Miksi yht.otot useille eri ennustajille?

Anonyymi

Jokainen maksava asiakas haluaa pätevän itselleen sopivan näkijän. Yksi haluaa soittaa, toinen kirjoittaa. Ennustajan puhe- kuin kirjoitustyylikin vaikuttaa mieltymyksiin. Jaaritteleeko "turhia" vai käykö suoraan asiaan.

Jos onnistut löytämään ennustamisen lahjan omaavan auttajan, niin miksi otat yhteyttä vielä toisiin ennustajiin? Vai otatko?

Olen käyttänyt useampaa kuin yhtä ennustajapalvelua. Osa on nähnyt minulle asioita. Mielestäni käyttämällä eri näkijöitä, olen saanut tarkemman kuvan asioista, kuviot ovat selventyneet.

Käytätkö yhtä vai useampaa ennustajaa?

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sillälailla, että varmistusta haetaan. Ei kuulu ei näy luvatut. Sit soitetaan toiselle.

      Aika tekee tepposet. Vuosikymmen ja ylikin itselläni vierähti kerrottuihin asioihin. Malttia pitäs olla. Ne ekat pari näkijää kyllä jo tiesi, turhaan sitä muilta kyseli. Mutta tulipahan todistettua, että muutamia löytyy! Ja noinkin, yks näkee yhteen osa-alueeseen hyvin, toinen toiseen.

    • Anonyymi

      No kertokaas kuka on nähnyt oikein? Itaekkin soittanut useammalle, mutta aikaa mennyt vielä niin vähän ettei voi kertoa onko kukaan nähnyt oikein...

      • Anonyymi

        Sen voi varmistaa sillä että menee sellaiselle näkijälle joka todella tiedetään aidoksi selvänäkijäksi. Minä en ole käynyt kuin kahdella ennustajalla, tästä jolla nykyisin käyn, sain tietoa lukemalla hänestä kirjoitetun artikkelin lehdestä. Se oli pitkä juttu ja sinä oli kuvattuna myös hänen maalaamiaan enkelitauluja, se todella teki vaikutuksen.
        Sain hänelle ajan ja ero siihen ennustajaan jolla ennen olin käynyt, oli kyllä kuin yöllä ja päivällä.
        Käyn aika harvakseen, kuitenkin nyt jo kuudetta vuotta, lähinnä jos jotain muutosta, esimerkiksi työelämässä. Toimin yrittäjänä alalla jossa on tärkeä tietää suhdanteitten vaihtelut. En viitsi laittaa nimeä koska täällä moititaan aina mainostamiseksi, mutta voin paljastaa että olen käynyt kyseisen näkijän vastanotolla Sastamalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi varmistaa sillä että menee sellaiselle näkijälle joka todella tiedetään aidoksi selvänäkijäksi. Minä en ole käynyt kuin kahdella ennustajalla, tästä jolla nykyisin käyn, sain tietoa lukemalla hänestä kirjoitetun artikkelin lehdestä. Se oli pitkä juttu ja sinä oli kuvattuna myös hänen maalaamiaan enkelitauluja, se todella teki vaikutuksen.
        Sain hänelle ajan ja ero siihen ennustajaan jolla ennen olin käynyt, oli kyllä kuin yöllä ja päivällä.
        Käyn aika harvakseen, kuitenkin nyt jo kuudetta vuotta, lähinnä jos jotain muutosta, esimerkiksi työelämässä. Toimin yrittäjänä alalla jossa on tärkeä tietää suhdanteitten vaihtelut. En viitsi laittaa nimeä koska täällä moititaan aina mainostamiseksi, mutta voin paljastaa että olen käynyt kyseisen näkijän vastanotolla Sastamalassa.

        Tiedän ketä tarkoitat kun hänellä minäkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi varmistaa sillä että menee sellaiselle näkijälle joka todella tiedetään aidoksi selvänäkijäksi. Minä en ole käynyt kuin kahdella ennustajalla, tästä jolla nykyisin käyn, sain tietoa lukemalla hänestä kirjoitetun artikkelin lehdestä. Se oli pitkä juttu ja sinä oli kuvattuna myös hänen maalaamiaan enkelitauluja, se todella teki vaikutuksen.
        Sain hänelle ajan ja ero siihen ennustajaan jolla ennen olin käynyt, oli kyllä kuin yöllä ja päivällä.
        Käyn aika harvakseen, kuitenkin nyt jo kuudetta vuotta, lähinnä jos jotain muutosta, esimerkiksi työelämässä. Toimin yrittäjänä alalla jossa on tärkeä tietää suhdanteitten vaihtelut. En viitsi laittaa nimeä koska täällä moititaan aina mainostamiseksi, mutta voin paljastaa että olen käynyt kyseisen näkijän vastanotolla Sastamalassa.

        Ei ne aidotkaan aina onnistu. Ei edes Sastamalan näkijä.

        Ongelma onkin, mistä tiedät oikeaksi? Mistä tiedät, että näkee juuri sinulle? Et mistään. Hyvä näkijäkin erehtyy ja silloin hänestä tulee ”huono” ja voi että kun parjataan palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne aidotkaan aina onnistu. Ei edes Sastamalan näkijä.

        Ongelma onkin, mistä tiedät oikeaksi? Mistä tiedät, että näkee juuri sinulle? Et mistään. Hyvä näkijäkin erehtyy ja silloin hänestä tulee ”huono” ja voi että kun parjataan palstoilla.

        Kateuksissasi kirjoitat...? joku näkijänä esiintyvä joka koittaa selittää että ohoppista, nyt tuli pieni erehdys....joo...kuule, ei kannata vedellä "Sastamalan näkijää" mihinkään veikkausrinkiin, ainakin minun kohdalla on onnistunut. Joka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuksissasi kirjoitat...? joku näkijänä esiintyvä joka koittaa selittää että ohoppista, nyt tuli pieni erehdys....joo...kuule, ei kannata vedellä "Sastamalan näkijää" mihinkään veikkausrinkiin, ainakin minun kohdalla on onnistunut. Joka kerta.

        Sä olet kyllä ihme tyyppi. Ihan kuin maailmassa olis tämä yks näkijä, joka aina onnistuu kaikille. No ei onnistu. Ei erehtymätöntä ole olemassa. Ja ei, en ole kateellinen hänelle - en ole näkijä vaan palveluiden käyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihme tyyppi. Ihan kuin maailmassa olis tämä yks näkijä, joka aina onnistuu kaikille. No ei onnistu. Ei erehtymätöntä ole olemassa. Ja ei, en ole kateellinen hänelle - en ole näkijä vaan palveluiden käyttäjä.

        Siis hetkinen. En ole missään kohdin esittänyt mitään sellaista etä olisi joku maailman ainoa näkijä. Varsinkin kun kommenttini tänne oli aivan ensimmäiseni. Koskaan.

        Mielestäni totesin tuossa vain että ei kannata yleistää että kaikki erehtyisi, ja vedellä siihen mukaan tunnettua näkijää, kun ainakin minun kohdalla hän on joka kerran onnistunut. Ei ole ollut mitään moitittavaa. Olen saanut enemmän kuin osasin odottaa.

        Mielestäni pitäisi olla jotakin perusteita jos alkaa selittämään että jollekin on sattunut erehtymisiä tai että joku näkee vaan jollekin.
        Olen ollut aina tähän asti siinä kuvitelmassa etä näkijät näkee asioita. Piste. Eikä ihmisen pärstätaulun mukaan. Piste. Kaikki muu kuulosta paremminkin "huonon" näkijän propagandalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe