Vauvafoorumi ei suostu julkaisemaan tätä

Anonyymi

Yritätte vissiin jotain vitsiä murjoa, mutta moni nainen vain odottaa ja toivoo että mies ottaisi eikä kyselisi sopiiko... tietty jos nainen ihan itkien ja kirkuen vastustaa, niin sitten se saattaa poliisillekin soittaa. Mutta jos ei itke eikä kilju, niin rohkeasti vaan miehekästä ottamista kokeilemaan. Vähän lähentelyä ja lantion hankaamista vaimon lanteita vasten, niin että tuntee erektiosi... pyllyn silittelyä.. paras on jos vaimo on keittiössä tiskaamassa tai kokkaamassa, niin otat hänet takaa päin niin kuin nuoret.. toisella kädellä tisseistä kiinni, toisella pillusta, naimapökkimisiä vihjeeksi pojalle, niskan suutelua... Kyllä tuosta syttyy lähes joka nainen, jos muuten olet rehti kunnon mies. Tai sitten jännämies.

7

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ei pojalle vaan peballe, idiootti känny

• Anonyymi

Kyllähän se homma muotoutuu sen mukaan, mitä se vastapuoli haluaa. Toiset tykkää ronskimmasta menosta, toiset taas pitää lämmitellä pieteetillä, kuin savusauna. Itse tykkään tuosta ensimmäisestä. Pisämme lystiä fwb:n kanssa aika-ajoin. Häneltä ei todellqkaan tarvi kysellä mitään. Marssii siään ja riistää vaatteeet pois, vetskari auki, hiuksista kiinni ja muna suuhun.
      Tietenkin myös toisin päin nuolemista, eukko selälleen ja koivet levälleen ja kieltä pilluun. Tykkään kumota hänet sängynreunalle ja panna pilluun ja lopuksi kunnolla perseeseen. Aina ihan megamahtavat orkut. Useimpien ukot on saamattomia nyhveröitä, niin hänenkin. Siksi tuollainen ronskimpi meno maistuu.

• Anonyymi

Mullakin on tällainen fwb. Olen itse se nainen. Ihana mennä tän miehen luo kun tiedän, ettei mun tarvi rassata naisen aivojani miettien miten ja kuka tekee aloitteen, jne. Hän tietää mitä tekee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on tällainen fwb. Olen itse se nainen. Ihana mennä tän miehen luo kun tiedän, ettei mun tarvi rassata naisen aivojani miettien miten ja kuka tekee aloitteen, jne. Hän tietää mitä tekee :)

Käytön jälkeen ilmainen matka lyhyellä reittilennolla pihalle😂

• Kyllä se sytyttää jos mies tekee aloitteita päämääräisesti eikä kysele turhia näyttäessään halukkuutensa seksiin.
      Mutta meitä on niin moneksi eikä kaikkea voi yleistää. Itse kuitenkin innostun suorasukaisesta toiminnasta.

• Anonyymi

H­­­ei! Kuts­­um­­me sinu­t kä­­­ym­ään u­­ude­ssa chatissa! Meitä on yl­­­i mil­jo­­ona! 👉 http://dugofojysa.cf/H/1DcGp 👈

• Anonyymi

Ihan tällee miehenä sanon että ei se ottaminen ole ihan jokamiehen oikeus vaikka nainen sanoisinin että tilanteen salliessa ei tarvitse kysyä. Kahden ihmisen välillä on kuitenkin oltava jokin yhteys ja siitä se asia sitten menee askel askeleelta kohti asiaa!

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      57
      6313
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      336
      5319
    3. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      165
      5011
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      140
      4804
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      20
      4040
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      20
      2546
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2328
    8. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      28
      2197
    9. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      73
      1932
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      223
      1741
    Aihe