Asunto maksuhäiriöiselle

Anonyymi

Velkaa lähes 100 000, Joensuun kodit eivät anna asuntoa. Mistä apua?

9

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siniristi ry:n lähellä on jotain tukiasuntoja Siihtalassa. Lisäksi on jotain motelleja, joihin kelpaa kunnan sosiaalipalvelujen maksusitoumus, esim. Lehmon motelli? Myös voi yrittää Tori.fi:n kautta saada yksityinen kortteeri...

• Anonyymi

Siniristilippumme tättä rää!

• Anonyymi

25000e menee ilmeisesti raja asunnon saannin suhteen joensuun kodeilta.

• Anonyymi

JOinsuun kovit voipi antta erkipellityksestä kuumotuspallin laskeutumispaikan vierestä asuinpaikan van siellä voipi olla eksä mutta aika lyhyt matka bogolian näköhormiin

• Anonyymi

ota lisää sitä velkaa ja osta kunnon asunto.

• Anonyymi

Veneen alla on tilaa. Sopivia löytyy esimerkiksi linnunlahden venesatamasta. Ja annappa arvaan, että et varmaankaan tule tuota asumistasi itse kustantamaan, jos joku on niin tyhmä ja vuokraa asunnon.

• Anonyymi

Sulla siis mennyt luottotiedot etkä saa asuntoa sen takia kaupungilta?

Kannattaa olla yhteydessä kaupungin sosiaalitoimistoon, heillä velvollisuus auttaa jos olet asunnoton tai asunnottomuuden uhan alainen.

Yksityisten omistamiin asuntoihin on erittäin hankala päästä, vaikka luottotiedot olisi kunnossakin, mutta on esimerkiksi työttömänä. Hyvällä tuurilla voi toki onnistua yksityiseltäkin saamaan asunnon.

• Anonyymi

PAskapuhetta. Ei niillä mitään asuntoja ole. Yömajalle ja kiitos.

• Anonyymi

Odottele kun nostavat hienoja veneitä rannalle talviteloilleen. Niissä on hyvä viettää talvi kun niissä on kaikki, keittiö ja sänky. Onpa saattanut jäädä kaasupullokin talveksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      86
      4437
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2220
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1449
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1393
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      974
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      959
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      860
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      800
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      67
      680
    Aihe