Minkälaista musiikkia JT kuuntelevat?

Anonyymi

Minkälaista musiikkia jt kuuntelevat?

11

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työväenlauluja omasta laulukirjastaan. Sen tyylisiä ne on.

      • Anonyymi

        Kumma kun eivät ole laittaneet tangolauluja laulukirjaansa. Lähes kaikkihan he ovat tangohulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun eivät ole laittaneet tangolauluja laulukirjaansa. Lähes kaikkihan he ovat tangohulluja.

        Ja voisivathan he sitten pitää saleillaan teokraattiset tangokilpailut.
        Voittajapari saisi sitten raportoida ylimääräisen tunnin seuraavan vuoden aikana.
        Kakkoseksi tullut saisi raportoida ylimääräisen tunnin puolen vuoden aikana.
        Viimeiseksi tullut joutuisi mykkäkouluun.


    • Anonyymi

      Martti Luther on kirjoitettu vartiotorniin jehovantodistajaksi
      (perusteena on vartiotorniteesi että "aina on ollut jehovantodistajia" - ja sitten "todisteeksensa" on vartiotorni luetellut nimekkäitä henkilöitä historiasta ja sanonut heitä jehovantodistajiksi)

      Kun musiikista nimittäin on kyse, niin Luther on kirjoittanut ja säveltänyt virsiä, paljonkin.
      Esim. "enkeli taivaan lausui näin"

      Mutta vartiotorniseura ei suosittele "oman miehensä" virsiä valtakunnansaliloillensa. Miksiköhän ?

      • Anonyymi

        Laulukirjassaa, olikohan laulun numero 666 on laulu jonka sanat alkavat näin:" Täällä tunkiolla ( valtakunnansalilla ) istun ja synkkänä katselen . . .


    • Anonyymi

      Led Zeppelinin No Quarter kappaleesta voisivat digata.

      • Anonyymi

        Onhan se tunnelmallinen biisi, eikä armoa anneta viholliselle. Led Zeppeliniin jotkut suhtautuivat varovaisesti bändin okkultistisen taustan takia, vaikka vanhaa rokkia muuten kuuntelivatkin. Kyllä sitä silti kuunneltiin, ainakin kaveriporukassa kun tiukkapipoja ei ollut paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tunnelmallinen biisi, eikä armoa anneta viholliselle. Led Zeppeliniin jotkut suhtautuivat varovaisesti bändin okkultistisen taustan takia, vaikka vanhaa rokkia muuten kuuntelivatkin. Kyllä sitä silti kuunneltiin, ainakin kaveriporukassa kun tiukkapipoja ei ollut paikalla.

        Minkälainen musiikki on ”sallittua” musiikkia? Hyväksyykö Jumala tangon ja klassisen, mutta ei muuta? Kuuntelin aikoinaan paljon Eaglesia mm. Enkä ole siirtynyt nytkään tangoihin ja iskelmiin. Ovatko muut siirtyneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen musiikki on ”sallittua” musiikkia? Hyväksyykö Jumala tangon ja klassisen, mutta ei muuta? Kuuntelin aikoinaan paljon Eaglesia mm. Enkä ole siirtynyt nytkään tangoihin ja iskelmiin. Ovatko muut siirtyneet?

        Pipon kireys vaihtelee. Eagles ym. suhteellisen kevyt rokki on useimmille täysin ok. Hevi ja räppi sitten jo menevät paheksutulle puolelle, mutta kyllä niitäkin salassa kuunnellaan.

        Jos haluaa ottaa varman päälle, niin sitten klassinen ja tango, ehkä iskelmä myös. Kaikkein varminta on Valtakunnan laulut.


    • Bläk metallia ja aikaisemmin Pikkuoravien ja huuhaa innasen säveltuotanto oli hyvin yleisesti käytettyä hartausmusiikkia.

    • Anonyymi

      Ihan kaikenlaista. Sen näin jo 70-luvulla. ELO esim. hyvä.
      Myöhemmin pojat lähtivät metsämökille napsi ottamaan.
      Salassahan voi tehdä mitä vain.
      Joten älkäähän tuomitseko liian helposti muita. Tällä tarkoitan seurak.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe