Muskottipähkinä masennuksen hoidossa

Anonyymi

Muskottipähkinä on erittäin hyvä masennuksen hoitoon, annos 10-20g tuo hyvän olon, painava henkilö voi ottaa 25-35g. Tupakointi ja muskottipähkinä, ei hyvä idea. Muskottipähkinän viihde/rentoutuskäyttö aiheuttanee yleensä ohi meneviä hengitysvaikeuksia(aina niitä ei tule) joten jos sinulla on hengitysvaikeuksia, en suosittele. Tupakointi kannattaa lopettaa ajoissa ja siinä voi mennä aikaa ennenkuin keuhkot toimivat enemmän normaalisti. Vasta tällöin kannattaa kokeilla muskottipähkinää jos kiinnostaa. Myös kävelylenkit pururadalla, lihaskunto harjoittelu sekä terveellinen ruokavalio on tärkeätä. Erityisesti d vitamiini parantaa keuhkojen toimintaa. Itse myös imeskelen silloin tällöin eukalyptys pastilleja, tekee hyvää kurkulle. Itse muskottipähkinän vaikutukset alkaa n. 6-8tunnin kuluttua ottamisesta, hilpeyttä esiintynee jo sitä ennen. Mahdollisuus erittäin rentouttavaan euforia virtaukseen kehossa kun määrä riittävän suuri. Hallusinaatioita voi esiintyä yleensä suuremmilla määrillä mutta en suosittele ylittämään 40-50g riippuen painostasi. Muskottipähkinä voi aiheuttaa syöpää ja soluvaurioita mutta tämä on epätodennäköistä ja vauriot olemattomia käytetyissä määrissä. Muskottipähkinä sisältämän Myristisiinin on epäilty metabolisoituvan mmda:ksi mutta virtsanäytteissä tätä ei ole havaittu joten muskottipähkinä ei siis todennäköisesti kuulukaan amfetamiini perheeseen vaan vaikutukset ovat enempi thc:n kaltaisia mutta toksisia, osin. Muskottipähkinä myrkyllisyys ei ole pahin oire vaan tukehtumisen tunne ja kurkun kuivuus. Vedenjuonti sopivissa määrin todella kannattaa. Muskottipähkinä ei sovellu skitsofrenia tai mielisairauksia sairastavalle hallusinaatio riskin vuoksi. Muuten, muskottipähkinä on melko hyvä aine. Jos haluat elämään lisää sisältöä ja kaipaat mielihyvää, muskottipähkinä on Oiva vaihtoehto.

1

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Masennuksesta kokemukseni. Jos syön illalla jotain hyvin mausteista kuten vaikka perunalastuja joita on erilaisia nykyään. Toinen tekijä on alkoholi. Jos juon niin kummastakin tulee masennusta. Heräilen yöllä ja tuntuu että kaikki asiat ovat huonosti ja selvästi se on henkistä. Minulle aivan uusi kokemus: Jos syön suolapähkinöitä niin sama juttu ja ne menee sulamatta vatsan läpi tehden jotain liikahappoa, eli vatsa suolisto kärsii selvästi.
      En ole koskaan lukenut näistä oireista mutta olen huomannut ne todeksi.
      Onko muilla samaa?
      Jos em asioita en tee niin kaikki on hyvin ja nukun levollisesti. Ei ole mitään "painavaa pilveä" päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe