Olishan se varmasti

Anonyymi

Jotain mitä ei pysty edes sanoin kuvaamaan, yhden yön juttu sellaisen ihmisen kanssa, johon tuntee suunnatonta vetoa. Sitä ei tunne jokaisen kanssa, eikä se ole sama asia kuin, ihmisen johon tuntee ehkä vähän vetoa. Luulen kuitenkin, että niin ei tule käymään😅

25

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole rohkea, niin se tapahtuu!

      • Anonyymi

        Ei se ole rohkeudesta kiinni.


    • Anonyymi

      M-naiselle.

      • Anonyymi

        Vaikka vetovoima on suunnattoman voimakas molemminpuolin, yhden yön juttu on nou-nou. Eihän se nyt mihinkään riitä 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka vetovoima on suunnattoman voimakas molemminpuolin, yhden yön juttu on nou-nou. Eihän se nyt mihinkään riitä 😜

        Pitäähän se koeajo tehdä vaikka jo ihan muodon vuoksi, vaikka päätös olisi jo tehtynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän se koeajo tehdä vaikka jo ihan muodon vuoksi, vaikka päätös olisi jo tehtynä

        Toki koeajo tarvitaan.


    • Anonyymi

      Yön unessa oli taas sellainen vetonaula että..

    • Anonyymi

      Jo mielikuvitus lähti laukkaamaan 🐎🤩

    • Anonyymi

      Saisin edes yhden tunnin. :'(

      Jutella edes.

    • Anonyymi

      Olis varmaan edes pienen hetken "selvittely" paikallaan!

    • Anonyymi

      Aijaa olisko jhuueih

    • Anonyymi

      Yhden yön jutuissa ei ole mitään järkeä. Minä en ikinä suostuisi sellaiseen!

      • Anonyymi

        Just niin! Sama juttu.


      • Anonyymi

        Yhdyn edellisiin, mutta en vain yhdeksi yöksi..


      • Anonyymi

        Ikinä ole ollut yhden yön juttuja joten vaikea tuohon sanoa mitn mullistavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä ole ollut yhden yön juttuja joten vaikea tuohon sanoa mitn mullistavaa.

        minulla on sama.


      • Anonyymi

        Nii ei varmaan, mutta joskus se voi olla ihan hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä ole ollut yhden yön juttuja joten vaikea tuohon sanoa mitn mullistavaa.

        En minäkään niitä harrastele, mutta tässä tapauksessa se ei olis aivan kauheaa.


    • Anonyymi

      Ei tule minunkaan kohdalla tapahtumaan, pitäis sen toisenkin olla kiinnostunut musta ja sellasta ei tule tapahtumaan, ei kukaan mun näköisestä kiinnostu😆😆

      • Anonyymi

        Ei hemmetti😂


    • Anonyymi

      Olisihan se.

    • Anonyymi

      Yhden yön jutut ei käy mulle miehelle. Ne eivät johda mihinkään, haluan pysyvän suhteen naisen kanssa. On se sitten mitä onkaan, mutta jotain pysyvää sen pitää meillä olla. K-->H

    • Anonyymi

      Yksi mies on niin kiinnostava, että tulee uniin ja ajatuksiin koko ajan vaikka en edes häntä tunne sen paremmin. Menin vain ihan sekaisin jo ensikatseesta. Jokin olemus hänessä vetoaa. Se fiksuus, kylmä olemus ja koko paketti on täysin minun makuun.

    • Anonyymi

      me ollaan koko loppuelämä yhes

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe