55 vuotta 03.10 ensi yönä .mut on uhattu tappaa ,ja hakattu pahoin ,mutta olen selviytynyt täysin .en oo heikkopoika ,suonenjoella on tai oli hyvii ystäviä ,esim Arvi ja Paukku Paula ,ja muitakin ,oli siellä myös vihollisiakin .Niistä ei enempää . EP Varkaudesta. Tosa musaa...https://www.youtube.com/watch?v=vtUSnXJ9tRk
täytänjoshengissäsäilyn
2
1058
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka se on BIllDollarin uhannut tappaa. Sinähän olet aina niin kauniisti kirjoitellut kotikylästäsi ja kuinka siellä sisäsiittoiset ovat ystävällisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Joo , ei se ole vitsi . Mut hakattiin huolella. Enkä oo mikää dollar , mut asuin vuosia Suonenjoella , Warkaudessa meinas henki lähtee ,vasen silmä, siis silmä tiputti verta sairaalan lattiallekkin .Olen yrittänyt selvittää tekijöitä ,mutta kiinni paloivat noin 20min kuluessa, eivät ne oo Warkaudesta , sen verran tiedän . Kunhan eivät olisi vanhoja ystäviä jostain ,ne käskyttäjät.Poliisi ei kerro mulle nimiä .Mutta oikeuteen mennään .Olen EP Kommilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102