Hyvää yötä ja kauniita unia. Toivottavasti nukut hyvin. Toivottavasti sinun päiväsi on huomenna parempi kuin tänään. Sinulle toivon onnea elämässäsi. Toivon onnea jatkoon jo nyt. Kyllä sinä pystyt mihin vaan. Pidän sinusta paljon. Sinä ansaitset olla onnellinen ja ansaitset hyvän upean naisen.
Älä loukkaa itseäsi sitten jatkuvasti ettet joudu saikulle. 🥰
Ihanalle Miehelle
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään. Tässä syy miksi täällä kaivataan. Monikaan ei halua tyrkyttää mahdottomille kohteille 😊 Vaikka kuinka ihastuisi toiseen ihmiseen, ei se meinaa aina pariutumista vaikka tottakai se voi olla joskus myös mielessä. Ja himoa voi toiseen olla. Yksipuolisestikin myös. Se kuuluu ihmisen elämään haloo. Ei sille aina tarvitse tehdä mitään. Jos kyseisellä miehellä jo joku onkin, toivotan onnea. Jos ei ole, toivotan onnea etsintään. Jos ei halua, toivotan onnea itsenäiseen elämään.
T. Aloittaja - Anonyymi
Onnea jatkoon myös👍
- Anonyymi
Aloitus on hieman teennäinen. Liikaa toivotusta ja hohkaamista. 2/5 vain.
- Anonyymi
No anteeksi, jos toivottelen. Emme näe enää kauhean kauaa ja sitten tiet todennäköisesti erkanevat.
- Anonyymi
Onnea sullekin 😝
- Anonyymi
Niin, aika kehnoksi välilliseksi motivaatiokirjeeksi mieheltä itselleen tätä luonnehtisin ja saattaisin mennä rivienvälien tulkinnassa jopa niin pitkälle, että ounastelin, että päin helvettiä menee ja tulee menemään hänellä
- Anonyymi
kirjoitettu on.Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä
rauhallista, Jeesuksen veristä turvallista illanjatkua
https://www.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U- Anonyymi
Aamen! Veljet ja siskot, yhtykäämme lauluun, Haaalluuujaaa!
- Anonyymi
En toivota samaa
- Anonyymi
Oletpa tympeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa tympeä
Hän on perusmulkku suonenjoelta. Ei häntä kiinnosta. Mikään.
- Anonyymi
Minä toivotan silti ja vielä kahta kovemmin.
- Anonyymi
Eilen olin loukkaantunut krapulan takii, tänään on varmasti parempi päivä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Jaa se oli maanantaigänät vedetty 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se oli maanantaigänät vedetty 😄
Tänään on keskiviikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on keskiviikko.
Joskus vedellessä parista yöstä tuleekin yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus vedellessä parista yöstä tuleekin yksi.
Näin on, viime lauantai oli pisin moneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251180Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902