Treffit tulossa pääkaupunkiseutu

Anonyymi

Apuaaa!!

Viikonloppuna treffit ja pitäisi keksiä tekemistä. Minne mennä? Pää lyö ihan tyhjää, vastuu jätettiin minulle, kuulemma kaikki käy. Ps. En ole siis ikinä käynyt treffeillä ja vastapuoli on niin kuuma(ainakin kuvissa), etten varmaan pysty edes puhumaan. Laittakaa paikkoja missä olette olleet. Kiitos jo etukäteen :)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leffa ja sen jälkeen parille? Jos siis leffamässyjen jälkeen ei nälätä, muutoin yhteinen iltapala jossain merimaisemassa maistuu varmasti, sama se mitä syötte 😁 Ei omaperäistä mutta toimii. Ja leffan pimeydessä lähekkäin istuessa... 😉

    • Anonyymi

      Mistä löytyy kuumia deittejä ylipäänsä?

      • Suomi24 🥰


      • Anonyymi

        Sun kuuma ei välttämättä ole mun mielestä kuuma ja toisinpäin.
        Ne on omia mieltymyksiä. Ja itse pystyn näkemään toisen kuumana vasta sitten kun olen ihastunut.


    • Anonyymi

      Menkää Suomenlinnaan. Pikku risteily, kiva kävely ja päälle kahvi tai olut. Sitten voi lähteä kotiin jos haluaa tai jatkaa siitä yhdessä syömään jne

    • Anonyymi

      Mistä treffikaverisi tykkää? Kulttuuria, taidetta?

    • Anonyymi

      Leffateatteri vihoviimeinen. Eihän siellä voi jutskata ja tutustua toiseen.
      Suosittelen pubi/kahvilaa/baaria. Otatte jotkut juomat, istutte alas ja juttelette. Eikä tarvi olla alkoholia. Paitsi jos jännittää.. viini ois kyl kiva.
      Siitä sitten menee ihan luonnollisesti, ehkä tulee nälkä ja meette viel syömään jonnekkin. Äkkiä kait sen huomaa tykkäättekö molemmat toinentoisesta… tai sitten ette tykkää..

    • Anonyymi

      Piknik jossain kivassa paikassa ja/tai kävelylenkkiä luontopolulla, joita pääkaupunkiseudultakin löytyy ☺️

    • Anonyymi

      Ei nyt tosiaan ainakaan leffaan eikä mielellään baariinkaan.
      Suomenlinna tai muu saari Helsingin edustalla ja sit syömään, kahville tai lasilliselle fiiliiksen mukaan.

    • Anonyymi

      Korkeasaareen.
      Itse pitäisin. Katsella eläimiä, merta,sekä jutella vapaasti mitä mieleen tulee. Kalliolle eväs hetkelle.

    • Anonyymi

      Mut vietiin ekoille treffeille heurekaan ja vitsi että oli kivaa. Oli jees kun ei tarvinnut heti vain istua vastakkain ja keksiä juteltavaa. Oli makeeta vaan hassutella ja pääsi vähän koskettelemaan myös toista kaikissa eri kohdissa. Meillä synkkasi vähän liiankin hyvin ja päädyttiin heti vehtaamaan. Nyt ollaan oltu vuosia yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3549
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      216
      2989
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2564
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1867
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      18
      1686
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      276
      1379
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1326
    Aihe