mikä sitä kohentaa, mikä nakertaa, miten pysyy tasapainossa
ITSETUNTO - MITEN SEN SAA PYSYMÄÄN PLUSSAN PUOLELLA
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se itsetunto on?
- Anonyymi
Itsetuho on vahvasti plussan puolella.
Itsetunto ja omatunto -mitä sitten lienevätkin- ovat kadonneet lopullisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetuho on vahvasti plussan puolella.
Itsetunto ja omatunto -mitä sitten lienevätkin- ovat kadonneet lopullisesti.Itsetunto?
Se on sitä, kun menet vessaan ja hierot nappulaasi lämpimällä kädellä.
Tuntuu hyvältä .
- Anonyymi
Asian voisi jakaa kahteen osaan:
niihin, joille muiden mielipiteet ovat tärkeitä
ja
niihin, joille oma arvio itsestä on tärkeä - Anonyymi
Riksussa vahingonilolla kohennetaan itsetuntoa. Hah hah, mulle ei sentään tapahtunut tommosta.
MATKIMINEN JA PILKKAAMINEN (ovat kuulemma Lopellakin sosiaaliset perustaidot)
Hullu näyttelijä teki matkimisesta ja pilkkaamisesta taidetta Putouksessa.
Porukalla puolustuskyvyttömän kimppuun käyminen. Siitähän poliisitkin tykkäävät. Ei taida Riksusta olla videoita. - Anonyymi
stalkkaamalla riksun vainottua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893