Saa**** välillä vituttaa kun tulis joku mielenkiintoinen matsi ja ei sitten varmasti lähetetä peruskanavilta vahingossakaan kuin joku satunnainen pari kertaa vuodessa.
Jääkiekon takia pitäis maksaa paketista ja jalkapallon takia toisesta. Enkä varmana maksa kun ne tietyt kiinnostaa ja ne on jaoteltu kahdelle ellei kolmelle eri kanavapaketille.
En varmasti maksa enään yhdestäkään kanavapaketista!
Maksulliset matsit
2
1551
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt varmaan tarkoitat niitä KHL-matseja jotka siirtyi maksulliselle Discovery suoratoistopalvelulle ja vain yksi matsi lähetettiin TV5-kanavalla. Samaa mieltä olen että en suostu maksamaan vaikka olisikin mielenkiintoisia matseja tulossa. Se sitä paitsi vaatii maksukortin tiedot joita EN suostu antamaan kun jo kertaalleen olen saanut kuolettaa korttini tietojen vuotaessa rikollisille! Ja jos tietomurto Discoveryn systeemeihin tulisi niin taas sama hemmetin kuoletusrumba ja rikosilmoituksen teko.
Miksi edes Discovery ei voisi laskuttaa vaikka sähköpostilaskulla? Mikä siinä on niin hankalaa? - Anonyymi
Siirtyi Viasatilta halvemmalla katsottavaksi. Itse katson vain Jokereiden pelejä ja nyt hinta 35€ -> 10€ kk. Urheilukulttuuriteko miltei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212634Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1012537- 2021374
- 941271
- 1221256
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3021228Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,20997Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12977Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211969- 60887