Jokainen maksava asiakas haluaa pätevän itselleen sopivan näkijän. Yksi haluaa soittaa, toinen kirjoittaa. Ennustajan puhe- kuin kirjoitustyylikin vaikuttaa mieltymyksiin. Jaaritteleeko "turhia" vai käykö suoraan asiaan.
Jos onnistut löytämään ennustamisen lahjan omaavan auttajan, niin miksi otat yhteyttä vielä toisiin ennustajiin? Vai otatko?
Olen käyttänyt useampaa kuin yhtä ennustajapalvelua. Osa on nähnyt minulle asioita. Mielestäni käyttämällä eri näkijöitä, olen saanut tarkemman kuvan asioista, kuviot ovat selventyneet.
Käytätkö yhtä vai useampaa ennustajaa?
Miksi yht.otot useille eri ennustajille?
8
85
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sillälailla, että varmistusta haetaan. Ei kuulu ei näy luvatut. Sit soitetaan toiselle.
Aika tekee tepposet. Vuosikymmen ja ylikin itselläni vierähti kerrottuihin asioihin. Malttia pitäs olla. Ne ekat pari näkijää kyllä jo tiesi, turhaan sitä muilta kyseli. Mutta tulipahan todistettua, että muutamia löytyy! Ja noinkin, yks näkee yhteen osa-alueeseen hyvin, toinen toiseen. - Anonyymi
No kertokaas kuka on nähnyt oikein? Itaekkin soittanut useammalle, mutta aikaa mennyt vielä niin vähän ettei voi kertoa onko kukaan nähnyt oikein...
- Anonyymi
Sen voi varmistaa sillä että menee sellaiselle näkijälle joka todella tiedetään aidoksi selvänäkijäksi. Minä en ole käynyt kuin kahdella ennustajalla, tästä jolla nykyisin käyn, sain tietoa lukemalla hänestä kirjoitetun artikkelin lehdestä. Se oli pitkä juttu ja sinä oli kuvattuna myös hänen maalaamiaan enkelitauluja, se todella teki vaikutuksen.
Sain hänelle ajan ja ero siihen ennustajaan jolla ennen olin käynyt, oli kyllä kuin yöllä ja päivällä.
Käyn aika harvakseen, kuitenkin nyt jo kuudetta vuotta, lähinnä jos jotain muutosta, esimerkiksi työelämässä. Toimin yrittäjänä alalla jossa on tärkeä tietää suhdanteitten vaihtelut. En viitsi laittaa nimeä koska täällä moititaan aina mainostamiseksi, mutta voin paljastaa että olen käynyt kyseisen näkijän vastanotolla Sastamalassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi varmistaa sillä että menee sellaiselle näkijälle joka todella tiedetään aidoksi selvänäkijäksi. Minä en ole käynyt kuin kahdella ennustajalla, tästä jolla nykyisin käyn, sain tietoa lukemalla hänestä kirjoitetun artikkelin lehdestä. Se oli pitkä juttu ja sinä oli kuvattuna myös hänen maalaamiaan enkelitauluja, se todella teki vaikutuksen.
Sain hänelle ajan ja ero siihen ennustajaan jolla ennen olin käynyt, oli kyllä kuin yöllä ja päivällä.
Käyn aika harvakseen, kuitenkin nyt jo kuudetta vuotta, lähinnä jos jotain muutosta, esimerkiksi työelämässä. Toimin yrittäjänä alalla jossa on tärkeä tietää suhdanteitten vaihtelut. En viitsi laittaa nimeä koska täällä moititaan aina mainostamiseksi, mutta voin paljastaa että olen käynyt kyseisen näkijän vastanotolla Sastamalassa.Tiedän ketä tarkoitat kun hänellä minäkin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn aika harvakseen, kuitenkin nyt jo kuudetta vuotta, lähinnä jos jotain muutosta, esimerkiksi työelämässä. Toimin yrittäjänä alalla jossa on tärkeä tietää suhdanteitten vaihtelut. En viitsi laittaa nimeä koska täällä moititaan aina mainostamiseksi, mutta voin paljastaa että olen käynyt kyseisen näkijän vastanotolla Sastamalassa.Ei ne aidotkaan aina onnistu. Ei edes Sastamalan näkijä.
Ongelma onkin, mistä tiedät oikeaksi? Mistä tiedät, että näkee juuri sinulle? Et mistään. Hyvä näkijäkin erehtyy ja silloin hänestä tulee ”huono” ja voi että kun parjataan palstoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne aidotkaan aina onnistu. Ei edes Sastamalan näkijä.
Ongelma onkin, mistä tiedät oikeaksi? Mistä tiedät, että näkee juuri sinulle? Et mistään. Hyvä näkijäkin erehtyy ja silloin hänestä tulee ”huono” ja voi että kun parjataan palstoilla.Kateuksissasi kirjoitat...? joku näkijänä esiintyvä joka koittaa selittää että ohoppista, nyt tuli pieni erehdys....joo...kuule, ei kannata vedellä "Sastamalan näkijää" mihinkään veikkausrinkiin, ainakin minun kohdalla on onnistunut. Joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateuksissasi kirjoitat...? joku näkijänä esiintyvä joka koittaa selittää että ohoppista, nyt tuli pieni erehdys....joo...kuule, ei kannata vedellä "Sastamalan näkijää" mihinkään veikkausrinkiin, ainakin minun kohdalla on onnistunut. Joka kerta.
Sä olet kyllä ihme tyyppi. Ihan kuin maailmassa olis tämä yks näkijä, joka aina onnistuu kaikille. No ei onnistu. Ei erehtymätöntä ole olemassa. Ja ei, en ole kateellinen hänelle - en ole näkijä vaan palveluiden käyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä ihme tyyppi. Ihan kuin maailmassa olis tämä yks näkijä, joka aina onnistuu kaikille. No ei onnistu. Ei erehtymätöntä ole olemassa. Ja ei, en ole kateellinen hänelle - en ole näkijä vaan palveluiden käyttäjä.
Siis hetkinen. En ole missään kohdin esittänyt mitään sellaista etä olisi joku maailman ainoa näkijä. Varsinkin kun kommenttini tänne oli aivan ensimmäiseni. Koskaan.
Mielestäni totesin tuossa vain että ei kannata yleistää että kaikki erehtyisi, ja vedellä siihen mukaan tunnettua näkijää, kun ainakin minun kohdalla hän on joka kerran onnistunut. Ei ole ollut mitään moitittavaa. Olen saanut enemmän kuin osasin odottaa.
Mielestäni pitäisi olla jotakin perusteita jos alkaa selittämään että jollekin on sattunut erehtymisiä tai että joku näkee vaan jollekin.
Olen ollut aina tähän asti siinä kuvitelmassa etä näkijät näkee asioita. Piste. Eikä ihmisen pärstätaulun mukaan. Piste. Kaikki muu kuulosta paremminkin "huonon" näkijän propagandalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984