Kysymys varatuille naisille.

Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä joku tietty toinen mies ajatuksissa kun masturboitte kuin se oma puoliso?
Olette ehkä tietoisia, että tuo toinen mies olisi halukas seksiin kanssanne, mutta ette moraalin tai jonkun muun asian takia voi edetä ja silti haaveilette seksistä tuon miehen kanssa kun tyydytätte itseänne?
Nyt en puhu mistään julkisuuden henkilöistä tms. vaan aivan arkipäivän tutuista, työkavereista tai vaikka naapurista.
Miten tästä toisesta miehestä haaveilette, onko jotain tiettyjä juttuja juuri hän mielessä ja poikkeavatko haaveet oman miehen kanssa harrastetusta seksistä?
Entä katseletteko esim. miehen kuvia sosiaalisesta mediasta vai onko teillä jotain muuta mikä tuo hänet mukaan tilanteeseen?
Kiinnostaisi vielä kuulla mikä on paras paikka haaveilla ja masturboida salaa kun on toinen mies mielessä?

T. Ihan vaan mielenkiinnosta

16

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alastonsuomi .

    • Anonyymi

      Haluaisiko aloittaja päästä jonkun haaveisiin..?

      • Anonyymi

        Toivon niin. 😉 Enpä tiedä onko telepatia todellista, mutta joskus tuntuu siltä. 😉

        T. Ihan vaan mielenkiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon niin. 😉 Enpä tiedä onko telepatia todellista, mutta joskus tuntuu siltä. 😉

        T. Ihan vaan mielenkiinnosta

        Tajuaahan tuon ilman telepatiaakin...😘.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuaahan tuon ilman telepatiaakin...😘.

        Itse haaveilen eräästä naisesta aina kun olen kotona yksin. Hitaasti nauttien masturboin ja ihastelen hänen kuviaan.
        Hän on varattu ja tiedän ettei hän koskaan tule miestään pettämään. Välillämme on kuitenkin ihanaa kemiaa kun tavataan ja aistin hänen äänessä hienoista värinää kun jutellaan.
        Tiedän, että yhteinen sävel seksissä olisi upea. Täyttäisin kaikki hänen toiveensa.

        T. Ihan vaan mielenkiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haaveilen eräästä naisesta aina kun olen kotona yksin. Hitaasti nauttien masturboin ja ihastelen hänen kuviaan.
        Hän on varattu ja tiedän ettei hän koskaan tule miestään pettämään. Välillämme on kuitenkin ihanaa kemiaa kun tavataan ja aistin hänen äänessä hienoista värinää kun jutellaan.
        Tiedän, että yhteinen sävel seksissä olisi upea. Täyttäisin kaikki hänen toiveensa.

        T. Ihan vaan mielenkiinnosta

        Kaunista. Eikä mitään väärää.
        Toivottavasti saat nauttia asiasta vielä pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunista. Eikä mitään väärää.
        Toivottavasti saat nauttia asiasta vielä pitkään.

        En itse mieti erityisesti ketään. Muistan kuitenkin juuri nyt lämmöllä erästä kohtaamista n. viikko sitten.
        Jotain *olisi voinut tapahtua*, jos...


    • Anonyymi

      On ja nussiessa sama juttu.

    • Anonyymi

      Minulla on yksi entinen kaveri jota mietin. Puhuttiin paljon seksistä ja hän tiesi mitä mietin.

    • En oo tavallaan varattu mut tavallaa oon, mut aina silti haaveilen jostain toisesta. En tiedä onko se patologista mut silti kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Mieluummin ajattelen naista, .... ja liukkautta pitää olla ...

      • Olishan melko liukas jos sinä ensin ja mun mmieheni sen jälkeen...


    • Anonyymi

      Ei se oma mies koskaan ole ollut ajatuksissa...

      Välillä voin kuvitella joku sen kavereista saadakseen vähän "jännitystä" mukaan mutta yleensä en kuvittele ketään tuttua enkä käytä kuvia tai mitään.
      Omat fantasiat toimii parhaiten, tunne aisti on se joka on tärkeä ei näkö aistit.

    • Anonyymi

      Hei! Usein haaveilen vieraista miehistä, joko peräkkäin mua naimassa ja loppuun asti.
      Myös haaveilen olla miesten katseltavana irstaasti herkkuni auki märkänä.
      Olen lähellä tilannetta elämässäni, että meen rajan yli
      N48

      • Anonyymi

        Varattu nainen ylitti eilen sen rajan, asiakkaansa seurassa. Aivan yllättäen, suunnittelematta. Naitiin tuhmasti tapaamisen yhteydessä.

        Jälkeenpäin nainen istui hymy huulillaan ikkunapenkillä, viileään ikkunaruutuun nojaten. Selvästikin nauttien vieraan katseista vartalollaan ja vieraan sormien hitaista silittelyistä spermaa valuvassa herkussaan.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe