Minkälaista musiikkia jt kuuntelevat?
Minkälaista musiikkia JT kuuntelevat?
11
73
Vastaukset
- Anonyymi
Työväenlauluja omasta laulukirjastaan. Sen tyylisiä ne on.
- Anonyymi
Kumma kun eivät ole laittaneet tangolauluja laulukirjaansa. Lähes kaikkihan he ovat tangohulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun eivät ole laittaneet tangolauluja laulukirjaansa. Lähes kaikkihan he ovat tangohulluja.
Ja voisivathan he sitten pitää saleillaan teokraattiset tangokilpailut.
Voittajapari saisi sitten raportoida ylimääräisen tunnin seuraavan vuoden aikana.
Kakkoseksi tullut saisi raportoida ylimääräisen tunnin puolen vuoden aikana.
Viimeiseksi tullut joutuisi mykkäkouluun.
- Anonyymi
Martti Luther on kirjoitettu vartiotorniin jehovantodistajaksi
(perusteena on vartiotorniteesi että "aina on ollut jehovantodistajia" - ja sitten "todisteeksensa" on vartiotorni luetellut nimekkäitä henkilöitä historiasta ja sanonut heitä jehovantodistajiksi)
Kun musiikista nimittäin on kyse, niin Luther on kirjoittanut ja säveltänyt virsiä, paljonkin.
Esim. "enkeli taivaan lausui näin"
Mutta vartiotorniseura ei suosittele "oman miehensä" virsiä valtakunnansaliloillensa. Miksiköhän ?- Anonyymi
Laulukirjassaa, olikohan laulun numero 666 on laulu jonka sanat alkavat näin:" Täällä tunkiolla ( valtakunnansalilla ) istun ja synkkänä katselen . . .
- Anonyymi
Led Zeppelinin No Quarter kappaleesta voisivat digata.
- Anonyymi
Onhan se tunnelmallinen biisi, eikä armoa anneta viholliselle. Led Zeppeliniin jotkut suhtautuivat varovaisesti bändin okkultistisen taustan takia, vaikka vanhaa rokkia muuten kuuntelivatkin. Kyllä sitä silti kuunneltiin, ainakin kaveriporukassa kun tiukkapipoja ei ollut paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tunnelmallinen biisi, eikä armoa anneta viholliselle. Led Zeppeliniin jotkut suhtautuivat varovaisesti bändin okkultistisen taustan takia, vaikka vanhaa rokkia muuten kuuntelivatkin. Kyllä sitä silti kuunneltiin, ainakin kaveriporukassa kun tiukkapipoja ei ollut paikalla.
Minkälainen musiikki on ”sallittua” musiikkia? Hyväksyykö Jumala tangon ja klassisen, mutta ei muuta? Kuuntelin aikoinaan paljon Eaglesia mm. Enkä ole siirtynyt nytkään tangoihin ja iskelmiin. Ovatko muut siirtyneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen musiikki on ”sallittua” musiikkia? Hyväksyykö Jumala tangon ja klassisen, mutta ei muuta? Kuuntelin aikoinaan paljon Eaglesia mm. Enkä ole siirtynyt nytkään tangoihin ja iskelmiin. Ovatko muut siirtyneet?
Pipon kireys vaihtelee. Eagles ym. suhteellisen kevyt rokki on useimmille täysin ok. Hevi ja räppi sitten jo menevät paheksutulle puolelle, mutta kyllä niitäkin salassa kuunnellaan.
Jos haluaa ottaa varman päälle, niin sitten klassinen ja tango, ehkä iskelmä myös. Kaikkein varminta on Valtakunnan laulut.
Bläk metallia ja aikaisemmin Pikkuoravien ja huuhaa innasen säveltuotanto oli hyvin yleisesti käytettyä hartausmusiikkia.
- Anonyymi
Ihan kaikenlaista. Sen näin jo 70-luvulla. ELO esim. hyvä.
Myöhemmin pojat lähtivät metsämökille napsi ottamaan.
Salassahan voi tehdä mitä vain.
Joten älkäähän tuomitseko liian helposti muita. Tällä tarkoitan seurak.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399