Olen vuosikaudet kärsinyt sekainkotenssista sekä yliaktiivisesta rakosta (nainen 73 vuotias). Päivisin käytän tena pantseja ja öisin vyövaippoja. Tuntuu että tarvitsisin parempaa suojaa päivälläkin niin suositelkaapa minulle imevämpi vaihtoehto kuin pantsit. Vyövaippa pullottaa turhan paljon housujen läpi.
Elämä vaippojen kanssa
3
1609
Vastaukset
- Anonyymi
Pantsit eivät suojaa niin hyvin kuin esim. vyövaippa ta teippivaippa. Tenan vyövaippa suojaa kyllä hyvin ja on aika helppo pukea ja vaihtaa, mutta mielestäni teippivaippa on parempi. Siinä on omat hankaluutensa, esimerkiksi pukeminen ja vaihto.( jos on muualla kuin kotona) Itse olen käyttänyt nyt kesäaikana carolin uusia housuvaippoja, jotka ovat hyvin edullisia ja laadukkaita; mielestäni parhaat, mitä on. Myynnissä S-marketeissa. Teippivaipat ovat kuitenkin ne parhaat. Imukykyä pitää olla tarpeeksi ja sen voi kokeilla käytännön kokeella.
- Anonyymi
Hei sinuna kokeilisin tenan slip malleja.
Voisit tilata esim tena.fi tai dreamcare.fi. - Anonyymi
Olen jo 6v käyttänyt päivisin uretharengasta, ja sen kanssa käytän vain kevyintä inkontinenssisuojaa. Toki kysyjä on minua iäkkäämpi ja luultavasti sekamuotoinen vaiva on vaikeampi kuin 56v työtätekevän ponnistusinkontinenssi, mutta voisi se rengas vähentää vaippaan menevän osuuden määrää, ja vessassa saisi sitten tehtyä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143360Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261394- 931278
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2651127Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661054- 42955
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798