Moikka.
Olen sähköseksistä kiinnostunut nainen.
Ja olen yrittänyt selvitellä mitkä sähköseksi vimpaimet olisivat hyviä ja laadukkaita. On selvää, että hyvät ovat hiukan hintavampia. Minua ei hinta haittaa, jos välineet ovat laadukkaita ja pitkäikäisiä.
Tarvitsisin apuja laadukkaiden välineiden löytämiseen. Laite saisi olla sellainen mihin saisi kytkettyä useamman laitteen esim elektrodisauvan ja lätkät tai lätkät ja anustapin.
Haluaisin myös portaattoman säätömahdollisuuden.
Mitä suosittelette?
Laadukkaat sähköseksi välineet??
7
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Mystim on hyvä ja niillä on erittäin kattava valikoima lisävarusteita.
Tuolta löytyy edullisesti.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/BD-SM/Electrosex - Anonyymi
Sähkökärpäslätkä on mahtava väline ja sitä kehtaa pitää esilläkin kotona vaikka kävisi joku kylässä.
Eli patukka vaan verkon päälle niin että välissä on arkki wc-paperia ja sitten nappi pohjaan. Kalu sätkii kohta kuin ahven kuivalla maalla ja alle 20 sekunnissa lentää mälli ihan älyttömällä paineella.
Ei ole kallis, tokmannilta ostin oman ja taisi noin 5 euroa kustantaa. - Anonyymi
Katso mitä aiheesta on keskusteltu muualla, esim
https://en.zity.biz/index.php?mx=forum;ox=browse;cell=3203
Redditissäkin on todennäköisesti tuosta keskusteluja. - Anonyymi
Noista seksilelukategorian laitteista ei tietoa, mutta kannattaisi ehkä hommata jokin kaksitoiminen TENS / EMS-laite, johon sitten voi liittää erilaisia tarvitsemiaan / haluamiaan laitteita, vaikka laitteeseen soveltuvan pepputapin, joka on tarkoitettu eturauhaselle ja / tai miehille joilla pissan pidätysongelmia.
4-kanavainen voisi olla kiinnostavin, sillä siinä toimii vaikka neljä lappuparia ja jos hierontaa haluaa, niin saa samaan aikaan vaikka kamolemmat reidet työn alle kuten urheilijoilla, jotka ko. laitteita käyttävät.
Tuossa yksi ketju aiheesta:
- https://keskustelu.suomi24.fi/t/16840798/tens-ems-elektro-eturauhasen-hoitoon
ps. Itse olisin hyvin varovainen noiden laitteiden seksilelukäytössä ja varsinkin sen suhteen mitä ohjelmia ja millä voimakkuudella käyttää.
Eräs oli saanut kivuliaan hermoratavamman penikseensä (ilmeisesti pysyvän), joka oireili erityisesti terskan seudussa suunnilleen jatkuvina viheliäisinä hermoratakipuina. Tilanne oli kysymyksenä yhdellä ulkolaisella lääkäripalstalla.
Ihmisen hermostorakenne on herkkä kokonaisuus.- Anonyymi
Minulle tuli tens laitteesta verenkiertohäiriöt ja syön nyt lääkkeitä siihen. En suosittele leikkimään terveydellä.
- Anonyymi
TENS / EMS-laittte ovat lääketieteellisesti käytetty mm. kuntoutuksessa ja kivunhoidossa, sekä ammattiueheilijoiden piirissä lihashoidossa.
Olisi kiinnostava tietää miten niitä voi väärinkäyttää ja aiheuttaa itselleen vernekiertohäirön ja minne kehossaan. - Anonyymi
Nuo satasen laitteet eivät ole kovin monipuolisia eikä niissä ole paljoa eri säätöjä. Estim tai Electrastim ovat oikeita välineitä eroottiseen touhuun. Kärpäslätkä lähinnä naurattaa minua. Sitäpaitsi aloittaja oli nainen.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926