Subway iisalmi

Anonyymi

Mitä mieltä iisalmen subwaysta? Minun mielestä palvelussa olisi kehittämistä, kassalla välillä töksäytellään ja näytetään "väsyneiltä". Itse ruoka pääasiassa ok

22

4150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ok. Ehkä on vähän alkujännitystä työssä tai toinen työ 🤔. Ehkä se hymy tulee vielä sieltä ☺️

      • Anonyymi

        No tuleehan se


    • Anonyymi

      Palvelu erittäin hidasta, asiakaspalvelijat voisi hieman virkeemmin tehä aterioita. Ruuassa ei moittimista

    • Anonyymi

      Kiire näkyy, tilauksia tulee selvästi liikaa kun paikanpäällä asioivien lisäksi Woltti laulaa kokoajan, työntekijät melko kireinä kun itse kävin syömässä, mutta patongin sain ja tyytyväinen olin siihen.

    • Anonyymi

      Kyllä asiakaspalvelussa olisi monessa marketeissakin parantamisen varaa.

      • Anonyymi

        Ja myös asikkaissa


    • Anonyymi

      Kastike oli vähän mautonta. Muuten kaikki oli hyvää.

    • Anonyymi

      Ihan hyvää palvelua. Työntekijät nuoria ja varmaankin moni voi olla ensimmäisessä työpaikassa ja kuukauden toiminut koko Subway vasta Iisalmessa. Myös annokset hyviä ja hyvin rakenneltu.

    • Anonyymi

      Ehkä alussa vois olla valmiiksi täytettyjäkin leipiä. Jollekulle vois käyä semmoinen niin jonot lyhenis

      • Anonyymi

        Tämä olisi jopa hyvä idea!

        Itsekin mieluummin valitsisin nopeasti saatavilla olevan valmiin tuotteen, kuin että alkaisin valkkaamaan juuri itselleni mieluista.


    • Anonyymi

      Se riiholan K on tunnetusti niim hirveä pomo ,paholainen. Siellä ei kukaan halua työskennellä ja koulukla jo varoitettiin eikä sinne oppilaita laitettu harjoittelemaan enää.

      • Anonyymi

        Ei Riihola liity tähän iisalmen subwayhin mitenkään


    • Anonyymi

      Antakaahan nuorille aikaa totutella työntekoon ja paineensietoon!! seisomatyö ja asiakkaiden luoma paine, ei helppo äkkinäiselle eikä konkarillekaan.
      Linjalla pitäisi olla 2 tekijää ja yksi purkamassa ja paistamassa patonkeja jne.

    • Anonyymi

      Hyvät leivät ja ainekset niinkuin yleensä, henkilökunta vähän tottumattoman tuntuista ja jotenkin jännittynyttä josta johtuen vähän hitaanlainen palvelu.
      noh yleensäkkin onhan tämä Subway suomalaisille sellainen että useimmat asiakkaatkin menee solmuun siitä miten monimutkaista on tilata leipä Subwaysta, pitää tietää mitä haluaa ja se on ehkä suomalaisille kiusallista käydä moista pitkää vuoropuhelua pikaruokaravintolassa.

    • Anonyymi

      Miksi subwaylla on lappu tilapäisesti suljettu?

      • Anonyymi

        Poistettu sääntöjenvastainen viesti, jaa no sitt ei oo syy kannattavuusongelma, taikka totuus halutaan lakaista maton alle.


    • Anonyymi

      Konsepti ei vain tunnu Iisalmessa toimivan. Asiakkaita tuntui ajoittain olevan hyvin, mutta työntekijöitä vain yksi vuorossaan ja jos sattui sairastumaan niin pulju jäi kokonaan kiinni, kun ei varahenkilöjärjestelmää. Lisäksi se yksi työntekijä saattoi tehdä koko päivän vuoron ilman taukoja tai vessakäyntejä.

    • Anonyymi

      3 päivää sitten — Etsimme ravintolapäällikköä Iisalmen Subway®-ravintolaan. Sopimuskoko on 90h/3vko sisältäen kaikenlaisia vuoroja.

    • Anonyymi

      hyvä nuoret työntekijät, kun tiedätte oikeutenne. Pitäkää huoli lakisääteisistä tauoista, palkoista ja siitä, että mahdottomia työvuoroja ja työtaakkaa ei kenenkään tarvitse tehdä.

    • Anonyymi

      Soskusta saa paremmin rahaa.

      • Anonyymi

        Ei paremmin mutta nykyisin luultavasti melkolailla saman kun tämäkin firma tarjoaa lähinnä osa-aikaista ja sovitellun ja asumistuen suojaosat ovat poistuneet. Jopa tuo "ravintolapäällikön" pesti on vain keskimäärin 30h/viikko.


    • Anonyymi

      Minä haluvaisin mykyrokkoo eikä mittää täätettyjä leipiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe