Milloin viimeksi ihastuit tahattomasti?

Anonyymi

Tahattomasti eli ohimennen, kuten käytyäsi kaupassa, läääkärissä, autohuollossa? Huomaat jääneesi miettimään kohtaamista?
Itsellä kävi tänään niin ja harmittaahan se, kun ei yhteyttä saa!
Kysyy nainen

28

540

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ihastun usein ja kevyesti. Ihastuileminen on kivaa. Harmitonta hupia. Mutta sitten kun rakastuu kunnolla johonkin ja oppii rakastamaankin, niin johan siinä on maanpäällinen helvetti valmiina. Sellainen helvetti, mistä ei löydä ulospääsyaukkoa. Tiedän senkin, että miltä tuntuu, kun putoaa railoon. Minun mielestäni pari kertaa liikaa. En ole aikeissa hajota enää samalla tavalla. Haluan elää.

      • Anonyymi

        Okei, toi ei kuulostanut harmittomalta! Mut ehkä vielä joku toinen natsaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, toi ei kuulostanut harmittomalta! Mut ehkä vielä joku toinen natsaa?

        En luota miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luota miehiin.

        Sanoisin, että ei kumpaakaan sukupuoleen 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että ei kumpaakaan sukupuoleen 😅

        Entä sitten. Ei se mikään vitsin aihe ole. Ja kyllä siihen omat syynsä löytyy. Vaikka mitenkä olisin omat valintani tehnyt. Oikeastaan viime kädessä luotan vain itseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten. Ei se mikään vitsin aihe ole. Ja kyllä siihen omat syynsä löytyy. Vaikka mitenkä olisin omat valintani tehnyt. Oikeastaan viime kädessä luotan vain itseeni.

        Vitsin aihe? Tuohan kuulosti vastaajan sarkamilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsin aihe? Tuohan kuulosti vastaajan sarkamilta?

        Mua sitten voi ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka laittaa toiset johonkin lasipalloon ja tarkkailee sitä ulkopuolelta käsin. Ja sitten lausutaan niitä viisauksia, että olisi sinunkin hyvä nähdä virheesi. Ei aina vaan ihan joka kerta. En minä halua syyllistämisenergioita ympärilleni. En tiedä mitä tapahtui, mutta voin oikein huonosti. Mietin, ollaanko sittenkään samaa porukkaa hänen kanssaan. Tuntuu että hän tulee kaikkien muiden kanssa oikein hyvin toimeen, muttei minun. Varmaan viis veisaa siitäkään.


    • Anonyymi

      Totta puhuen kerran ja iski yllättäen ja tässä sitä ollaan.

      • Anonyymi

        Toi kuulostaa siltä, että ihastuminen kannatti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kuulostaa siltä, että ihastuminen kannatti?

        Ehei saavuttamaton...olemme siis tekemisissä... kohtalon ivaa sekin..


    • Anonyymi

      Se oli 4.6.2021 kun viimeksi tapahtui niin.

      • Anonyymi

        Mitä sen jälkeen rapsahti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sen jälkeen rapsahti?

        Ei mitään.


    • Anonyymi

      Mulle ei ole tainnu ikinä käydä noin. En saa päähäni yhtään tilannetta, että olisin noin vaan ohimennen ihastunu.

      • Anonyymi

        Itelle kävi niin, että tuli asiakas hoitoon.. älytön kemia mutta ei voi ääneen sanoa.. outo juttu.
        Ja hyvä kysymys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle kävi niin, että tuli asiakas hoitoon.. älytön kemia mutta ei voi ääneen sanoa.. outo juttu.
        Ja hyvä kysymys!

        Niin ... mä taidan olla ihminen, joka ihastuu aina ensisijassa persoonaan ja siihen on ehkä sitten vaikeampi tutustua ja ihastua silleen ohimennen. En tiedä, mutta en tosiaan ole koskaan moista kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle kävi niin, että tuli asiakas hoitoon.. älytön kemia mutta ei voi ääneen sanoa.. outo juttu.
        Ja hyvä kysymys!

        Mä ihastuin lääkäriin joka leikkasi mut muutama vuosi sitten🙈...
        Onhan se hieman noloa mutta musta ihan vähän tuntui ettei se ollu.......ihan ykspuolista🤔.
        Muisto jäi ja siitä tulee hyvä mieli vaikkei siinä ollu mitään, vain asiallista käytöstä rajat tietäen puolin ja toisin.😉 Ihana mies oli....


    • Anonyymi

      Liian hitaasti syttyvä tuollaiseen, flirtinkin huomaa monesti vasta jälkeenpäin. Pitää olla useampi tapaaminen, ennen kuin ehtii ihastua. Ehkä joku sama aaltopituus voi tulla ilmi lyhyessä kohtaamisessa, silloin pitää hyvänä tyyppinä, ei minään sen enempänä.

      • Anonyymi

        Vähän samaa "vikaa" mussakin. Oon ihan liian hitaasti lämpenevä ykskaks vaan ihastumaan. Mun pitää oppia tuntemaan toinen ja vasta sitten saatan ihastua. Mä olen myös todella huono huomaamaan flirttiä ja kiinnostus pitää ilmasta hyvin selvästi jotta mä sitä tajuaisin. Jos mulle selittää jonkun tekosyyn tulla vaikka juttelemaan tmv. niin oletan sen olevan sitten se syy tulla juttelemaan. Se on oikeestaan lähes vitsi mun ystäväpiirissä, että mä todella olen täysin sokea iskuyrityksille. Töissäkin on ollut tilanteita, joissa työkaveri sanoo jälkikäteen, että sulla oli siinä sitten taas mies tyrkyllä, eikä kelvannut. Ei kai mulla nyt käy edes mielessä, että joku tulis töissä yrittämään mitään.


    • Anonyymi

      Kerran vaan tapahtunut tällainen, siitä on muutama vuosi aikaa. Olen ehkä vähän outo ja ihmisistä neutraalisti ajatteleva. En edes käsitä kun ehkä vasta jälkeen päin, jos joku koittaa vähän flirttailla. Kerran yksi tuntematon mies antoi mulle puhelinnumeronsa "kaiken varalta " jonkun tekosyyn varjolla. Tajusin vasta jotain ehkä parin vuoden päästä, että se saattoi olla kiinnostunut. Tämä tapahtui joskus nuorena

    • Anonyymi

      Oletko joskus sitten ihastunut tahalleen!?!

    • Anonyymi

      Keväällä 2020, se tapahtui kuin pölkyllä päähän olisi lyöty. Maailman huumaavin nainen. 💙

      Tai ainakin mun maailmani.

      • Anonyymi

        Missäpäin tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tämä tapahtui?

        Sähköpostissa.


    • Anonyymi

      Joskus tarvitaan vain sopivan olemuksen omaava ja katse mikä herättää mielenkiinnon. Niin minullekin naiselle usein käy, että ihastun helposti. Harvemmin tämä kiinnostus ei jatka matkaa jos ei näe uudestaan. Jatkuva näkeminen ruokkii kiinnostusta ja toinen jää pyörimään mieleen helposti. Sitten sitä kiinnostusta alkaa herättämään henkiin ajatuksilla. Toinen olisi täällä, ehkä toinen ajattelee minua, ehkä sekin kaipaa. Vaikeinta on kun ei ole mitään yhteyttä toiseen.

    • Anonyymi

      Joka päivä. Samaan ihmiseen. Uudelleen. 😂

    • Anonyymi

      Näen välillä yhtä ihmistä johon olen vähän ihastunut. Ihan vaan ulkonäön perusteella, mikä ei ole ihan luonteenomaista minulle.

    • Anonyymi

      Kerran tosiaan kävi noin. Ihan tahattomasti ohimennen juttelin yhden miehen kanssa ja se oli tahatonta menoa se. Siitä on jo aikaa. Siksi täällä palstallakin roikun. Vähän epäilen että mulle ei käy noin kuin kerran elämässä. Harmi että hän katosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe