Sanna lähti taas lipettiin...huono päämisterin merkki, selitykset ei auta siihen, johtaja on aina paikalla, ei pakoile.
Osassa hallituspuolueita on myös herännyt närkästystä siihen, että pääministeri Sanna Marin jätti tänään iltapäivällä osapuolet neuvottelemaan ilmastotoimista keskenään, ja poistui itse paikalta.
Umpisolmun ratkomista vetävät vihreistä ympäristöministeri Krista Mikkonen ja keskustasta eduskunnan ympäristövaliokunnan puheenjohtaja, entinen pääministeri Juha Sipilä.
Keskustalle sen sijaan eivät käy esimerkiksi liikenteen päästökauppa tai lämmityspolttoaineiden veronkorotukset.
- Vihreät haluavat vain keppiä näytöksen vuoksi. Jos toimet ovat muuten kasassa, emme suostu raippaan heidän poliittisten tarkoitusperiensä vuoksi
Juha Sipilä avaamaan umpisolmua
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ole kuitenkin parasta, että riitapukarit yrittävät ensin keskenään löytää sovinnon. Se on Marinilta viisasta neuvottelutaktiikkaa.
- Anonyymi
Miksi selität? Kyllä pääministerin kuuluisi olla paikalla. Heikko ja onneton on Marin pääministerinä. Oiskai demamareilla kyvykkäämpääkin
- Anonyymi
Saarikkohan sieltä lähti lipettiin. Vääntömomentti ei kestänyt Sipilän vaatimuksia.
- Anonyymi
Toivottavasti korona hoitaa Sipilän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632