Tämä beibi ei mateista ja hiekoista perusta. Jonkun pitäisi heittää lastit. Sen jälkeen saisi varmasti untakin 🤔
0Äänestä
Anonyymi
hyvät yöt.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvät yöt.
Hyvät yöt sinulle myös.
0Äänestä
Anonyymi
Jaa, pistätkö nyt vähän niinku jauhot suuhun, että saat hiljaiseksi, no Öitä.
0Äänestä
Anonyymi
Jauhotpa hyvinkin. 🙂
0Äänestä
Anonyymi
Nuku hyvin Joni.
0Äänestä
Anonyymi
Ddr:n propagandaa lapsille, kiitti ei, trolli!
0Äänestä
Anonyymi
Nukkumatti heittää unihiekkaa kun mennään nukkumaan tosikko. Kuinka vanha oletkaan 25 vai 55? Vai 100😭
0Äänestä
Anonyymi
Aloitus on miehelle mutta tuollainen tyhmä trolli propanda ei sitä tajua. Eikä tarvikkaan kun et hän ole.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on miehelle mutta tuollainen tyhmä trolli propanda ei sitä tajua. Eikä tarvikkaan kun et hän ole.
Meitsi onkin ihan pro-panda, kultaiset trolliseni joita härnäilen ja samalla nauran. :D
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitsi onkin ihan pro-panda, kultaiset trolliseni joita härnäilen ja samalla nauran. :D
Ja olen aito kaipailija.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä eli aloittaja en ole trolli.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nukkunut jo hyvän tovin, trolli.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se trolli olet myönsit jo. Jos olet se jolle aloituksen tein miksi kiusaat luet vastaukset ja kiusaat. Uskon kyllä ettet ole kiinnostunut katoitkin sitä toista taidat olla siihen ihastunut aivan sama. Hyvästi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se trolli olet myönsit jo. Jos olet se jolle aloituksen tein miksi kiusaat luet vastaukset ja kiusaat. Uskon kyllä ettet ole kiinnostunut katoitkin sitä toista taidat olla siihen ihastunut aivan sama. Hyvästi
Aloittaja on nukkunut jo pitkään. Olet nolo.
0Äänestä
Anonyymi
Katso peiliin, trolli.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin, trolli.
Katso itse sinä haukut niin minä haukun siksi takaisin. Et saanut siellä silmiäsi minusta irt. Sulla on kaunis lauluääni.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen aito kaipailija.
Hyvää yötä aidolle kaipailijalle. T:ap
0Äänestä
Anonyymi
Tiesin kyllä että pienille ei välttämättä maistu mutta aikuiset varmasti tykkäsivät. 🙂 Oma tyttöni ei tykännyt mutta poikani tykkäsi söi niitä illalla kolme vielä ihme että unet eivät menneet.
0Äänestä
Anonyymi
höpöhöpö
0Äänestä
Anonyymi00023
niin kukanen vai.
0Äänestä
Anonyymi00024
Ripin ja öylätin jälkeen Varmasti maistu.
0Äänestä
Anonyymi00025
nukku-ukkdli edllös v anzxux
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Tämä beibi ei mateista ja hiekoista perusta. Jonkun pitäisi heittää lastit. Sen jälkeen saisi varmasti untakin 🤔
hyvät yöt.
Hyvät yöt sinulle myös.
Jaa, pistätkö nyt vähän niinku jauhot suuhun, että saat hiljaiseksi, no Öitä.
Jauhotpa hyvinkin. 🙂
Nuku hyvin Joni.
Ddr:n propagandaa lapsille, kiitti ei, trolli!
Nukkumatti heittää unihiekkaa kun mennään nukkumaan tosikko. Kuinka vanha oletkaan 25 vai 55? Vai 100😭
Ja olen aito kaipailija.
Sinä se trolli olet myönsit jo.
Jos olet se jolle aloituksen tein miksi kiusaat luet vastaukset ja kiusaat.
Uskon kyllä ettet ole kiinnostunut katoitkin sitä toista taidat olla siihen ihastunut aivan sama. Hyvästi
Aloittaja on nukkunut jo pitkään. Olet nolo.
Katso peiliin, trolli.
Katso itse sinä haukut niin minä haukun siksi takaisin. Et saanut siellä silmiäsi minusta irt.
Sulla on kaunis lauluääni.
Hyvää yötä aidolle kaipailijalle.
T:ap
Tiesin kyllä että pienille ei välttämättä maistu mutta aikuiset varmasti tykkäsivät. 🙂
Oma tyttöni ei tykännyt mutta poikani tykkäsi söi niitä illalla kolme vielä ihme että unet eivät menneet.
höpöhöpö
niin kukanen vai.
Ripin ja öylätin jälkeen Varmasti maistu.
nukku-ukkdli edllös v anzxux