Mitä mieltä iisalmen subwaysta? Minun mielestä palvelussa olisi kehittämistä, kassalla välillä töksäytellään ja näytetään "väsyneiltä". Itse ruoka pääasiassa ok
Subway iisalmi
22
4150
Vastaukset
Ihan ok. Ehkä on vähän alkujännitystä työssä tai toinen työ 🤔. Ehkä se hymy tulee vielä sieltä ☺️
- Anonyymi
No tuleehan se
- Anonyymi
Palvelu erittäin hidasta, asiakaspalvelijat voisi hieman virkeemmin tehä aterioita. Ruuassa ei moittimista
- Anonyymi
Kiire näkyy, tilauksia tulee selvästi liikaa kun paikanpäällä asioivien lisäksi Woltti laulaa kokoajan, työntekijät melko kireinä kun itse kävin syömässä, mutta patongin sain ja tyytyväinen olin siihen.
- Anonyymi
Kyllä asiakaspalvelussa olisi monessa marketeissakin parantamisen varaa.
- Anonyymi
Ja myös asikkaissa
- Anonyymi
Kastike oli vähän mautonta. Muuten kaikki oli hyvää.
- Anonyymi
Ihan hyvää palvelua. Työntekijät nuoria ja varmaankin moni voi olla ensimmäisessä työpaikassa ja kuukauden toiminut koko Subway vasta Iisalmessa. Myös annokset hyviä ja hyvin rakenneltu.
- Anonyymi
Ehkä alussa vois olla valmiiksi täytettyjäkin leipiä. Jollekulle vois käyä semmoinen niin jonot lyhenis
- Anonyymi
Tämä olisi jopa hyvä idea!
Itsekin mieluummin valitsisin nopeasti saatavilla olevan valmiin tuotteen, kuin että alkaisin valkkaamaan juuri itselleni mieluista.
- Anonyymi
Se riiholan K on tunnetusti niim hirveä pomo ,paholainen. Siellä ei kukaan halua työskennellä ja koulukla jo varoitettiin eikä sinne oppilaita laitettu harjoittelemaan enää.
- Anonyymi
Ei Riihola liity tähän iisalmen subwayhin mitenkään
- Anonyymi
Antakaahan nuorille aikaa totutella työntekoon ja paineensietoon!! seisomatyö ja asiakkaiden luoma paine, ei helppo äkkinäiselle eikä konkarillekaan.
Linjalla pitäisi olla 2 tekijää ja yksi purkamassa ja paistamassa patonkeja jne. - Anonyymi
Hyvät leivät ja ainekset niinkuin yleensä, henkilökunta vähän tottumattoman tuntuista ja jotenkin jännittynyttä josta johtuen vähän hitaanlainen palvelu.
noh yleensäkkin onhan tämä Subway suomalaisille sellainen että useimmat asiakkaatkin menee solmuun siitä miten monimutkaista on tilata leipä Subwaysta, pitää tietää mitä haluaa ja se on ehkä suomalaisille kiusallista käydä moista pitkää vuoropuhelua pikaruokaravintolassa. - Anonyymi
Miksi subwaylla on lappu tilapäisesti suljettu?
- Anonyymi
Poistettu sääntöjenvastainen viesti, jaa no sitt ei oo syy kannattavuusongelma, taikka totuus halutaan lakaista maton alle.
- Anonyymi
Konsepti ei vain tunnu Iisalmessa toimivan. Asiakkaita tuntui ajoittain olevan hyvin, mutta työntekijöitä vain yksi vuorossaan ja jos sattui sairastumaan niin pulju jäi kokonaan kiinni, kun ei varahenkilöjärjestelmää. Lisäksi se yksi työntekijä saattoi tehdä koko päivän vuoron ilman taukoja tai vessakäyntejä.
- Anonyymi
3 päivää sitten — Etsimme ravintolapäällikköä Iisalmen Subway®-ravintolaan. Sopimuskoko on 90h/3vko sisältäen kaikenlaisia vuoroja.
- Anonyymi
hyvä nuoret työntekijät, kun tiedätte oikeutenne. Pitäkää huoli lakisääteisistä tauoista, palkoista ja siitä, että mahdottomia työvuoroja ja työtaakkaa ei kenenkään tarvitse tehdä.
- Anonyymi
Soskusta saa paremmin rahaa.
- Anonyymi
Ei paremmin mutta nykyisin luultavasti melkolailla saman kun tämäkin firma tarjoaa lähinnä osa-aikaista ja sovitellun ja asumistuen suojaosat ovat poistuneet. Jopa tuo "ravintolapäällikön" pesti on vain keskimäärin 30h/viikko.
- Anonyymi
Minä haluvaisin mykyrokkoo eikä mittää täätettyjä leipiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394