Myyntipäälikön mukaan muuttomiehille, kalusteiden kantajille, rakennusapulaisille ja siivoojille riittää karrikoidusti jos silmät liikkuvat. Myyntipäällikkö on sitten hauska mies, läpällä tietenkin. Kuinka vtun tyhmää työvoiman vuokrausfirmassa on ryhtyä dissaamaan työntekijöitä, vaikka kuinka vitsin varjolla?
Kotitehtävä: Miksiköhän työnvälitysfirmoilla on huono maine?
Bolt works ei arvosta työntekijöitä
13
4504
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta mamut tekee!
- Anonyymi
Kuinkakohan korkeasti koulutettu tämä myyntipäällikkö on?
- Anonyymi
Varmaan joku merkonomi. Kenenkään ei kannata alentua tuollaisiin välistävetofirmoihin! Tyhmä vaikuttaa tuo päällikkö olevan.
- Anonyymi
https://fi.linkedin.com/in/janne-karjala-b2097a50
Tuossahan tuo. Ei kovin hyvää mainosta ko. puljulle. Kuka jaksaa työssä jossa pärjää kun silmät liikkuu päässä? Toimittavat ilmeisesti asiakkaille porukkaa jolle pitää miettiä mihin kohti työmaata hänet laitetaan seisomaan jotta muutkin sopii seisomaan.
- Anonyymi
Missätällaista puhetta on ollut?
- Anonyymi
https://www.linkedin.com/company/valpro-logistics/
Tässä on toinen mitä kannattaa välttää . Johto ei arvosta tekijöitä . Lomautetaan ja palkataan lisää porukkaa lomautuksien aikana. Koko aikasille tarjolla 0 soppari .- Anonyymi
Täysin samaa tekee tämä bolt
- Anonyymi
Sillä vältetään lisien ja lomakorvausten maksaminen. Ysärillä vuokrafirmat oli jo pepusta, vuokraduunarit laitettiin jopa kylmäeteiseen tekemään duunia. Lumi vaan pöllähti ovesta sisään ja piti laittaa pipo päähän kun naputti tietokonetta. Ai että sellanen länsimaa.
- Anonyymi
Tää bolt taitaa olla yks näitä pahimpia vuokrafirmoja. Mutta siis kuka helvetti edes menee vuokrafirman kautta töihin? Jos ei ole varmaa vakipaikkaa tiedossa?
Noh, tyhmyydestä sakotetaan. - Anonyymi
Ja Ammattiliitot eivät tee asialle mitään. Ja vasemmistopuolueet.
- Anonyymi
Vai eivät tee! Katseleppas vähän Ammettiliitojen pomojen palkkakehitystä ja palkkaa muutenkin verrattuna työmäärään ja sen työn tuloksiin!
Vaan hyvähän se on saalistaa, kun tyhmiä maksajia riittää. Näinhän se on muisskin uskonnoissa.
- Anonyymi
Toimistossa ainakin Kuopiossa ammattitaidotonta porukkaa, kohtelevat kaltoin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803