Eli siis tänään oli inssi nro 2 ja hylätty tuli... Tunneilla menee hyvin ja opettajan mielestä ei oo ongelmia läpi pääsyssä mut sit inssi menee perseelleen ku jännitän liikaa. Ja tää siis ei oo mikään "tutvot on paskoja" räntti. Vaan ihan aiheesta tullut hylsyt. Tietty silti vituttaa ja toivois et oisin päässyt läpi.
Itellä siis vielä sellanen tilanne et työpaikka oikeestaan vaatii et ajan kortin ni sit se paine mikä sieltä tulee päälle ei yhtään helpota asiaa. Oon vielä koeajalla ni pelkään et potkivat mut pois jos en saa korttia ajettua.
Miten muut jotka jännitätte pääsitte läpi? & Menikö monta kertaa?
Inssi ei mee läpi
Anonyymi
2
255
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mä pääsin inssin toisella läpi, ekalla tuli hylky ihan aiheesta, jännitti kyllä aika helvetisti kummallaki kerralla, keskityt vaan koko ajan siihen mitä teet ja kerro vaikka sille tutvolle mitä oot tekemässä ja sano vaikka virheetki ääneen nii se näkee et huomasit heti et jotain meni vikaan. Ja jos mokaat jossain, älä jää miettimään sitä vaan jatka ajamista ja keskity. Rauhassa vaan kyllä se kortti sieltä tulee :) itellä autto se et kerroin et nyt jännittää.
- Anonyymi
Kerrasta läpi, mutta silloin ei ollut Somea ja muuta itsetuntoa jäytäviä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253113Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161091Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍80679- 54664
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624