kertokaas miehet..

Anonyymi

Onko normaalia vai epänormaali, eli kun saan orgasmin ja laukean niin spermaa tulee todella paljon. Puhutaan siis isosta määrästä menee lakanat vaihtoon joka kerta, kun laukean vaimon pimppiin niin sen jälkeen kun ottaa kalun ulos hänen sisältään spermaa ruiskahtelee vielä useampi ruiskaus. Vaimo sanoo joskus että mistä tuota oikein riittää, ikää minulla on 57 vuotta sitten suihin otto on oma lukunsa sperman määrän takia.

5

958

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimon kanssa nussiessa sperman määrä on suht vakio. Mutta muutaman kerran olen päässyt anoppia nussimaan, niin sperman määrä on aivan tajuton. Ei väliä minne on lastit ruiskuttanut, mutta paljon tulee ja paineella.

• Anonyymi

Epänormaali.
      Teitä on jonkinverran miessukupuolessa.
      Jostain syystä siemennestettä säilövät rauhaset ovat joillain moninverroin tavanomaista suuremmat.. Netistähän löytää videoita näistä friikeistä.

• Anonyymi

Tarkoitatko että minulla olisi juuri tuollaiset yli suuret rauhaset, spermaa tulee varmaan ainakin 90ml kun esim yskänlääke mitta on on 20ml. Niin eikös tuo määrä ole jo melkoinen, luin netistä että normaali määrä vaihtelee 5-15ml. Silloinhan tuo minulta tuleva määrä on melko hurja 😳.

• Anonyymi

Kiihottaa ajatus daada valtava lasti sisään mun pilluun, niin että sitä valuisi kun olet vielä mun sisällä.. Mahtaisko sun vaimo antaa mun vähän lainata sua tai onko muilla miehillä samaa "ongelmaa", joka vois tulla astumaan mun pillun? Itse olen 39 vuotias, sinä saisit olla vähintään mua 15 v. vanhempi, vanhemmat sedät kiihottaa. Voin olla sun tyttösi vaikka jonka isi siittää valtavalla spermamäärällä..
      Oi voi, kun alkaa pimppi kostumaan kun mietin tätä. 😉

• Anonyymi

Saattas vaimo antaa vaikka ukkoo lainaan, mitä kaikkea haluaisit tehdä kanssani jos saisit minut käyttöösi vaikka joksikin viikonlopuksi syksyn aikana. Kysyin tutulta lääkäriltä tuosta sperman määrästä sanoi että on 2krt urallaan törmännyt samanlaiseen tapaukseen. Tuosta varustuksestani sen verran että pituutta sillä on 19cm ympmittaa 15cm ja terskan ympmitta on melkein 16cm , oishan se mukavaa vaimon luvalla upottaa välillä kalua vieraaseenkin pimperoon.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      91
      1777
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1273
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      126
      1045
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      933
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      835
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      808
    7. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      35
      744
    8. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      15
      743
    9. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      700
    10. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      44
      662
    Aihe