Mitä luulet et tapahtuis

Anonyymi

Jos me päädyttäis samaan hissiin ja se pysähtyis sähkökatkon takia?

96

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se olisikin nautinto! 💖

    • Anonyymi

      Katsottaisiin toisiamme pyörein silmin, hämmentyneenä alat katselemaan kattoon ja päivittelet "Jahas jahas nonni"
      Minä "Just"
      Sinä "Aikamoista"
      Minä "Joo"
      Sinä "Sähkökatkosta pukkaa"
      Minä "Voi elämä"
      Sinä "Sepä"
      Minä "*huokaus
      Sinä "*huokaus
      Minä "Joooo o"
      Sinä "Semmottii"
      Minä "Tämmöttii"...
      ............
      ..........
      Katseet kohtaa ja se on menoa 😘🥰😘🥰😘🥰

      • Anonyymi

        Hauska! Sinusta olisi aineksia käsikirjoittajaksi tai kuunnelmien tekijäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska! Sinusta olisi aineksia käsikirjoittajaksi tai kuunnelmien tekijäksi.

        😂 No ei tuolla vuoropuhelun sanoittamisella vielä kuuhun lennetä. Mutta kiitos!


      • Anonyymi

        Olihan tuossa jo edistystä 😂😂😂😂 Viimes ei ehtinyt/uskaltanut etes kissaa sanoa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tuossa jo edistystä 😂😂😂😂 Viimes ei ehtinyt/uskaltanut etes kissaa sanoa 😁

        Niinpä 😂 ja varovaisin askelin siitä siirtyy kokonaisiin lauseisiin, ohhoh, se vasta olisikin 😉😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 😂 ja varovaisin askelin siitä siirtyy kokonaisiin lauseisiin, ohhoh, se vasta olisikin 😉😂

        Hui kauhia pelottava ajatus🤣... mutta silloin luit mun ajatukset ja suakin rupes jännittää, huomasin..😉🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui kauhia pelottava ajatus🤣... mutta silloin luit mun ajatukset ja suakin rupes jännittää, huomasin..😉🤩

        Joo kyllä se jännitys on ollut niin käsin kosketeltavaa että voiveitsellä olisi saanut leikattua, kyllä 😉


    • Anonyymi

      Paniikkikohtaus. Ei suljetusta paikasta, vaikka siitäkin varmaan voisi, vaan siitä, että on seksuaalisen saalistajan lähettyvillä vailla pakokeinoa.

      • Anonyymi

        🐯🐯🐯🐯


    • Anonyymi

      Akward niin kuin aina meidän kohtaamiset.

      • Anonyymi

        Älä nyt! Aina niin lennokasta keskustelua ollut 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt! Aina niin lennokasta keskustelua ollut 😂

        Mepä ei keskustella vaan katsotaan toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mepä ei keskustella vaan katsotaan toisiamme.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Tiedän se on erittäin hauskaa sisäisesti, mutta ulkoisesti olen täysin vakava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän se on erittäin hauskaa sisäisesti, mutta ulkoisesti olen täysin vakava.

        Et pysty tohon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty tohon!

        Pystyn helposti. Monesti hänen näkemisessä ollut vakavana naamana. Sisäisesti naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn helposti. Monesti hänen näkemisessä ollut vakavana naamana. Sisäisesti naurattaa.

        Tunnistankohan sinut vai itseni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistankohan sinut vai itseni...

        Tuohon en osaa vastata. Mitä itse luulet?


      • Anonyymi

        Hurjaa tunnistaa itsensä toisen kirjoituksesta.


    • Anonyymi

      Nainen, et malttaisi olla käymättä kimppuuni! K mies toteaa eräälle ihanalle naiselle.

      • Anonyymi

        En voisikaan. Toteaa H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voisikaan. Toteaa H.

        Hyvä H. Sinua juuri kuvittelin sinne! Me kahden.


    • Anonyymi

      Sen seurauksena ei enään ikinä tulis käytettyy hissii.
      Hyvä nii ni liikuntaa lisää tulis automaattisesti.

    • Ei mitään.

      • Anonyymi

        Sul ei vaa toimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sul ei vaa toimi?

        Sul ei vaa toimi?


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Sul ei vaa toimi?

        No millo oot ollu sillee naisen kans?
        Huom omaa kättä ei lasketa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No millo oot ollu sillee naisen kans?
        Huom omaa kättä ei lasketa.

        No millon sä oot ollu sillee naisten kaa?


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        No millon sä oot ollu sillee naisten kaa?

        Onko tämä jotain toteavaa pohdintaa itseltä itselle? Silloin se kertoo siitä, että tovi jos toinenkin on varmasti mennyt.


    • Anonyymi

      Olisi siinä pierua pidätellessä 💨

      • Anonyymi

        Tunnistin.


    • Anonyymi

      Ei mitään, ei yhtään mitään. Siinähän se ongelma on, että vaikka kuinka toivon ja haaveilen ja teen taikatemppuja edessäsi... mitään ei tapahdu eikä tule tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Hyppäisin sun syliin ja saisit lohduttaa mua kunnes pelastajat saapuis!

      • Anonyymi

        Persettäkö ja silmiäkö tässä ihmisten pitäisi koitella ja katsella,kun syy löytyy valtiovallan sähköautolun suosimisesta sekä taloyhtiöiden liian pienistä päävarokkeista.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, ei olla kontakteissa lainkaan niin… hyvin todennäköisesti myhäilyä, hän alkais soittelemaan huoltomiestä paikalle yms. Tai voishan siinä tapahtua lähentyminenkin. Ei kyllä yhtään tiedä. Jännä ajatus sinänsä, huh🥰

      Tarja

    • Anonyymi

      En uskalla edes ajatella ...

      • Anonyymi

        Ajattelet kuitenkin, koko ajan.


    • Anonyymi

      Poistuisin itkien kun päästäisiin pois. Koska se nainen olisi kieltäytynyt kosinnastani.

      • Anonyymi

        Tai sitten itkisitte molemmat onnesta kun hissin ovet aukeaisi. Ei voi tietää, jos ei kokeile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten itkisitte molemmat onnesta kun hissin ovet aukeaisi. Ei voi tietää, jos ei kokeile.

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmästä kuin meidän päätyä samaan hissiin ja vielä jumiutuvaan. Täytyy kokeilla jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmästä kuin meidän päätyä samaan hissiin ja vielä jumiutuvaan. Täytyy kokeilla jotain muuta.

        Joo ei tää toimi.. mitäs sit?
        Oisko jotkut naamiaiset hyvä?


    • Anonyymi

      Hyvin vastasit edellinen : D

    • Anonyymi

      Eli paras iskurepla on sit nykysin "mennääks hissiin?"
      Eikä se perinteinen "mennääks panee"

    • Anonyymi

      Tulis varmaan hätäkakat housuun.

    • Anonyymi

      Hiljaisuutta, sitten jää rikkoutuisi ja alkaisin puhumaan paniikissa taas mitä sattuu. Korjaisit sen hissin tai kaivautuisit sen jälkeen melko nopeasti ulos sieltä kun ei pää kestäisi :)

      • Anonyymi

        Tää oli aika hyvä., siis tuo korjaisit sen hissin. Moni mies varmaan keskittyis vain ongelman ratkaisuun ja nainen siinä sit höpöttelee jotain, todennäköisesti yhdessä auttasin sua korjaan hissin tai ainakin miettiin korjaamistapoja, ei siinä kumpikaan ehtis tai uskaltais miettii mitään tunnejuttuja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Röllille:


      Jos olisin teini, parisuhdekokematon tai neitsyt:

      Hiljaisuutta ujostelua, ja karkuun


      Jos olisin mt- potilas saisin tolkuttoman ahdistus ja paniikkikohtauksen ja tärisisin nurkassa. Hyperventiloisin itseni pyörtymään


      Mutta koska olen aikuinen. Tuntemattomammalle toteisin

      ”Siis mitä ? Jäikö tää nyt tähän? Tää ei oo todellista? Missä täällä joku hätänappi on? En tykkää ahtaista hisseistä. Haluun pois! Osaatko käyttää hätäluuria tossa ? ”


      Jos taas ois joku esim mielessäni oleva ihminen niin mehän ollaan jo oltu intiimeissä harrasteissa niin panemisekshan se menis sillä mulle hissi on yks seksifantasia

    • Anonyymi

      Miettisin et hitto jäiköhän kahvinkeitin päälle.

    • Anonyymi

      Olisipa hyvä tilaisuus puhua syntyjä syviä juuri hänen kanssaan. Eikä haittaisi jos se johtaisi tilanteen kuumenemiseen seksiin asti. Siitä tulisi ikimuistoinen hissimatka😎.

    • Anonyymi

      - onko portaat poistettu? (Pakotie ennen tapahtunutta) (Samalla hokee itselleen: mene hissiin, puhu! mene hissiin, puhu!..)

      Ei himputti....
      (Valuu nolona lattialle istumaan...)
      ....

    • Anonyymi

      Jäätyisin.

      • Anonyymi

        Näin, että sä keikuit siel hissis ja Alko pelottavan, joten menin portaita. Olet ällö Hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin, että sä keikuit siel hissis ja Alko pelottavan, joten menin portaita. Olet ällö Hyi!

        Kenen luvalla olit toisen työpaikalla hississä?


    • tottakain olisin nolona kun tuollain pääsi käymään.
      😱

    • Anonyymi

      Meille eskaloituisi lämmin ja toimiva ihmissuhde.

    • Anonyymi

      Siinä tilanteessa toivoisin totisesti, ettei minulta olisi pieru tulossa. Pilaisi loistavan tilaisuuden tutustua lähemmin.

    • Anonyymi

      Muodostaisimme yhdessä toimivan fuusion. Tai sitten menisin paniikkiin ja joisin omaa virtsaani. Ja huomaisin ettei hissi olekaan jumissa vaan vain matkalla ylimpään kerrokseen.

    • Anonyymi

      Tuossa olisi kaksi tärkeää juttua, jotka tulee heti mieleen: 1. toivottavasti en olisi syönyt laktoosipitoisia tai FODMAP-ruokavalion ulkopuolelta mitään ja 2. toivottavasti ei olisi isohätä tai ilmanpaineita muuten. Tuo olisi erittäin ikävää, jos hississä olisi samaan aikaan komean miehen kanssa. Muuten ei haittaisi! ;D ;D :D :D

    • Anonyymi

      Pissi kuin hissi tai pussi, hissiin seuraksi pissimään, kakkaa odotellessakin, tietysti isompi kumppani voi jo pökäleenkin vääntää sissiin hissin lattialle Teemu-tyyliin.

    • Anonyymi

      Minä saisin paniikkikohtauksen, koska pelkään ahtaita lukittuja tiloja. Hän varmaan yrittäisi jotenkin rauhoitella kunnes kyllästyisi ja kaivaisi puhelimen esiin ja alkaisi selailla sitä.

    • Anonyymi

      Sehän olisi ihan mahdollistakin. Haluan tuota. Voitaisiin jutella kunnolla kerrankin ilman mahdollisuutta että kumpikaan pakenee tilanteesta pois. Sen jumin jälkeen tietäisi, onko hänellä mielenkiintoa vai ei. Kun vielä nähtiin enemmän ajattelin että hänelläkin on sitä mielenkiintoa. Olen niin rakastunut aina vaan :(

    • Anonyymi

      Sillä sähköllä mikä meidän väillä syntyy, liikkuu hissit ja muutkin vehkeet :)
      Toivon ainakin.

      • Anonyymi

        Oho, no sillä sitten varmaan ovetkin leikkautumaan auki ja Bondimaisella vahvuudella ja urosgasellin ketteryydellä hyppäisit hissistä ulos minä sylissäsi. Problem solved.


      • Anonyymi

        Ihana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, no sillä sitten varmaan ovetkin leikkautumaan auki ja Bondimaisella vahvuudella ja urosgasellin ketteryydellä hyppäisit hissistä ulos minä sylissäsi. Problem solved.

        Kyllä minä nainen olen, joten voit hankkia gasellisi muualta.


    • Anonyymi

      Pitäs varmistaa, et happi riittää.

    • Anonyymi

      Asiallisesti säätilasta keskustelisimme

    • Anonyymi

      Kun en tunne sua, niin koittaisin jutella jotain smalltalkia.

      Jos taas jäisin jumiin hissiin ihastukseni kanssa, nielaisisin kieleni.

      En tiedä miten selviäisin siitä.

      :)

      • Anonyymi

        Aika pitkä kieli jos sen pystyt nielasta!
        Kannattaa ehkä vähä kattoo mitä suuhun panee.
        Vai ooks nii suuhupantavan näköne et kaikki munat hyppää suuhu iha vahingos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pitkä kieli jos sen pystyt nielasta!
        Kannattaa ehkä vähä kattoo mitä suuhun panee.
        Vai ooks nii suuhupantavan näköne et kaikki munat hyppää suuhu iha vahingos?

        Lyhyehkö. :)

        On niin haluttavan näköinen, että haluaisin pusertua vartalo vasten vartaloa. Hän vaan saattaa olla eri mieltä.


      • Anonyymi

        pasi meiban avioerohakemus on mennyt nytten eteenpäin joten ei huolta siitä


    • Anonyymi

      Eiköhän me istahdettais lattialle, ja juteltais siinä sen aikaa ku ehdittäis, uskon meihin kuitenki tuon verran. Toi tilanne kuitenki epätodennäköinen, toinen olis luultavasti valinnu ne portaat hämmennyksissään. Ja jos noin ei ois käyny, juteltais joka tapauksessa siinä, joten tuo sähkökatkos vois jäädä huomaamatta kokonaan.

    • Anonyymi

      Hiplaisin sinulle parit orkut, siitä tykkäät kun hiplaillaan julkisilla paikoilla ☺️

    • Anonyymi

      Sensuroin tämän vastauksen ja kerron sen verran, että mitään seksuaalista siihen ei liity.

    • Anonyymi

      Päästäisin hiljaisen hissun ja tuijjottaisin sen jälkeen sinua syyllistävästi silmiin

    • Anonyymi

      Avaisit applen ja etsisit puolta avaruudesta?

    • Anonyymi

      Jatketaan siitä mihin viime hissireissulla jäätiin 😉

      • Anonyymi

        Onko viime "reissusta" pitkäkin aika?


      • Anonyymi

        Oikein miellellään jos hän olisit. Se oli kyllä pysyättävä hetki, unohdin kokonaan mitä mä olin siellä oikeasti tekemässä ;)


    • Anonyymi

      Parhaassa tapauksessa vihaisimme sähköjä..

    • Anonyymi

      Ekaksi varmaan riisuttas ja nuolisin pitkin vedoin vakosi kosteaksi. Voisin vähän hartioita hieroa ja suukotella pakarat aamukasteen kirkkaiksi.Eiköhän me jotain keksittäis😝

      • Anonyymi

        Tulihan sieltä.😘


      • Anonyymi

        Tämmönen liikaa pokea katsonut maminpoika sieltä sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen liikaa pokea katsonut maminpoika sieltä sitten...

        Lepsoilla nuo nuoleniset on pääasia!


    • Anonyymi

      ekan kerran me tavattiin hissiis....

      tokan kerran me tavattiin Poris....

    • Anonyymi

      Sain kanakeittoa äsken.

    • Anonyymi

      Jos minä ja hän mies jäätäisiin kerrostenväliin hissillä, niin ensimmäiseksi hän painaisi hätänappulaa jotta saisimme apua. senjälkeen päiviteltäisiin tilannetta ja naureskeltaisiin sille. Sitten juttelisimme kaikesta maan ja taivaan välillä, kunnes saisimme apua. Hississä oloajasta tietysti riippuisi, kuinka kaukana toisistamme keskustelu suijuisi. Se alkaisi kuitenkin niin, että olisimme eri nurkissa ja hän alkaisi puhumaan. Ihan niinkuin tapahtui silloin kun menimme vastaanottoaulasta kolmanteen kerrokseen,😍❤️👍

    • Anonyymi

      Päästäisin ilmoille kunnon pierun. Sitten katseltaisiin toisiamme silmiin.

    • Anonyymi

      Noh?

    • Anonyymi

      Tietty pussailtais.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4730
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      276
      2844
    3. 134
      1737
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      209
      1437
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1099
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1077
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe