kiinni.
Angela Merkelin avoimien rajojen politiikalle tämä on iso kolaus. Merkelillä on vielä integroimattomia pakolaisia 900,000 maassa, nämä 900,000 tulivat viimevuoden loppupuoliskolla. - Anonyymi
Kokoomus haluaa näitä halpatyöläisiä lisää Suomeen.Turun pormestarikin innoissaan keksi että tuodaan toiselta puolen maapalloa Filippiineiltä sairaanhoitajia kun niille ei tarvitse maksaa paljoa palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772