Vois olla vaikeata ..

Anonyymi

mä tarvitsen tosi paljon hellyyttä. Muuten ei tuu mitään. En jaksa suhdetta jossa en sitä saa.

29

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei hellyyttä tarvitse. Seksiä välillä ja se siitä. Turhat tunteilut pois.

• Anonyymi

Sekin on Ok, mutta se on pelkkä seksisuhde.. eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on Ok, mutta se on pelkkä seksisuhde.. eri asia.

Mitä väliä, ei niin mitään. Seksi on tärkein asia elämässä ja naisen kuuluu alistua miehen tahtoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä, ei niin mitään. Seksi on tärkein asia elämässä ja naisen kuuluu alistua miehen tahtoon!

Sekin on joskus ok, mut ei se riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on joskus ok, mut ei se riitä.

Mulle riittää! Haluan naisilta pelkkää reikää, en muuta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle riittää! Haluan naisilta pelkkää reikää, en muuta!

Reikiä kyllä löytyy…

• Anonyymi

Se on hyvä ominaisuus ja varmasti löydät sen puoliskosi, ellet sitten ole jo löytänyt. Olen itse toivottoman rakastunut kultaiseen mieheen. Hänelläkin on kyllä ne oudot hetkensä. En aina tiedä miten pitäisi suhtautua. Ärsyttää välillä.

• Anonyymi

Hieno kommentti!

• Anonyymi

Jätä jo se mies rauhaan, vaan etkö ymmärrä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri nainen. Mulle huudat usein tuota. Tuo ei ollut multa nyt. Jätä nämä naiset rauhaan jo ymmärrätkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen niin punaista näistä kommenteista. Tuo muija kirjoittaa anonyymina anonyymille ja sinä käsket jättää "sen miehen" rauhaan. Oikeasti sietäisi saada selkääsi niin tyhmä olet mun normaalin silmissä. Ja sun takia itse kirjoitan miehelle enemmän ja enemmän ja enemmän. En v*ttu koskaan lopeta, että sunlaiset voi huonosti. Ja koska rakastan sitä miestä toki myös. sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen niin punaista näistä kommenteista. Tuo muija kirjoittaa anonyymina anonyymille ja sinä käsket jättää "sen miehen" rauhaan. Oikeasti sietäisi saada selkääsi niin tyhmä olet mun normaalin silmissä. Ja sun takia itse kirjoitan miehelle enemmän ja enemmän ja enemmän. En v*ttu koskaan lopeta, että sunlaiset voi huonosti. Ja koska rakastan sitä miestä toki myös. sivusta.

juu tuollaisen joka mies haluaa...ihana..

• Anonyymi

Sama täällä. Paljon hellyyttä, lämpöä, haleja, pusuja.

• Anonyymi

Silittäjiä on maailma pullollaan ja se voi ulkoisesti tuntua hyvältäkin ja lohduttaa. Mutta vain yksi nainen voi olla se oikea. Tiedoksi vaan.

• Anonyymi

Kyllä mä sulle miehelle hellyyttä antaisin. Aina kun tarvitset ja silloinkin kun et.

• Anonyymi

Jaa. Taidat olla narsisti.

• Anonyymi

Näinhän se kuuluu olla.

• Anonyymi

Voisko olla vaikeata kun tilanne vaatii?

• Anonyymi

Kommenteilla ei hoitoa saa.

• Anonyymi

Vois vois kun vois...

• Anonyymi

Mies vai nainen?.. Kyllä hellyyttä tulee osoittaa, mutta sopivassa suhteessa.. Kyllä mä luulen, että pelkät pitkän pitkät sessiot riittää, sit kun se oikea löytyy 😆.. Sellaiset turhan päiväiset lässyn lässyt on ällöttäviä. Mua muutenkin oksettaa kun mies yrittää tuoda kukkia tms.. Mutta kyllä mä miehelle voisin antaa.

• Anonyymi

Sama vika mulla. Hellyyttä pitää saada ja antaa.

• Anonyymi

Saat vain bdsm ja hardcorea.

• Anonyymi

Ilman hellyyttä ja kommunikointia, ei ole kunnollista suhdetta.

• Anonyymi

Ilman kunnon kummunikointia ei todellakaan! Suurinosa miehistä ei osaa puhua ja se on iso iso ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman kunnon kummunikointia ei todellakaan! Suurinosa miehistä ei osaa puhua ja se on iso iso ongelma.

Juu selvinpäin vähän sellasia juroja tunnekylmiä. Ja päihdyksissä menee aina yli. Känniääliö ei ole millään tavoin aito. Minun mielestäni ihmisen pitäisi olla enimmäkseen selvin päin. Mutta se on vaan mun mielipide. Hirvee mahalaskupäivä tänään. Jouduin eilen ottamaan puolikkaan unipillerin, kun enhän olisi muuten kyennyt nukkumaan edes. Nyt loppus mun huumorintaju. Melkein ainakin :D

• Anonyymi

Niinpä no ei se iso pehmonallukka paljon silittele tai halaile takaisin vaikka sitä haliruttaisikin kuinka nukkumaan mennessä.

• Anonyymi

No sun pitää sitte varmaan ettii semmonen halimussukka, joka viihtyy kainalossas.

• Anonyymi

Mutta sen pitäs myös olla intohimoinen, pelkkä nössö mussukkakaan ei kelpaa. Vaatimukset on kovat 😅

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      116
      5901
    2. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      3593
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2700
    4. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      2664
    5. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1594
    6. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1480
    7. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      59
      1244
    8. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      57
      1194
    9. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      40
      1187
    10. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      95
      1023
    Aihe