Onko teillä kaivattunne

Anonyymi

kanssa ns. naimanaamat? Ja palstan nuorisolle joka nyt hihittelee salaa pulpettinsa kätköissä on kerrottava, että naimanaamat on vanhan sanonnan mukaan toisiaan muistuttavat naamat.

54

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä nainen en muista kuin silmät. Niihin jäin jumiin 😍

      • Anonyymi

        Miksi esität naista mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi esität naista mies?

        Niin, hyvä kysymys mutta kai se jotain tästä saa kun on tuota kaksoiselämäänsä jo toistakymmentä vuotta viettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi esität naista mies?

        Miksi olet niin sekaisin, että luulet kaikkia mieheksesi?
        Monta kertaa jo vastannut ja sanon vielä uudestaankin, että olen nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä kysymys mutta kai se jotain tästä saa kun on tuota kaksoiselämäänsä jo toistakymmentä vuotta viettänyt.

        En ole mies vieläkään. Ihmeen kauan olet luullut täällä kirjoittavia naisia mieheksesi. Kannattaa kysyä häneltä suoraan, ettet vaikuta täällä jotenkin fakkiutuneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies vieläkään. Ihmeen kauan olet luullut täällä kirjoittavia naisia mieheksesi. Kannattaa kysyä häneltä suoraan, ettet vaikuta täällä jotenkin fakkiutuneelta.

        Nyt ei ollut kyllä hölkäsenpöläystä logiikkaa vasta-argumentissasi, eikä se myöskään muuta sitä tosiasiaa, että et ole nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ollut kyllä hölkäsenpöläystä logiikkaa vasta-argumentissasi, eikä se myöskään muuta sitä tosiasiaa, että et ole nainen.

        Logiikka on siinä, kun olet toistakymmentä vuotta seurannut jonkun kirjoittelemista täällä palstalla.

        Et myöskään pysty biologisiin ihmeisiin väitteelläsi, että olisin muka mies. Se nimittäin ei muuta minua naisesta mieheksi. Vaikka sinällään mulle ihan sama, mitä joku anonyymi minusta miettii, kun et ole hän jota täällä käyn kaipaamassa. Hän osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Voiko olla naimasilmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla naimasilmät?

        Mihinkähän se vastaus hävisi. Mutta vastaanpa uudestaan, että minusta tuntuu että voi hyvinkin olla. Niin lujasti niihin silmiin jäi kiinni, että ei unohdu mitenkään-


    • Anonyymi

      Just.

      • Anonyymi

        Aloittaja sai idean aloitukseensa ensitreffit alttarilla mainoksesta!


    • Anonyymi

      Taitaa ne vähän olla, pallonaamat ja kohtalaisen isot nenät kummallakin. :D

      • Anonyymi

        Sitä se ryyppääminen teettää, naama ja nenä turpoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se ryyppääminen teettää, naama ja nenä turpoo.

        Hahah :D Vähän veikkaan että kumpikaan ei juuri alkoa enää nykyään ota sillä tavalla.... Synnynnäisiä possuja vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah :D Vähän veikkaan että kumpikaan ei juuri alkoa enää nykyään ota sillä tavalla.... Synnynnäisiä possuja vaan.

        Tökeröt kommentit eivät ole aloittajalta.


    • Anonyymi

      Jonkin verran on naimanaamat. Silmissä ja olemuksessa on jotain samaa.

      • Anonyymi

        Näin taitaa olla 😊😍


    • Anonyymi

      Hän on persoonallisella tavalla kaunis keijukainen, ja minä enempi suomalainen pallinaama.

      • Anonyymi

        Persoonallisella tavalla kaunis tarkoittaa samaa kuin ruma, tyydyttävä juuri ja juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persoonallisella tavalla kaunis tarkoittaa samaa kuin ruma, tyydyttävä juuri ja juuri.

        Ei tainnut olla puhe sinusta nyt tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persoonallisella tavalla kaunis tarkoittaa samaa kuin ruma, tyydyttävä juuri ja juuri.

        Höpsista, olet negatiivinen. Tarkoittaa persoonallista piirrettä joka poikkeaa klassisesta kauneuskäsityksestä tai täydellisestä symmetriasta, mikä tekee henkilöstä persoonallisen tai massasta poikkeavan.

        Hyviä esimerkkejä on dirty dancing elokuvan nainen, jolla oli persoonallinen nenä, mutta meni leikkaamaan sen kreikkalaiseksi veistokseksi, mikä hävitti kasvoista persoonallisuuden.

        Toinen esimerkki on Renée Zellweger, joka oli suloinen Bridget Jonesina ja raskaine silmäluomineen, mutta leikkauksen jälkeen, samanlaisia nättejä kasvoja on tusinassa kymmenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persoonallisella tavalla kaunis tarkoittaa samaa kuin ruma, tyydyttävä juuri ja juuri.

        Tämä ala-arvoinen kommentti ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi

        Mikä tekee hänestä persoonallisen? Mikä piirre on hänessä muista poikkeava?


    • Anonyymi

      Kyllä hän kauniimpi on, minä olen aika tavis ja naiseksi kolhompi.

      • Anonyymi

        Kolho kuin hevonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolho kuin hevonen.

        Aivastan kuin hevonen, naama ei ole hevosmainen, mutta epänaisellinen. :)


    • Anonyymi

      Ei ole. Olen ruma, huono iho. Miehellä komeat kasvot, hymyilee koko ajan ja ihanat silmät.

      • Anonyymi

        Taas puutut toisten puolisoihin ja elämään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas puutut toisten puolisoihin ja elämään!!

        Aikamoinen fakiiri olet kun tämmöistä luet rivien välistä tai sitten olet harhainen ja avun tarpeessa


    • Anonyymi

      Joskus miettinyt, että on paljonkin samaa. Kaksosista melkein menisi, mutta enää en näe sitä......

    • Anonyymi

      Me mennään vaan kiltisti naimisiin sen naisen kanssa, niinkuin on tarkoitettukin. Niin se on.

      • Anonyymi

        Ihanat te. Onnea ja iloa teille!


    • Anonyymi

      Ei kai.

      • Anonyymi

        Ei hätää, ei ulkonäön perusteella voi tietää tuleeko parisuhteesta/liitosta onnellinen. Muut asiat sen ratkaisevat!


      • Anonyymi

        Onneksi ei.


    • Anonyymi

      Saattaa olla niin. Olen pahoillani. Jostainhan sen omansa tunnistaa hyvänen aika. Ittepä aloitit mies? Olisit mennyt kotiasi?

    • Anonyymi

      Heh hassua joku juuri kertoi että meillä on miehen kanssa paljonkin samaa. En ollut ennen edes ajatellut asiaa, kun katselen aina hänen ruskeita silmiään ja ilmeitään.

    • Anonyymi

      Naimanaama on sellainen virnottaja naama, joka iskee varsinkin varattuja, koska tahtoo päästä naimaan niiden kanssa. Eihän nyt ole mitään järkeä mennä naimisiin itsensä näköisen kanssa. Sehän on vähänkuin insestiä.

      • Anonyymi

        Opiskelisit vähän enemmän evoluutiota ja biologiaa ressukka, ei tarvitse koko kansakunnalle tiedottaa kuinka tyh mä olet.


    • Anonyymi

      Ei kai sitä itse näe kumpikaan. Muut sen huomaa. Ihminen on niin tottunut omaan naamaan, ettei tiedä miltä itse näyttää.

      • Anonyymi

        Vaikka peiliin tulee katsottua joka päivä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka peiliin tulee katsottua joka päivä :D

        Niin, siihen peilikuvaan oikeasti tottuu. Ei ihminen tiedä itse onko ruma vai kaunis vai mitä. Oma naama on liian tuttu.


      • Anonyymi

        Vaihdoin hiusmallin lyhyeen, kun aina ennen on ollut polkkatukka. En ole vieläkään tottunut omaan uuteeb peilikuvaani!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen artikkeli.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe