Hei,
Onko kellään kokemusta siitä että pitäisi yön anustappia paikallaan? Uni voi olla vähän huonoa mutta onko siinä mitään riskejä?
On käsketty pitämään seuraava yö tappia paikallaan...
Anustappi yöksi sisään..
5
2246
Vastaukset
- Anonyymi
Riskejä on! Pikkuserkun kumminkaiman kaveri kertoi kuulleensa huhun, että jollakin olisi tappi jäänyt tosi tiukasti kiinni, eikä lähtenyt irti ilman kirugin apua. Syynä oli vesiliukoinen liukuvoide, joka oli kadonnut/kuivunut olemattomiin. Kirjoittaja suosittaa vaseliinia, joka ei kuivu, eikä menetä liukuaan.
- Anonyymi
Tuo vaseliini on kyllä hyvä , itse käytän sitä apilavaseliiniä mikä ostan ruokakaupasta , välillä ollut tappi sisällä yöllä ja ei mitään ongelma ollut.
- Anonyymi
Ei kannata, mä sammuin kerran tappi perseessä ja aamulla oli aika tiukasti kiinni,perse hellänä muutaman päivän. Ei hyvä !
- Anonyymi
On kokemusta useimmiten vaan se ongelma että tulee itsestään pihalle
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013