By the way, olet

Anonyymi-ap

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei olisi mittaa, ei määrää. Kaipaan sinua, tälläkin hetkellä. Niin kuin yön varjoihin kääntyvä kukka kaipaa aamun valoa, joka on lupaus elämän voitosta. Olet minulle hyvin rakas, niin että se melkein sattuu. Sellaisella tavalla kuin voi rakastaa toisen sielua kosmisessa yksinäisyydessä, harhaillessa tähtisumun läpi. Astelet mieleni poikki kevyesti, kuin pilvien läpi, hetkestä hetkeen. Samalla ne askeleet jättävät jäljen, jota ei aika pyyhi pois. Kun en sinua tavoita, minut valtaa syvä jäänkaltainen virta, ohimoistani läpi jalkapohjiin asti. Ilman sinua eivät soi onnelliset kellot.

72

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniisti kirjoitettu kiitos

      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko tämä romantiikkaaddiktille hyvä doussi tämä mitä palstamies kirjoitti? Ei oikeasti mikään romantiikka-addikti vaan narsissi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä romantiikkaaddiktille hyvä doussi tämä mitä palstamies kirjoitti? Ei oikeasti mikään romantiikka-addikti vaan narsissi

        Lisäksi vuolaan kiittelijän voi olettaa olevan jatkuvaa vuoropuhelua jonkun kanssa omassa päässään käyvä tapaus, joka vuoroin kiittelee suurista tunteista ja vuoroin räyhää ja heittää hyvästejä one size all fits for me- asenteella aloituksia kohtaan. En väitä, oletan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä romantiikkaaddiktille hyvä doussi tämä mitä palstamies kirjoitti? Ei oikeasti mikään romantiikka-addikti vaan narsissi

        Olet kova nimittelemään sinulle tuntemattomia ihmisiä. Sitä on mitä muissa näkee. Esimerkiksi kyvyttömyys sietää herkkyyttä ja haavoittuvuutta usein kuuluu narsismiin. Mene peilin eteen ja mieti, miksi sinulla on tarve yrittää lytätä ihmisiä jotka näyttävät herkkyyttä ja haavoittuvuutta tai pitävät herkkyydestä ja kauneudesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi vuolaan kiittelijän voi olettaa olevan jatkuvaa vuoropuhelua jonkun kanssa omassa päässään käyvä tapaus, joka vuoroin kiittelee suurista tunteista ja vuoroin räyhää ja heittää hyvästejä one size all fits for me- asenteella aloituksia kohtaan. En väitä, oletan

        Oletat täysin pieleen. En kirjoita itse itselleni kehuja. En ole kirjoittanut mitään räyhäysviestejä tänne. En ole kirjoittanut mitään hyvästijättöviestejä. Kaipaan ihmistä jonka kanssa en voi olla ja joka on osa elämääni irl. Haluan että hän on osa elämääni, vaikka en voi häntä saada enkä hänelle tunteistani avautua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hän on minulle kaikkea tuota samaa, uuden aamun kajastus, toivo uudesta päivästä.
      Ajatus hänestä saa jaksamaan, yrittämään, tekemään asiat loppuun.
      Mitä ikinä teenkin, missä ikinä menetkin, ajatus on sinussa aina.
      Tänään, eilen, huomenna, elämäni viimeisen hetkeen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä pelkään ettei sillä.miehellä ole kaikki ok😞😢

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kukaan minusta oikeasti välitä. Olen pakollinen paha mitä täytyy korvausta vastaan välillä sietää yhden tunnin ajan. Vapaaehtoisesti kukaan ei halua viettää minun kanssa aikaa. 😞


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan minusta oikeasti välitä. Olen pakollinen paha mitä täytyy korvausta vastaan välillä sietää yhden tunnin ajan. Vapaaehtoisesti kukaan ei halua viettää minun kanssa aikaa. 😞

        Sivusta....
        Älä nyt noin sano. 😥 ❤️ Kyllä ymmärrän työnkuvasi paineet. (olimme samalla alallakin)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta....
        Älä nyt noin sano. 😥 ❤️ Kyllä ymmärrän työnkuvasi paineet. (olimme samalla alallakin)

        Ei osu, odottelen selvyyttä ensin näihin omiin asioihin pysty mitään tekemään voihan se olla kohtalokin että lähtö tulee uskalla mitään edes ehdottaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan minusta oikeasti välitä. Olen pakollinen paha mitä täytyy korvausta vastaan välillä sietää yhden tunnin ajan. Vapaaehtoisesti kukaan ei halua viettää minun kanssa aikaa. 😞

        Maksat siis seurasta? Ja sydämesi jollakin ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu, odottelen selvyyttä ensin näihin omiin asioihin pysty mitään tekemään voihan se olla kohtalokin että lähtö tulee uskalla mitään edes ehdottaa

        Tämä oli joku muu sivusta, mutta ohi meni. Ei oltu samalla alalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksat siis seurasta? Ja sydämesi jollakin ?

        Hänelle maksetaan palkkaa siitä, että hän välittää minusta aina välillä yhden tunnin. Eihän muuten tykkää minusta, eikä halua tavata työn ulkopuolella. Kuvittelin välillä, että hän olisi edes vähän tykännyt. 😞


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei sulla mies taida olla kaikki höihsn ok


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla mies taida olla kaikki höihsn ok

        Ei minulla ole kaikki hyvin. Eipä taida kellään täällä palstalla käyvistä olla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle maksetaan palkkaa siitä, että hän välittää minusta aina välillä yhden tunnin. Eihän muuten tykkää minusta, eikä halua tavata työn ulkopuolella. Kuvittelin välillä, että hän olisi edes vähän tykännyt. 😞

        Eli käyt maksullisissa. Suojauduhan...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käyt maksullisissa. Suojauduhan...

        Jos kaivattuni ei ottaisi minuun juuri mitään kontaktia ja kävisi maksullisissa...onhan tuo selvä peli. Tunteesi todellakin ovat jäässä päästä jalkoihin, paitsi sille ostetulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaivattuni ei ottaisi minuun juuri mitään kontaktia ja kävisi maksullisissa...onhan tuo selvä peli. Tunteesi todellakin ovat jäässä päästä jalkoihin, paitsi sille ostetulle.

        Luetun ymmärtämisessä on selvästi ongelmia. Täytyy ymmärrystä ymmärtää, kun olet selvästi syyntakeeton ja kuuluisit tahdonvastaiseen hoitoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käyt maksullisissa. Suojauduhan...

        Kellä oikeasti tulee ensimmäisenä seksi mieleen tuosta? Mulle tuli ihan tunnin psykiatrin sessio.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä oikeasti tulee ensimmäisenä seksi mieleen tuosta? Mulle tuli ihan tunnin psykiatrin sessio.

        Nämä kommentoijat on niin omissa harhoissaan että heidät voisi todella hommata tahdon vastaiseen hoitoon!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä oikeasti tulee ensimmäisenä seksi mieleen tuosta? Mulle tuli ihan tunnin psykiatrin sessio.

        Ja haluat tunnin lisäksi tavata terapeuttisi muulloinkin? Häntä ikävöit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja haluat tunnin lisäksi tavata terapeuttisi muulloinkin? Häntä ikävöit?

        Tuo ei ole alkuperäinen kirjoittaja. En ikävöi terapeuttia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ystävyys on kuin lintu, yllätys ihmeellinen. Silloin kun et odottaisi, kuulla voit laulun sen.
      Aamussa sarastavassa siipi jo värähtää
      kertoen, joku on tullut keskelle ikävää.
      Kahlita et sitä voi. Kiittäen voit ottaa vastaan sen mikä tuulessa soi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ystävyyden lintua en häkkiin toivo sulkea. Linnun on taivas, sen on voitava vapaana kulkea. Laulua sen odotan kuin unta kaihoisaa, tuuli vieköön viestini taivaanrannan taa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Eräälle miehelle sanon nyt että… olen mikä olen. Mutta välitän enemmän kuin uskotkaan tai kasvoiltani voisi ikinä lukea.. Olen sinulle lojaali ja mitä meihin kahteen tulee niin tämä -yhteys, joka on vahvempi kuin mikään milloinkaan. Haluan uskoa meihin vieläkin. Toivon, että tulet vierelleni joskus jossakin ja kun tulet niin tarttuisitko kädestäni..? Pidä minut siinä niin. Sitä tarvitsen ja tahdon. Mitään pahaa en sinulle ikinä tekisi/ajattelisi…rakas. Haluan olla ja hengittää sinua. Kuunnella sinua.. Kauniita ajatuksiasi. Olethan meistä kahdesta se syvällisempi. Jollakin tavalla kauniimpi. Mitä jos pidettäisiin toisistamme huolta… nyt.. Hyvää yötä

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihanaa tekstiä, hand in hand 🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa tekstiä, hand in hand 🧡🧡🧡

        Ihana on hän! Jotenkin semmonen tuttu ja rakas. Hyvin vaikea tilanne vaan päällänsä atm… No ehkä nämä asiat joskus tästä selkenee.


      • Anonyymi
        UUSI

        Rakkani...Aina pitäisin huolta ja Sinä minusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvin koskettava teksti💔

    • Anonyymi
      UUSI

      Oli kauniisti kirjoitettu ja ap. osaa kirjoittaa. Onnellinen on kaivattu, jolle teksti on osoitettu. Voi että 😥❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuskin kukaan on onnellinen näistä palstan viesteistä vaikka kuinka kauniisti kirjoitettaisiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan on onnellinen näistä palstan viesteistä vaikka kuinka kauniisti kirjoitettaisiin.

        Joukkoon tunkee aina joku perus negatiivinen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkoon tunkee aina joku perus negatiivinen!

        Itseasiassa olen positiivinen luonne, mutta yli-imelät kirjoitukset täällä ovat niin kaikkivoipaista tuubaa ettei mitään määrää. Mieti itse mistä syystä tänne oksennetaan tätä imelyyttä ja joukko kuorolaisia tai joku ap itse siivittää ketjua eteenpäin.😆😅👋👋

        -aatteleppa ihan ite


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa olen positiivinen luonne, mutta yli-imelät kirjoitukset täällä ovat niin kaikkivoipaista tuubaa ettei mitään määrää. Mieti itse mistä syystä tänne oksennetaan tätä imelyyttä ja joukko kuorolaisia tai joku ap itse siivittää ketjua eteenpäin.😆😅👋👋

        -aatteleppa ihan ite

        Kerropa ihan ite, mitä ajattelet olevan kirjoitusten takana kun kerran noin hyvin tunnut tietävän. Aloitustekstini ei ole imelä. Tajuaisit sen jos osaisit lukea sävyjä. Ja mistä tiedät etten vielä joskus tätä tekstiä kaipaamalleni ihmiselle lähetä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa ihan ite, mitä ajattelet olevan kirjoitusten takana kun kerran noin hyvin tunnut tietävän. Aloitustekstini ei ole imelä. Tajuaisit sen jos osaisit lukea sävyjä. Ja mistä tiedät etten vielä joskus tätä tekstiä kaipaamalleni ihmiselle lähetä?

        En tietenkään voi tietää mitä tekstisi takana on.
        Lukijana voin toki kokea sen imelänä vaikka ap:n osassa et sitä niin kokisikaan. Jokainen kokee täällä tekstit omakohtaisesti. Saa myös ilmaista ne niin.

        Joskus uskoin ja tavoitin näistä palstan tuubailuista sävyjäkin. Enää en. Anteeksi jos pahoitin mielesi. Elämäni on reaalissa.

        Toivon, että lähetät sen hänelle. Täällä se menee hukkaan ja houkuttaa porukkaa uskomaan illuusioon edelleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään voi tietää mitä tekstisi takana on.
        Lukijana voin toki kokea sen imelänä vaikka ap:n osassa et sitä niin kokisikaan. Jokainen kokee täällä tekstit omakohtaisesti. Saa myös ilmaista ne niin.

        Joskus uskoin ja tavoitin näistä palstan tuubailuista sävyjäkin. Enää en. Anteeksi jos pahoitin mielesi. Elämäni on reaalissa.

        Toivon, että lähetät sen hänelle. Täällä se menee hukkaan ja houkuttaa porukkaa uskomaan illuusioon edelleen.

        En pahoittanut mieltäni mutta et tunne minua etkä tiedä minkälainen tuska saattaa tekstien takana olla. Myös oma elämäni on reaalimaailmassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En pahoittanut mieltäni mutta et tunne minua etkä tiedä minkälainen tuska saattaa tekstien takana olla. Myös oma elämäni on reaalimaailmassa.

        En tietenkään voi tuntea sinua enkä tuskaasi.
        Hyvä jos olet reaalissa.

        En yleensä enää edes kirjoita täällä. Tänään kävin.
        Älä huoli kirjoituksestani. Etsi hyviä asioita elämääsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään voi tietää mitä tekstisi takana on.
        Lukijana voin toki kokea sen imelänä vaikka ap:n osassa et sitä niin kokisikaan. Jokainen kokee täällä tekstit omakohtaisesti. Saa myös ilmaista ne niin.

        Joskus uskoin ja tavoitin näistä palstan tuubailuista sävyjäkin. Enää en. Anteeksi jos pahoitin mielesi. Elämäni on reaalissa.

        Toivon, että lähetät sen hänelle. Täällä se menee hukkaan ja houkuttaa porukkaa uskomaan illuusioon edelleen.

        Kommentoin aiemmin "Voi että 😥❤️" ja haluaisin sanoa, että pitää paikkansa, että ap:n kirj. teksti tulisi osoittaa kohteelle suoraan. Täällä se ruokkii ihmisten illuusioita. Olen välillä itsekin siellä illuusiossa, mutta nyt täytyy palata reaalimaailmaan takaisin. Täytyisi päästä irti kokonaan palstasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa olen positiivinen luonne, mutta yli-imelät kirjoitukset täällä ovat niin kaikkivoipaista tuubaa ettei mitään määrää. Mieti itse mistä syystä tänne oksennetaan tätä imelyyttä ja joukko kuorolaisia tai joku ap itse siivittää ketjua eteenpäin.😆😅👋👋

        -aatteleppa ihan ite

        Niin, tällä palstagubella on tällainen romanttinen puoli, silloin kun ei halua kostaa jotain kompleksiaan koko maailmalle😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan on onnellinen näistä palstan viesteistä vaikka kuinka kauniisti kirjoitettaisiin.

        Siksihän tuo äijä itse omia tekstejään kehuukin kyynel simmuissa, ystävä pieni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä palstagubella on tällainen romanttinen puoli, silloin kun ei halua kostaa jotain kompleksiaan koko maailmalle😉

        En ole tämä sinun luomasi hahmo palstagubbe. Kostoviestit eivät ole minun käsialaani. Et tiedä minusta mitään. Joten älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksihän tuo äijä itse omia tekstejään kehuukin kyynel simmuissa, ystävä pieni

        En kehu omia tekstejäni. En tarvitse sellaista. Kirjoitan kaipauksesta koska kaipaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Eräälle rakkaalle,
      Kumarru matalalle kumarru varoen. Nähdä voit keltaiset liekit keskellä vehreyden.
      Niitty tanssii vihreys verhonaan, kätketty kesä on päivänkakkaraan. Lakatut varpaankynnet ja mullasta mustat jalat juoksevat vierelläsi kuin pisarat järvellä. Aurinko laskeutui tänne sulle hymyillen. Avaa kätesi ja ota vastaan aurinko.
      Tässä on hyvä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tosi kaunis koskettava runo💗


      • Anonyymi
        UUSI

        Varoen kosketan maan pintaa, kuin siitä juuri kulkenut olisit; vehreydessä aistin henkesi. Keltaiset liekit kuin sisimmästäni karanneet olisivat, valtoimenaan tuulien kanssa tanssien. Avaan käteni auringolle; samalla avaan sydämeni myös.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoen kosketan maan pintaa, kuin siitä juuri kulkenut olisit; vehreydessä aistin henkesi. Keltaiset liekit kuin sisimmästäni karanneet olisivat, valtoimenaan tuulien kanssa tanssien. Avaan käteni auringolle; samalla avaan sydämeni myös.

        Mitä sinä palstagubbe oot taas vetäny? Jopa se hakkaushöpinä o viihdyttävämpää


      • Anonyymi
        UUSI

        Ihania, mieltä hoitavia ja lempeitä nuo kauniit sanat, eivät yhtään imeliä. Lisää sellaisia tänne kaivataan!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä palstagubbe oot taas vetäny? Jopa se hakkaushöpinä o viihdyttävämpää

        Ne hakkaushöpinät eivät ole minun kirjoittamiani, enkä ole mielikuvitushahmosi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olisipa kuullut nuo sanat silloin kun niitä tarvitsi. Kerro sille ihmiselle ketä ajattelet.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen sanonut hänelle muita asioita, kaipauksestani en.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut hänelle muita asioita, kaipauksestani en.

        Miksi et. Kuka nyt ei haluasi kuulla tuollaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et. Kuka nyt ei haluasi kuulla tuollaista.

        Mahdoton elämä. Tuskin hän haluaa minulta tällaista kuulla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdoton elämä. Tuskin hän haluaa minulta tällaista kuulla.

        Harmi. Kauniisti silti ajatelet. Sinulla on sydän paikallaan. Toivottavasti löydät jonkun joka sitä arvostaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Kauniisti silti ajatelet. Sinulla on sydän paikallaan. Toivottavasti löydät jonkun joka sitä arvostaa.

        Löyty jo ,täällä mie kuivaan silmiäni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Löyty jo ,täällä mie kuivaan silmiäni.

        Sehän hienoa. Onnea teille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et. Kuka nyt ei haluasi kuulla tuollaista.

        Minä ainakin hyppäisin lankulta laivasta ulos jos joku äijä alkaisi selostaa tällaista skeidaa ajatuksella run to the hills


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin hyppäisin lankulta laivasta ulos jos joku äijä alkaisi selostaa tällaista skeidaa ajatuksella run to the hills

        Eikä autistit vaan ymmärrä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä autistit vaan ymmärrä

        This is not romantic?😢


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        This is not romantic?😢

        Leikki sikseen, miehillä voi olla ns hyvä haihatella näistä purppurakaarista rakkauden taivaankannella siinä missä naisen voi olla viisainta tehdä katoamistemppu ennenku saa jostain eroromaanista riesan tai saati päätyy tunne-elämältä epävakaan seuraan, että nää on näitä semanttisia nyansseja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin hyppäisin lankulta laivasta ulos jos joku äijä alkaisi selostaa tällaista skeidaa ajatuksella run to the hills

        Se hyvä puoli v* ttumaisessa luonteessasi ei varmaan ole pelkoa että kukaan tulee sulle tuollaista kertomaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikki sikseen, miehillä voi olla ns hyvä haihatella näistä purppurakaarista rakkauden taivaankannella siinä missä naisen voi olla viisainta tehdä katoamistemppu ennenku saa jostain eroromaanista riesan tai saati päätyy tunne-elämältä epävakaan seuraan, että nää on näitä semanttisia nyansseja

        En haihattele yhtään mitään. Elämäni tapahtuu irl. Kaipaan ihmistä jonka kanssa en voi olla ja jolle en voi kaipauksestani kertoa. Herkkyys ei ole sama asia kuin tunne-elämän epävakaus. Mene peilin eteen miettimään, mistä johtuu tarpeesi leimata ja nimitellä tuntemattomia ihmisiä. Mieti myös sitä, miksi sinun on vaikea kestää herkkyyttä muissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En haihattele yhtään mitään. Elämäni tapahtuu irl. Kaipaan ihmistä jonka kanssa en voi olla ja jolle en voi kaipauksestani kertoa. Herkkyys ei ole sama asia kuin tunne-elämän epävakaus. Mene peilin eteen miettimään, mistä johtuu tarpeesi leimata ja nimitellä tuntemattomia ihmisiä. Mieti myös sitä, miksi sinun on vaikea kestää herkkyyttä muissa.

        Vttu sä oot rasittava. Anna nyt stana olla jo ruikuttamatta tuollaista kukaan halua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu sä oot rasittava. Anna nyt stana olla jo ruikuttamatta tuollaista kukaan halua.

        Mielipiteesi ei kiinnosta. Et tiedä kuka minut on halunnut enkä ole ruikuttaja. Oikaisin vain virheellisiä käsityksiä. Et ymmärrä eroa näiden välillä. Mene nukkumaan tai tee jotain kivaa jos on noin kärttyinen olo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu sä oot rasittava. Anna nyt stana olla jo ruikuttamatta tuollaista kukaan halua.

        Mieluummin ottaisin tuon toisen kuin sinut. Jos pitäisi valita.


    • Anonyymi
      UUSI

      Samaa olisin voinut kirjoittaa Jiistä. Kamala ikävä : (. -Aa

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä ihmeen nistikuraa

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä ihmeen kommentti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kommentti.

        Mulla onki sydänystävä hakusessa

        Only we two


    • Anonyymi
      UUSI

      By the way olet hyvin seksikäs

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikset ikinä tuu läpsii mua pyllylle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ikinä tuu läpsii mua pyllylle

        Erittäin hyvä kysymys. Se pylly on kuin tehty taputeltavaksi. Mietin joskus tanssilattialla mitä tapahtuisi jos tarttuisin siihen pyllyyn ja vetäisin sen nätin omistajan ihan kiinni itseeni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kysymys. Se pylly on kuin tehty taputeltavaksi. Mietin joskus tanssilattialla mitä tapahtuisi jos tarttuisin siihen pyllyyn ja vetäisin sen nätin omistajan ihan kiinni itseeni

        Olen ollut hänen kanssaan tanssilattialla. Teki mieli vetää hänet ihan lähelle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe