Jaetaanko Huittisissa enään säännöllisesti postia/kirjeitä? Välillä tulee useasti viikossa ja välillä kerran viikossa kauhea kasa.
huittisissa postilla työvoimapula? Miksei meijerin porukkaa laiteta töihin?
Vuodesta toiseen samat naamat kuntouttaa itseään, työkokeiluun porukka sieltä?
Postinjako ongelmissa?
21
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sunka vaan avata kirjeitä ennen jakoo, miten mahtaa jako toimia karsatinmäen juurella.
- Anonyymi
Olen ihmettellyt samaa, missä kirjeposti viipyy? Jättääkö jakaja jakamatta vai heittää roskakoriin?Laskut tulevat myöhässä ja välillä eivät ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihmettellyt samaa, missä kirjeposti viipyy? Jättääkö jakaja jakamatta vai heittää roskakoriin?Laskut tulevat myöhässä ja välillä eivät ollenkaan.
Onk posti-lemmppi alkanut lakkoileen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjeet myöhässä, eräpäivä mennyt ja uusilasku korkoinkera.
- Anonyymi
Liätekalustot piretään aina kunnossa. Niillä pääsee oli halla taikka jää tai umpihanki, niin liätekoneet kulkee.
Kyllä se luatettava postijakelukin voiraan hoitaa liätemiästen pualesta firaabelina. Se menee ne kirjeet ihan hyvin siinä normaalin liätetoiminnan ohessa.- Anonyymi
Jaaha ,sitä on taas uimamaisteri ollut kovissa uimahallin löylyissä.
- Anonyymi
Niin se tahtoo olla muuallakin, Posti on mainosjakelija nykyään. Ehkä Huittisissa on sentään vielä niin rehellisiä ihmisiä, että toimittavat perille, jos saavat jonkun muun postia? Täällä uusilla asuisijoilla jakelu menee usein vääriin ositteisiin.
- Anonyymi
Myös avattuna ja teipattuna kirjeet.
- Anonyymi
Sitä oon kanssa ihmetellyt minne kirjeet katoaa...jos menee vahingossa naapurin laatikkoon eivät tuo oikeaan laatikkoon. Mukava noita tutkia esim. naapurin tiliotetta? Mulla ainakin pirullisia naapureita.
- Anonyymi
Ongelmia täällä huhkolassa myös kirjepostin jakelussa. Kuka kantaja postilla? Pitääkö tehdä reklamaatio. Posti oy huomio!
- Anonyymi
Myös täällä huittisjärven seurulla on ollut onkelmia postin kansa. Tein kesäajaksi postinjakomuunnoksen kesämökille huittisjärvelle, mutta esim. Lieteviesti menee erelleen koto-osoitteeseen! Sitävastoin ulkomailta tilaamani lehti erotik sex tulee kyllä tänne mökin suuntaan, mutta naapurin laatikkoon! Mökkinaapurin tillaama vartiotorni lehti taas tullee mun looraani! Täsmällisyyttä, kuten lietteenlevityksessä, pitäisi saara myös tähän postinjakohommaan!
- Anonyymi
Tulleeko Maaseudun Tulevaisuus ajjaallaan Liätepolku 105:een ja suaraan postilaatikkoo vai aisallekko pannaan?
Kyssyy postimiäs Pate - Anonyymi
Tämä on sen verran suuri kunta, että ahkerankaan lietemiehen päivän tunnit ei piisaa, kun postin jakelun suorittaa koko alueelle.
32700 HUITTINEN
32770 HUHTAMO
32610 VAMPULA
Nuo kolme postinumeroaluetta vaativat kolme eri lietekuskia ajaman päivittäisjakelussa postiringin. Postilaukku pysyy kyllä Livakan perässä olevissa letkukoukuissa kiinni, ei tarvita mitään lisävarusteita.
Postit ovat siellä täysin turvassa. Ne löytyvät jakeluvarmasti ja nopeasti vastaanottajien postilaatikoihin, päivän biologisten aromien kera.- Anonyymi
Ja lisä apu tulee karsatinmäen juurelta,uimamaisterilta hän tietää miten posti kulkee.
- Anonyymi
Posti- Paulin atotalli on tyhjä.
- Anonyymi
Autotalli,on tyhjä hän tarkoittaa ehkä.raijala rules
- Anonyymi
Huittistenjärvellä järjestetään lietetuvalla kokous josa käsitellään postinjakoa k.o.alueella.
Alueella on ehrotettu postiloorien sijoittamista laiturin nokkaan. Täten postinjakelu tultaisiin suarittaman ulapalta käsin!
Tarkoitus olisi postille hankkia puhallettava kummivene postinjakohommiin!
Kummivene tulisi huittisjärven mökkiasukkaitten rahoitettavaksi, sillä postilla ei määrärahoja sellaseen.
Rahotus on määrä hoitaa pernannostokoneen ja pärehöylän vuokratuotoilla.
Kovin hulppea kummialuksesta tuskin tulee, sillä kyseisten koneiren vuokrakäyttö ollut nihkeätä ilmeisesti koronasta johtuen.
Alueen tiestö siis heikosa kunnosa, koska seurulla paljon lieteajoa jota tiestö ei kestä.- Anonyymi
Tiet ja karut on niin pehmeessä kunnossa, että veneilevä Huittinen onm lähiajan ainoo kestävä liikennemuato täällä.
Huittistenjärven ympärille koko asujaimisto. Sillä se postien tuaminen laiturin nokkaan postilaatikolle alkaa toimia. Vetestä tehty tiä, semmoinen ei hajoo koskaan. Kun se toimii Venetsias, niin miksei toimis täälä,
- Anonyymi
Lietetuvan kuvatairepiiri on hahmotellut huittisaiheisia postimerkkejä, joiren arvellaan jouruttavan postin kulkua merkkien ainutkertaisuuren ja keräilyarvon tähren.
Merkkien kuva aiheita on kolme. Yhresä merkisä kuvataan huittisjärveä, joten se on sininen. Toisesa merkisä o huittisten rautatiäasema. Arvokkain, ja samalla halutuin merkki kuvastaa liätevaunua livitystyäsä. Näitä merkkejä tullaan painamaan määrälti!- Anonyymi
Huittisten liätepostimerkki on keräilyharvinaisuus jo nyt, vaikka yhtään ej ole ehitty vielä painaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huittisten liätepostimerkki on keräilyharvinaisuus jo nyt, vaikka yhtään ej ole ehitty vielä painaa.
Uimahalllista ,voi olla kahviossa myynnissä tai myös uimamaisterilta vooip kysyyyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987