Avustusruuan jakelu

Anonyymi

Huvitti, kun nyt olen pari kertaa nähnyt Mänttä-Vilppula -tien varressa kyltit, joissa lukee (en muista sanamuotoa tarkkaan):
Ruuan jakelu klo 18.
Ei mitään selitystä, että missä sitä ruokaa jaellaan. Mahtaa jäädä jonkun verran jakamatta, kun tarvitsijat eivät löydä perille.
Mikä tämä tällainen jakelupiste on? Onko ne siis jotain ruokapusseja joita jaetaan vai soppaa lautasella?
Laittaisivat nyt selkeät ohjeet, jos haluavat auttaa vähävaraisia.

44

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paskaa ruokaa jakavat ihan turhia tuotteita. Entisellä kalusteprojektin rakennuksessa. Pukinmäentie 2 35700 vilppula. Sinne vaa pulsujen kanssa hakeen muonaa :Dd

      • Anonyymi

        Ai se on siinä kohtaa. OK. Jospa laittaisivat jonkun vinkin paikasta siihen kylttiinsä. Ei kai tuonne kukaan uskalla/osaa mennä haahuilemaan, jos ei tiedä, että siellä jaetaan ruokaa.
        Huonosti on informoitu tarvitsijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on siinä kohtaa. OK. Jospa laittaisivat jonkun vinkin paikasta siihen kylttiinsä. Ei kai tuonne kukaan uskalla/osaa mennä haahuilemaan, jos ei tiedä, että siellä jaetaan ruokaa.
        Huonosti on informoitu tarvitsijoita.

        Lauantaisin vissiin on helluilla tarjolla ilmaista lounasta ja avustuskasseja heidän tiloissaan.Luulis olevan aikaa ja viitseliäisyyttä työttömänä pummina selvittää tälläinen pieni asia.Kuljen siitä usein ohi TÖIHIN,niin tehnyt kyseisen havainnon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaisin vissiin on helluilla tarjolla ilmaista lounasta ja avustuskasseja heidän tiloissaan.Luulis olevan aikaa ja viitseliäisyyttä työttömänä pummina selvittää tälläinen pieni asia.Kuljen siitä usein ohi TÖIHIN,niin tehnyt kyseisen havainnon.

        Minä kysyin tätä, enkä ole työtön pummi. Olen eläkkeellä, mutta oma eläkkeeni riittää hyvin menoihini. Tiedän kyllä, että monella ei riitä.
        Itse ajoin autolla noiden kylttien ohi ja kyydissäni ollut henkilö kiinnitti huomiota asiaan, että kyltissä ei mainittu paikkaa lainkaan.
        Erikoista tuo kielenkäyttösi, jos puhut totta ja olet ihan työmaailmassa. Luulisi hieman sivistyneemmin osaavan kirjoittaa, mutta jos on lusikalla annettu, ei voi soppakauhalla vaatiakaan, eli sikäli ymmärrän ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaisin vissiin on helluilla tarjolla ilmaista lounasta ja avustuskasseja heidän tiloissaan.Luulis olevan aikaa ja viitseliäisyyttä työttömänä pummina selvittää tälläinen pieni asia.Kuljen siitä usein ohi TÖIHIN,niin tehnyt kyseisen havainnon.

        "
        Lauantaisin vissiin on helluilla tarjolla ilmaista lounasta ja avustuskasseja heidän tiloissaan.Luulis olevan aikaa ja viitseliäisyyttä työttömänä pummina selvittää tälläinen pieni asia.Kuljen siitä usein ohi TÖIHIN,niin tehnyt kyseisen havainnon.
        "

        Taitaa kumminkin työttömillä olla vähemmän erilaisia tietokanavia käytettävissä asioiden selvittelyyn. Toisin kuin työssä käyvillä, jotka voi vaihdella kylän uusimpia juoruja työpaikoillaan työporukalla ja haukkua samalla kaikki työttömät pummeiksi. Se on sitä oikeaa työelämää johon itsekin aina välillä törmää itsekin työelämässä. Onneksi sentään töihin mennessä ei tarvii tätä juoruilua kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyin tätä, enkä ole työtön pummi. Olen eläkkeellä, mutta oma eläkkeeni riittää hyvin menoihini. Tiedän kyllä, että monella ei riitä.
        Itse ajoin autolla noiden kylttien ohi ja kyydissäni ollut henkilö kiinnitti huomiota asiaan, että kyltissä ei mainittu paikkaa lainkaan.
        Erikoista tuo kielenkäyttösi, jos puhut totta ja olet ihan työmaailmassa. Luulisi hieman sivistyneemmin osaavan kirjoittaa, mutta jos on lusikalla annettu, ei voi soppakauhalla vaatiakaan, eli sikäli ymmärrän ongelmasi.

        Ei mulla ole ongelmia.Käyn töissä ja menen kauppaan ostamaan mitä mieli tekee.


      • Anonyymi

        Eikö siihen pitäny tulla se sisäkartingrata. Vitun hieno idea,heh?


    • Anonyymi

      Eli käyt siel hanu pummi.

    • Anonyymi

      Huvitus näyttääkin jo hullutukselta.

      • Anonyymi

        Ja tämä tarkoitti mitä??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä tarkoitti mitä??????

        Tarkotti!!!!

        Mieti sitä


    • Anonyymi

      Menkää töihin ja ostakaa itse ruokanne!

    • Anonyymi

      Nii :D

    • Anonyymi

      Soppalaan vaan tenukepit..

      • Anonyymi

        Ja rosvot...ja elämässä pärjäämättömät laiskat kakarat.Hienoo elää "itsenäistä"aikuisen elämää ...todellisuudessa yhteiskunnan ja äityliinin rahoilla...ja äiti käy siivoomassa ja pesee pyykit.Ja olempa nähnyt äityliinin vievän roskapussitkin,kun piltti ei viitti viedä niitä vaikka kävelee joka päivä roskakatoksen ohi menoilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rosvot...ja elämässä pärjäämättömät laiskat kakarat.Hienoo elää "itsenäistä"aikuisen elämää ...todellisuudessa yhteiskunnan ja äityliinin rahoilla...ja äiti käy siivoomassa ja pesee pyykit.Ja olempa nähnyt äityliinin vievän roskapussitkin,kun piltti ei viitti viedä niitä vaikka kävelee joka päivä roskakatoksen ohi menoilleen.

        On sulla aikaa näköjään kytätä muitten tekemisiä, menisit töihin ja hankkisit jonkun harrastuksen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla aikaa näköjään kytätä muitten tekemisiä, menisit töihin ja hankkisit jonkun harrastuksen...

        Töistä en tiedä, mutta harrastus hänellä jo onkin. Muiden asioiden kyttääminen ja tönkiminen ja niiden pohtiminen ääneen. Toki se on aika suosittu harrastus tällä seudulla niin kuin varmasti jokaisessa suomen pikkukylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla aikaa näköjään kytätä muitten tekemisiä, menisit töihin ja hankkisit jonkun harrastuksen...

        Menikö tunteisiin hampilla voi voi.Jos kävisit töissä niin tietäisit,että harva on töissä yötä päivää ja ilman vapaapäiviä ja lomia.Ja toisekseen mulla on harrastuksia,joista käydään jopa toisilla paikkakunnilla asti välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töistä en tiedä, mutta harrastus hänellä jo onkin. Muiden asioiden kyttääminen ja tönkiminen ja niiden pohtiminen ääneen. Toki se on aika suosittu harrastus tällä seudulla niin kuin varmasti jokaisessa suomen pikkukylässä.

        Meni tyhjäntoimittaja sossunelätillä herne nenään buahhah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni tyhjäntoimittaja sossunelätillä herne nenään buahhah.

        Heh aika pitkälti ennalta arvattava ja hellyttävä kommentti sieltä päin. Oikein sossun elätti herne nenässäkin ja kaikkee buhahhahhaa. Koska te keksisitte jotain ihan uutta, vain yllättääksenne meidät kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin hampilla voi voi.Jos kävisit töissä niin tietäisit,että harva on töissä yötä päivää ja ilman vapaapäiviä ja lomia.Ja toisekseen mulla on harrastuksia,joista käydään jopa toisilla paikkakunnilla asti välillä.

        En usko että ne sun tietämäsi "hampit" tätä vaivautuu edes lukemaan. Ne tuskin edes haluaa astua sinun henkiselle tasollesi. Kyllä tätä palstaa taitaa lukea monet ihan fiksut tyypit joille ihmiset ei ole jotain hamppeja kuten ehkä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin hampilla voi voi.Jos kävisit töissä niin tietäisit,että harva on töissä yötä päivää ja ilman vapaapäiviä ja lomia.Ja toisekseen mulla on harrastuksia,joista käydään jopa toisilla paikkakunnilla asti välillä.

        Pysy siellä työpaikalla

        Ja tee töitä

        Niin saat palkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy siellä työpaikalla

        Ja tee töitä

        Niin saat palkkaa

        Ja teekin paljon, ylitöitä, niin jää meille hampeille jakovaraa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rosvot...ja elämässä pärjäämättömät laiskat kakarat.Hienoo elää "itsenäistä"aikuisen elämää ...todellisuudessa yhteiskunnan ja äityliinin rahoilla...ja äiti käy siivoomassa ja pesee pyykit.Ja olempa nähnyt äityliinin vievän roskapussitkin,kun piltti ei viitti viedä niitä vaikka kävelee joka päivä roskakatoksen ohi menoilleen.

        Hyvin saa ilmasta ruokaa, osa tenukepeistä vaihtaa ruokansa yhteen keppanaan, naurettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rosvot...ja elämässä pärjäämättömät laiskat kakarat.Hienoo elää "itsenäistä"aikuisen elämää ...todellisuudessa yhteiskunnan ja äityliinin rahoilla...ja äiti käy siivoomassa ja pesee pyykit.Ja olempa nähnyt äityliinin vievän roskapussitkin,kun piltti ei viitti viedä niitä vaikka kävelee joka päivä roskakatoksen ohi menoilleen.

        Roskakatokseen ei ole kiva mennä, siinä voi vaatteetkin likaantua. Eikä se ole trendikästä. Äiti joutaa heilumaan roskapussien kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä noista "sossuelätti"-viesteistä huomaa, että kirjoittajat ovat maaseudulta kotoisin, eivätkä tietoisia isojen kaupunkien asioista.
      Vähänkään isommissa paikoissa ruokajonot ovat arkipäivää, eikä siellä käyneitä syyllistetä mitenkään.
      Voihan se toki olla tosiaan, että kun on maalta, niin ei ole koskaan nähnyt mitään muuta kuin ne lähiseudun pellot ja yhden ruokakaupan ns. taajamassa.

      • Anonyymi

        Voisikos asiaan itse vaikuttaa mitenkään? Valittaahan kaikki osaa.......


    • Anonyymi

      mäntän mersuomistajat hakee eniten

      • Anonyymi

        Ihme ku ne onkin niin iso mahasia.


    • Anonyymi

      Turha vaivautua muutaman kovan limpun tähden

      • Anonyymi

        Pehmennä suuroksesa, ja voeeta vällii


    • Anonyymi

      Menkääs nyt lauantaina hakee pulsuruokaa vilppulasta olisi taas tarjolla. Jos jää mitää ukrainalaisten jälkeen

    • Anonyymi

      Jako aikoina pihassa 2-5 vuotta vanhoja(uusia) autoja, ei ole köyhällä varaa mennä....

    • Anonyymi

      En ole kiinnittänyt huomiota koko kyltteihin.Käyn töissä ja varaa ostaa ruokani itse.

      • Anonyymi

        Täytyy olla melkoinen puusilmä, jos ei niitä kylttejä nää. Miten sinä näet liikennemerkitkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla melkoinen puusilmä, jos ei niitä kylttejä nää. Miten sinä näet liikennemerkitkään?

        Ajelen korvakuulolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla melkoinen puusilmä, jos ei niitä kylttejä nää. Miten sinä näet liikennemerkitkään?

        Oletko itse taas minäminä ja vain minä tyyppi.Et viitsi laittaa takavaloja päälle autoon.Et käytä vilkkua tai se on renkaissa.Ajelet Stop- merkkiä noudattamatta risteysten yli.Parkkeeraat tientukkeeks tai muuten kiellettyihin paikkoihin.Kaahailet.Tulet sivutieltä/pihasta toisten eteen.Se on taas puupäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse taas minäminä ja vain minä tyyppi.Et viitsi laittaa takavaloja päälle autoon.Et käytä vilkkua tai se on renkaissa.Ajelet Stop- merkkiä noudattamatta risteysten yli.Parkkeeraat tientukkeeks tai muuten kiellettyihin paikkoihin.Kaahailet.Tulet sivutieltä/pihasta toisten eteen.Se on taas puupäisyyttä.

        Onpas taas.
        Kertoo jo muustakin kuin ruuan puutteesta, että alat kirjoittelemaan parkkeerauksista ja liikennemerkeistä, kun kyse on avustusruuan jakelusta.
        Etkö osaa lukea?
        Ei kai sinun tasoisellesi ihmiselle ole annettu ajokorttia?


    • Anonyymi

      Niinpä. Miksi noin myöhään jaetaan kello 18? Täällä missä itse oon, jako on heti aamulla kello 9 alkaen.

      • Anonyymi

        Hampilla on aikaa hakea ilmanen ruoka vaikka yöllä.


    • Anonyymi

      miksi niin myöhään!! mietippä vähän , vapaaehtoisissa työssä käyviä henkilöitä. pääsevät omien töidensä jälkeen jakamaan ruokaa.. ja aamujako no siitäkin naristaisiin kun KAIKKI EI PÄÄSE aamusta menemään sinn
      e.
      olkaa tyytyväisiä kun on ruoanjakoo.

      • Anonyymi

        Hampit voi tulla jakaan hampeille ruokaa.On työtä ja ruokaa.


    • Anonyymi

      ja autolliset nekin hyvillä autolla ajavat voisivat kuskata jonkun kassit , jos näkee raahattavan käsissään kasseja. ei se paljon vaadi auttaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Käy kysymässä ,varmaan on monta autoa heti valmiina sinua auttamaan. Kaveria ei jätetä ..,hihihi ja hohoho. Niin ja joulumieltä ei puutu. Ystävällisen hymyn saat vielä boonuksena,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe