Uskollisuus

Anonyymi

Se on se ominaisuus, jota toisessa ihmisessä eniten arvostan. En voisi elää ihmissuhteessa, jossa joutuisin jatkuvasti miettimään, olenko hänelle riittävä. Jatkan taas siitä, mihin jossain kohtaa jäin. Opettelen olemaan riittävä itselleni. Miellyttämään en ketään lähde. Tunnen oman ihmisarvoni, sitä ei kukaan lähde minulta riistämään.

Mutta sitten on niitä ihmisiä, joilta ei saa mahdollisuutta. He eivät sisäistä ketään ihmistä elämäänsä. Mutta tyhmähān olen, jos annan toisen ihmisen alentaa itseäni yhä uudestaan. Vastuu siitä, miten antaa itseään kohdeltavan jää lopulta itselle. Turha etsiä rakkautta osoitteesta, missä sitä ei ole.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta puhut.

Monet yt miehet jotenkin tuntuu ajattelevan, että naisen pitää heti seksiä antaen ansaita se mahdollisuutensa miehen elämässä ilman, että miehen tarvii edes vaivautua olemaan perusystävällinen ja kohtelias.

Ikäänkuin palvelijaa olisivat palkkaamassa!

No sitten naivat palvelijoitansa, minun tasoistani naista ei kohdella kuin palvelijaa.

Se on kumma, miten ollaan niin herroiksi ilman mitään niitä tapoja jotka oikean herrasmiehen tekee.

Varsinkin hellyyden suhteen naista kohtaan joka on jo fyysisen voimansakkin puolesta se heikompi osapuoli. Tämä tuntuu olevan ihan hukassa nykyajan miehiltä jotka kohtelee naista karkeasti ja vähätellen.

Olen kohta 20 vuotta asunut Helsingissä enkä yhteenkään herrasmieheen ole saanut tutustua. Tuntuu, että maalaisilla on paremmat tavat ja arvostavat hyvää emäntää.

Helsingissä vaan sovarit nussikoon toisiaan, reikähän se on pepussakin😆👎

• Hyvin sanottu. En ole koskaan pettänyt ja olen siitä ylpeä. Vadin sitä myös toiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2366
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      124
      1992
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1529
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1479
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1260
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1117
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe