Hyvää yötä ja kauniita unia. Toivottavasti nukut hyvin. Toivottavasti sinun päiväsi on huomenna parempi kuin tänään. Sinulle toivon onnea elämässäsi. Toivon onnea jatkoon jo nyt. Kyllä sinä pystyt mihin vaan. Pidän sinusta paljon. Sinä ansaitset olla onnellinen ja ansaitset hyvän upean naisen.
Älä loukkaa itseäsi sitten jatkuvasti ettet joudu saikulle. 🥰
Ihanalle Miehelle
17
66
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään. Tässä syy miksi täällä kaivataan. Monikaan ei halua tyrkyttää mahdottomille kohteille 😊 Vaikka kuinka ihastuisi toiseen ihmiseen, ei se meinaa aina pariutumista vaikka tottakai se voi olla joskus myös mielessä. Ja himoa voi toiseen olla. Yksipuolisestikin myös. Se kuuluu ihmisen elämään haloo. Ei sille aina tarvitse tehdä mitään. Jos kyseisellä miehellä jo joku onkin, toivotan onnea. Jos ei ole, toivotan onnea etsintään. Jos ei halua, toivotan onnea itsenäiseen elämään.
T. Aloittaja - Anonyymi
Onnea jatkoon myös👍
- Anonyymi
Aloitus on hieman teennäinen. Liikaa toivotusta ja hohkaamista. 2/5 vain.
- Anonyymi
No anteeksi, jos toivottelen. Emme näe enää kauhean kauaa ja sitten tiet todennäköisesti erkanevat.
- Anonyymi
Onnea sullekin 😝
- Anonyymi
Niin, aika kehnoksi välilliseksi motivaatiokirjeeksi mieheltä itselleen tätä luonnehtisin ja saattaisin mennä rivienvälien tulkinnassa jopa niin pitkälle, että ounastelin, että päin helvettiä menee ja tulee menemään hänellä
- Anonyymi
kirjoitettu on.Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä
rauhallista, Jeesuksen veristä turvallista illanjatkua
https://www.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U- Anonyymi
Aamen! Veljet ja siskot, yhtykäämme lauluun, Haaalluuujaaa!
- Anonyymi
En toivota samaa
- Anonyymi
Oletpa tympeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa tympeä
Hän on perusmulkku suonenjoelta. Ei häntä kiinnosta. Mikään.
- Anonyymi
Minä toivotan silti ja vielä kahta kovemmin.
- Anonyymi
Eilen olin loukkaantunut krapulan takii, tänään on varmasti parempi päivä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Jaa se oli maanantaigänät vedetty 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se oli maanantaigänät vedetty 😄
Tänään on keskiviikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on keskiviikko.
Joskus vedellessä parista yöstä tuleekin yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus vedellessä parista yöstä tuleekin yksi.
Näin on, viime lauantai oli pisin moneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133