Teen sahalla kaikkea polttopuu hommaa isoista ja pienistä puista ja myös pajupusikkoja välillä kuin raivaus sahalla. En ammatikseni vain enempi harrastusmielessä oman kodin ja tallin lämpimänä pitoon. Saha on vähän kuin harastus. Makitan/dolmarin manuaalisuus viehättää ja tietysti muffler modaus takuun raukeamisen uhallakin. Paino ei haittaa kun ei ole kiire koskaan ja väsyneenä lähden kotiin tai tee jotain muuta toisekseen kevyitä nämä sahat on ja ruudikkaita. Analogi vs digitaali :-)
Makita 7900 vai husku 560xp?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä ovat turhan isoja ja painavia vehkeitä polttopuuhommiin.
Isojen pihapuiden kaatamiseen ovat varmasti omiaan varsinkin tuo 79 cc Makita :)- Anonyymi
Jättisahat on ihan hölmöjä. Ei ole muuta sahattavaa kuin jää ja puutavaranippu.
- Anonyymi
Miksei niillä vois lankkujakin sahata?
- Anonyymi
Tarpeen mukaan. Ulkomailla nuokin sahat olisi pieniä polttopuuhommissa. Lankkusahauksessa menee niin paljon bensaa että mökkiläiselle se on liian kallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069