Vois olla vaikeata ..

Anonyymi

mä tarvitsen tosi paljon hellyyttä. Muuten ei tuu mitään. En jaksa suhdetta jossa en sitä saa.

29

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hellyyttä tarvitse. Seksiä välillä ja se siitä. Turhat tunteilut pois.

      • Anonyymi

        Sekin on Ok, mutta se on pelkkä seksisuhde.. eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on Ok, mutta se on pelkkä seksisuhde.. eri asia.

        Mitä väliä, ei niin mitään. Seksi on tärkein asia elämässä ja naisen kuuluu alistua miehen tahtoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, ei niin mitään. Seksi on tärkein asia elämässä ja naisen kuuluu alistua miehen tahtoon!

        Sekin on joskus ok, mut ei se riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on joskus ok, mut ei se riitä.

        Mulle riittää! Haluan naisilta pelkkää reikää, en muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää! Haluan naisilta pelkkää reikää, en muuta!

        Reikiä kyllä löytyy…


    • Anonyymi

      Se on hyvä ominaisuus ja varmasti löydät sen puoliskosi, ellet sitten ole jo löytänyt. Olen itse toivottoman rakastunut kultaiseen mieheen. Hänelläkin on kyllä ne oudot hetkensä. En aina tiedä miten pitäisi suhtautua. Ärsyttää välillä.

      • Anonyymi

        Hieno kommentti!


      • Anonyymi

        Jätä jo se mies rauhaan, vaan etkö ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä jo se mies rauhaan, vaan etkö ymmärrä?

        Eri nainen. Mulle huudat usein tuota. Tuo ei ollut multa nyt. Jätä nämä naiset rauhaan jo ymmärrätkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä jo se mies rauhaan, vaan etkö ymmärrä?

        Minä näen niin punaista näistä kommenteista. Tuo muija kirjoittaa anonyymina anonyymille ja sinä käsket jättää "sen miehen" rauhaan. Oikeasti sietäisi saada selkääsi niin tyhmä olet mun normaalin silmissä. Ja sun takia itse kirjoitan miehelle enemmän ja enemmän ja enemmän. En v*ttu koskaan lopeta, että sunlaiset voi huonosti. Ja koska rakastan sitä miestä toki myös. sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näen niin punaista näistä kommenteista. Tuo muija kirjoittaa anonyymina anonyymille ja sinä käsket jättää "sen miehen" rauhaan. Oikeasti sietäisi saada selkääsi niin tyhmä olet mun normaalin silmissä. Ja sun takia itse kirjoitan miehelle enemmän ja enemmän ja enemmän. En v*ttu koskaan lopeta, että sunlaiset voi huonosti. Ja koska rakastan sitä miestä toki myös. sivusta.

        juu tuollaisen joka mies haluaa...ihana..


    • Anonyymi

      Sama täällä. Paljon hellyyttä, lämpöä, haleja, pusuja.

    • Anonyymi

      Silittäjiä on maailma pullollaan ja se voi ulkoisesti tuntua hyvältäkin ja lohduttaa. Mutta vain yksi nainen voi olla se oikea. Tiedoksi vaan.

    • Anonyymi

      Kyllä mä sulle miehelle hellyyttä antaisin. Aina kun tarvitset ja silloinkin kun et.

    • Anonyymi

      Jaa. Taidat olla narsisti.

    • Anonyymi

      Näinhän se kuuluu olla.

    • Anonyymi

      Voisko olla vaikeata kun tilanne vaatii?

    • Anonyymi

      Kommenteilla ei hoitoa saa.

    • Anonyymi

      Vois vois kun vois...

    • Anonyymi

      Mies vai nainen?.. Kyllä hellyyttä tulee osoittaa, mutta sopivassa suhteessa.. Kyllä mä luulen, että pelkät pitkän pitkät sessiot riittää, sit kun se oikea löytyy 😆.. Sellaiset turhan päiväiset lässyn lässyt on ällöttäviä. Mua muutenkin oksettaa kun mies yrittää tuoda kukkia tms.. Mutta kyllä mä miehelle voisin antaa.

    • Anonyymi

      Sama vika mulla. Hellyyttä pitää saada ja antaa.

    • Anonyymi

      Saat vain bdsm ja hardcorea.

    • Anonyymi

      Ilman hellyyttä ja kommunikointia, ei ole kunnollista suhdetta.

      • Anonyymi

        Ilman kunnon kummunikointia ei todellakaan! Suurinosa miehistä ei osaa puhua ja se on iso iso ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman kunnon kummunikointia ei todellakaan! Suurinosa miehistä ei osaa puhua ja se on iso iso ongelma.

        Juu selvinpäin vähän sellasia juroja tunnekylmiä. Ja päihdyksissä menee aina yli. Känniääliö ei ole millään tavoin aito. Minun mielestäni ihmisen pitäisi olla enimmäkseen selvin päin. Mutta se on vaan mun mielipide. Hirvee mahalaskupäivä tänään. Jouduin eilen ottamaan puolikkaan unipillerin, kun enhän olisi muuten kyennyt nukkumaan edes. Nyt loppus mun huumorintaju. Melkein ainakin :D


    • Anonyymi

      Niinpä no ei se iso pehmonallukka paljon silittele tai halaile takaisin vaikka sitä haliruttaisikin kuinka nukkumaan mennessä.

    • Anonyymi

      No sun pitää sitte varmaan ettii semmonen halimussukka, joka viihtyy kainalossas.

      • Anonyymi

        Mutta sen pitäs myös olla intohimoinen, pelkkä nössö mussukkakaan ei kelpaa. Vaatimukset on kovat 😅


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe