Muskottipähkinä masennuksen hoidossa

Anonyymi

Muskottipähkinä on erittäin hyvä masennuksen hoitoon, annos 10-20g tuo hyvän olon, painava henkilö voi ottaa 25-35g. Tupakointi ja muskottipähkinä, ei hyvä idea. Muskottipähkinän viihde/rentoutuskäyttö aiheuttanee yleensä ohi meneviä hengitysvaikeuksia(aina niitä ei tule) joten jos sinulla on hengitysvaikeuksia, en suosittele. Tupakointi kannattaa lopettaa ajoissa ja siinä voi mennä aikaa ennenkuin keuhkot toimivat enemmän normaalisti. Vasta tällöin kannattaa kokeilla muskottipähkinää jos kiinnostaa. Myös kävelylenkit pururadalla, lihaskunto harjoittelu sekä terveellinen ruokavalio on tärkeätä. Erityisesti d vitamiini parantaa keuhkojen toimintaa. Itse myös imeskelen silloin tällöin eukalyptys pastilleja, tekee hyvää kurkulle. Itse muskottipähkinän vaikutukset alkaa n. 6-8tunnin kuluttua ottamisesta, hilpeyttä esiintynee jo sitä ennen. Mahdollisuus erittäin rentouttavaan euforia virtaukseen kehossa kun määrä riittävän suuri. Hallusinaatioita voi esiintyä yleensä suuremmilla määrillä mutta en suosittele ylittämään 40-50g riippuen painostasi. Muskottipähkinä voi aiheuttaa syöpää ja soluvaurioita mutta tämä on epätodennäköistä ja vauriot olemattomia käytetyissä määrissä. Muskottipähkinä sisältämän Myristisiinin on epäilty metabolisoituvan mmda:ksi mutta virtsanäytteissä tätä ei ole havaittu joten muskottipähkinä ei siis todennäköisesti kuulukaan amfetamiini perheeseen vaan vaikutukset ovat enempi thc:n kaltaisia mutta toksisia, osin. Muskottipähkinä myrkyllisyys ei ole pahin oire vaan tukehtumisen tunne ja kurkun kuivuus. Vedenjuonti sopivissa määrin todella kannattaa. Muskottipähkinä ei sovellu skitsofrenia tai mielisairauksia sairastavalle hallusinaatio riskin vuoksi. Muuten, muskottipähkinä on melko hyvä aine. Jos haluat elämään lisää sisältöä ja kaipaat mielihyvää, muskottipähkinä on Oiva vaihtoehto.

1

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Masennuksesta kokemukseni. Jos syön illalla jotain hyvin mausteista kuten vaikka perunalastuja joita on erilaisia nykyään. Toinen tekijä on alkoholi. Jos juon niin kummastakin tulee masennusta. Heräilen yöllä ja tuntuu että kaikki asiat ovat huonosti ja selvästi se on henkistä. Minulle aivan uusi kokemus: Jos syön suolapähkinöitä niin sama juttu ja ne menee sulamatta vatsan läpi tehden jotain liikahappoa, eli vatsa suolisto kärsii selvästi.
      En ole koskaan lukenut näistä oireista mutta olen huomannut ne todeksi.
      Onko muilla samaa?
      Jos em asioita en tee niin kaikki on hyvin ja nukun levollisesti. Ei ole mitään "painavaa pilveä" päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe