Nukkumatti heittää unihiekkaa

Toivottavasti maistui tsau baby😉
Naiselta miehelle
23108
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

Tämä beibi ei mateista ja hiekoista perusta. Jonkun pitäisi heittää lastit. Sen jälkeen saisi varmasti untakin 🤔

Äänestä
  • hyvät yöt.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

hyvät yöt.

Hyvät yöt sinulle myös.

Äänestä

Jaa, pistätkö nyt vähän niinku jauhot suuhun, että saat hiljaiseksi, no Öitä.

Äänestä
  • Jauhotpa hyvinkin. 🙂

Äänestä

• Nuku hyvin Joni.

Äänestä

Ddr:n propagandaa lapsille, kiitti ei, trolli!

Äänestä
  • Nukkumatti heittää unihiekkaa kun mennään nukkumaan tosikko. Kuinka vanha oletkaan 25 vai 55? Vai 100😭

Äänestä

• Aloitus on miehelle mutta tuollainen tyhmä trolli propanda ei sitä tajua. Eikä tarvikkaan kun et hän ole.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on miehelle mutta tuollainen tyhmä trolli propanda ei sitä tajua. Eikä tarvikkaan kun et hän ole.

Meitsi onkin ihan pro-panda, kultaiset trolliseni joita härnäilen ja samalla nauran. :D

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Meitsi onkin ihan pro-panda, kultaiset trolliseni joita härnäilen ja samalla nauran. :D

Ja olen aito kaipailija.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä eli aloittaja en ole trolli.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä eli aloittaja en ole trolli.

Aloittaja on nukkunut jo hyvän tovin, trolli.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on nukkunut jo hyvän tovin, trolli.

Sinä se trolli olet myönsit jo.
    Jos olet se jolle aloituksen tein miksi kiusaat luet vastaukset ja kiusaat.
    Uskon kyllä ettet ole kiinnostunut katoitkin sitä toista taidat olla siihen ihastunut aivan sama. Hyvästi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä se trolli olet myönsit jo.
    Jos olet se jolle aloituksen tein miksi kiusaat luet vastaukset ja kiusaat.
    Uskon kyllä ettet ole kiinnostunut katoitkin sitä toista taidat olla siihen ihastunut aivan sama. Hyvästi

Aloittaja on nukkunut jo pitkään. Olet nolo.

Äänestä

• Katso peiliin, trolli.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Katso peiliin, trolli.

Katso itse sinä haukut niin minä haukun siksi takaisin. Et saanut siellä silmiäsi minusta irt.
    Sulla on kaunis lauluääni.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja olen aito kaipailija.

Hyvää yötä aidolle kaipailijalle.
    T:ap

Äänestä

Tiesin kyllä että pienille ei välttämättä maistu mutta aikuiset varmasti tykkäsivät. 🙂
Oma tyttöni ei tykännyt mutta poikani tykkäsi söi niitä illalla kolme vielä ihme että unet eivät menneet.

Äänestä

höpöhöpö

Äänestä

niin kukanen vai.

Äänestä

Ripin ja öylätin jälkeen Varmasti maistu.

Äänestä

nukku-ukkdli edllös v anzxux

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti maistui tsau baby😉
Naiselta miehelle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu