En muuta itseäni muiden takia

Anonyymi

Olen yksinäinen koska toisten jutut ei kiinnosta. Ihmiset haukkuu toisia ihmisiä minkä kerkeävät enkä pidä siitä. Sitten juttujen aiheet pyörii kännin ja autojen ympärillä. Missä autossa on paras moottori, miksi Volvo on hyvä ja Renault huono, miten halpaa olut on kotiin tilattuna, kuinka kännissä oli viikonloppuna ja kuinka paljon meni kebabia kännissä. Kukaan tuntemani ei keskustele vaikka kirjoista jotka kiinnostavat itseäni. Jos mainitsen sanan kirja niin alkaa silmien pyörittely. Homojen hommaa kuulemma. Siksi en ole ollut kenenkään seurassa tarkoituksella koko tänä vuonna. Sattuu kun ei ole juttuseuraa mutta mieluummin yksin kuin tuollaisten ihmisten seurassa. Ehkä se on tämä työväenluokka.

22

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin tutulta. Olen tässä ihmetellyt pitemmän aikaa, miksi ihmiset jaksavat jauhaa noin tyhmistä asioista. Kun tuttuja näkee, heti alkaa kyselyt ja utelut yksityisasioista. Itse en kysele kenenkään asioita. Jokaisen kuuluu hoitaa ne itse. Samoin en jaksa kuunnella kertomuksia siitä, kuka käy kenenkin luona "päiväkahvilla" , kuka syö tai juo liikaa, kuka on läski, jätetty tai otettu. On hyvin vapauttavaa mennä kotiin ja syventyä esim. hyvää kirjaan tai mennä luontoon...siellä kukaan ei riitele, meuhaa tai kadehdi toisia. Joka puolella, myös some-palstoilla vain haukutaan, kaikkea mikä liikkuu. Jatkuvaa raivoa. En silti ole yksinäinen, vaikka asun yksin. Parempi yksin, kuin huonon kaverin kanssa. Tsemppiä.

      • Anonyymi

        ❤❤❤


    • Anonyymi

      Hoksasin kerran että ainoa syy miksi haluamme että muut pitäisivät meistä, on että voisimme silloin pitää itsestämme. Mutta valta pitää itsestämme, tai olla pitämättä on meillä itsellämme.

      Jos olet erityisherkkä etkä esim pidä alkoholista, niin älä pakota itseäsi juomaan, äläkä tyhmennä itseäsi, vaan paneudu täysillä siihen mikä kiinnostaa ja innostaa sinua itseäsi! Seura tekee kaltaisekseen.

    • Anonyymi

      Oletko luuseri vai kova luu?Lopetathan sen itkemisen hetimiten jalöydä itsestäsi haukkuja. haukut muita niin kuin haluat. Se on kovan luun merkki!!

    • Anonyymi

      Se on se työväenluokka. Ja siksi pysytte työväenluokkana, anteeksi nyt. Minä olen hyväosainen koulutettu ihminen Helsingistä. Kaikki tässä sosiaaliluokassa lukevat kirjoja.

      • Anonyymi

        Ei ole kirjat kuitenkaan sinua liiemmin sivistäneet. Ei liene tilaa kun on nestettä pää täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kirjat kuitenkaan sinua liiemmin sivistäneet. Ei liene tilaa kun on nestettä pää täynnä.

        Et tainnut ihan ymmärtää mitä kirjoitin? Myönnän kyllä että ilmaisin itseäni turhan tylysti. Pointti nyt kuitenkin on se, että koulutetuilla ihmisillä on halua ja kykyä sivistää itseään. Uteliaisuus on se ominaisuus joka johtaa elämässä eteenpäin. Tunnen ihmisiä. jotka ovat tehneet luokkamatkan duunatausta akateemisiin ammatteihin. Kaikilla heistä on elämänasenne ollut rakentavampi, kuin mitä ap kuvaili. Eli pysyn sanoissani: jos ihmisen kinnostuksenkohteet ovat autot, viina ja kirjoja pitää homojen touhuna, niin kyllä, silloin ihminen todellakin jämähtää elämäänsä. Ei tuon toteaminen ole mitään kusipäisyyttä. se on tosiseikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ihan ymmärtää mitä kirjoitin? Myönnän kyllä että ilmaisin itseäni turhan tylysti. Pointti nyt kuitenkin on se, että koulutetuilla ihmisillä on halua ja kykyä sivistää itseään. Uteliaisuus on se ominaisuus joka johtaa elämässä eteenpäin. Tunnen ihmisiä. jotka ovat tehneet luokkamatkan duunatausta akateemisiin ammatteihin. Kaikilla heistä on elämänasenne ollut rakentavampi, kuin mitä ap kuvaili. Eli pysyn sanoissani: jos ihmisen kinnostuksenkohteet ovat autot, viina ja kirjoja pitää homojen touhuna, niin kyllä, silloin ihminen todellakin jämähtää elämäänsä. Ei tuon toteaminen ole mitään kusipäisyyttä. se on tosiseikka.

        Se on tosiseikka sinulle, mutta jos olisit sivistynyt, ymmärtäisit ajatella boksin ulkopuolelta; eli antaa kaikkien elää sellaista elämää kun huvittaa. Ehkä he nauttivat siitä kaljan kittaamisesta ja autoista. Nyt kerroit vaan oman mielipiteesi, et faktaa.
        Ymmärsin kyllä hyvin siis mitä kirjoitit ja se ei selittelemällä parane.

        Vituttaa ihmiset ketkä on olevinaan muita parempia vaikka ovat samaa paskaa ihmismassaa mitä kaikki muutkin. Oli ne harrastukset sitten mitä hyvänsä.


    • Anonyymi

      Minullakin myös ihan samanlaisia huomioita, kuin aloittajalla. Itsekin olen ollut työväenluokkataustainen, ja ilm. se on juuri näin tosi monessa paikassa sellainen tyhjänpäivänen ilkeys. Valta on tosiaan meillä itsellämme pitää itsestämme, ei kellään muulla.

    • Anonyymi

      Joo tosiaan.Ja veemäisimmät ihmiset ovat kyllä olleet mulle ns korkeakoulutetut. No on niissäkin järkeviä, onneksi. Oman kokemukseni mukaan.

    • Anonyymi

      Se on se työväenluokka.

      Puhutaan alapäänjuttuja, haukutaan muita, ollaan suvaitsemattomia ja rasisteja, juodaan viinaa, poltetaan tupakkaa, syödään mahdollisimman epäterveellisesti ja kuunnellaan Radio Rockia tai Novaa.

      Klassinen musiikki, kirjat, taide, terveellinen ruokavalio, tupakoimattomuus ja raittius on vihervasemmistolaisten hippi-homojen hommaa.

      Näin se vaan on. Itse kuulun työväenluokkaan ja joudun joka ikinen työpäivä sietämään ja osallistumaan näihin juttuihin jos aion pysyä osana ryhmää. Työaikana tätä pystyy vielä kohtuudella sietämään, mutta työajan ulkopuolella en halua olla missään tekemisissä työkavereiden kanssa, koska jutut on tuota tasoa mitä ne nyt on.

      • Anonyymi

        Olen itsekin työveänluokkaa ja minua kuvastaa enemmän nämä akateemisiin ihmisiin leimautuvat stereotypiat kuin alapäänjutut ja kaljan kittaaminen. En siksi oikein pidäkkään näistä määritelmistä, koska niissä ihmiset vain asettavat itsensä muiden yläpuolelle. Minä en koe olevani muiden yläpuolella, oli heillä sitten millaisia alapään juttuja hyvänsä. Se ei ole minulta pois ja ymmärrän, että ihmisillä on vapaus suoltaa sellaisia juttuja kuin huvittaa. Noh, ehkä tämän ymmärtää vain introvertti.


    • Anonyymi

      Entarvitse oikein ketään, viihdyn yksin. Asun asuntoautossa poissa muiden silmistä, harrastan mm historiaa netin kautta. Se riittää

      Kiitos.

    • Anonyymi

      Mun kanssa voi keskustella kymmenistä älyllisistä aiheista.




      ppooiiuu

      • Anonyymi

        Itse en oo korkeakoulutettu mutta pidän korkeakoulutettujen seurasta.
        Mutta toki kaikissa on joitakin kenen kanssa ei tuu juttuun.
        Mä vähän pelkään ei älyllisesti suuntautuneita ihmisiä vallakkaissa tehtävissä.


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oo korkeakoulutettu mutta pidän korkeakoulutettujen seurasta.
        Mutta toki kaikissa on joitakin kenen kanssa ei tuu juttuun.
        Mä vähän pelkään ei älyllisesti suuntautuneita ihmisiä vallakkaissa tehtävissä.


        ppoiuuu

        Mä kärsin siitä, että mulle ei puhuta älyllisesti vaan mulle puhutaan niinku vajaaälyiselle hullulle.
        Se on aivan kestämätöntä. Ei sillätavalla voi kunnolla kommunkoida,
        Normaalia fiksua keskustelua toivois asioiden hoidon olevan. Mihin se oikein on kadonnut?
        Kuulee paljon sellaista puhetapaa ihan kuin kaikki olettais kaikkien olevan hulluja.
        Miksei semmosta ihan kunnollista hienostunutta keskustelua.


        ppiuuuyu


    • Anonyymi

      Hyvin ajateltu. Jos ei ole tosi ystävyyttä, on turha yrittää muuttaa itseään. On vain pärjättävä.

    • Anonyymi

      Minäkään en ole vielä löytänyt sellaista juttuseuraa, jonka kanssa olisi yhteisiä kiinnostuksenkohteita, kuten tiede ja luonto. Eikä kukaan halua tehdä oikein muuta kuin juoda

    • Anonyymi

      Olen tavanut muitakin jotka eivät anna periksi ja siksi elävät yksin lapsettomina.

      Kannattaa laskea hintoja ja esimerkiksi lähteä naisen perässä matkaan.

      Yksi henkilö oli ammattiurheilija jotka oli ohjelmoitu voittamaan aina ja siksi henkilö odottaa, että nainen seuraa häntä eikä hän naista, mutta samassa henkilö ei ole valmis joustamaan elämässään, siis uhrautumaan naisensa vuoksi.

      Ehkä taustalla on sitä, että ihmiset eivät osaa rakastaa toista ihmistä.

      Se on sitten valtion moka, joka kohta puhkeaa pahaksi ongelmaksi.

    • Anonyymi

      Ongelma on siinä, että ihmiset eivät tajua tutustua luonteeseensa. Liekö syy se, että astrologi on tuomittu näennäistieteeksi ja senkö takia, koska sitä ei voida saada virallisen rahastuksen alle?

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus ja fiksuja kannanottoja!

        Yks asia korjattakoon kuiteskin.
        Tää "työväenluokka".
        On kai se sellainenkin, mutta ei koske kaikkia, jotka eivät ole herras tai akateemista perua.

        Voi olla muuten köyhää perua, esim yksityisyrittäjän, pienviljelijän, tarjoilijan tms lapsi, lesken tms lapsi.
        Työläisluokalla tarkoitetaan yleisesti tehtaan työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Sempiä itä: Helsingistä !Aivan oikein.Älä muutu toisten ihmisten takia!Valitetavasti naisilla ikää 50-90v. on suvuissa ja ystäväpiirissä,ainoa elämä pahansuopeisuus,pukotamalla poissa olioita selkään.Pahan puhumisella toisistaan: Yrittävät nostaa heikkoa itsetuntoa ,eli itsensä jalustalle!Elämä ja kyttäminen kuuluu myös F.B. Kytätään serkun kumin kaimatkin.Tuntematta heitä,mutta heistä juorutaan. 1 mikä oli järkyttävintä: Oli mikä tahansa mummo kerho,aktiviteeti.On kuppi kuntia siellä!Sama kuin kouluissa,näkymätöntä eristämistä oppilaiden keskellä,et kulu joukoon! Täysin ulkoistetaan sellaiset henkilöt jotka eivät suuna päänä minä ,minä ja valita kovaan ääneen elämän kurjutta ,sylistäen elämän kurjuus muita. ex-Mies oli hirveä, aikuiset kakarat hirveitä jne.Sadakseen enpatiaa siellä mummo kerhoissa.Sen sijaan että eläisivät tämä päivä ja opetelisivat kiitolisuuta. Lopetaisivat se supattelu, kuiskiminen ryhmässä, pitäisivät tasa arvoisina kaikkia siellä olevia. Myös vetäjät eivät lähtisi silitelee heitä,Eli heidän jutuihin mukaan.Ne on yksipuolisia,se toinen ihminen ei ole kertomassa omaa näkökantaansa asioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe