Onko muilla jatkuvaa päänsärkyä?
Itsellä pää ihan eri tavalla särkee kuin olisi normi päänsärkyä.
En ole kokeillut auttaako särkylääke.
Oletteko te kokeilleet eli tehoaako särkylääkkeet?
Itselläni pää särkee ihan päälaelta,ihan kuin joku painaisi päätä lapiolla koko ajan ja ohimolta myös särkee.
Nyt jalatkin alkaneet särkemään ja lonkat,onkohan säistä johtuvaa,onko muilla?
Kesällä kaikki oli hyin,kun oli lämmin.Nyt elokuun syyskuun ollut vähän väliä tätä.
Tekisi mieli käydä kävelyllä,mutta ihan pakottamalla täytyy kävellä,kun jalat ja lonkat särkee,samoin pää.Inhottava olo,ei pysty keskittymään mihinkään.
Ei auta lepokaan,olen iltaisin pitänyt kauratyynyjä eri kohdissa jalkoja ja silloin se vähän helpottaa.
Jatkuva päänsärky+jalkasärky/lonkat ms-tauti
1
1583
Vastaukset
- Anonyymi
Sori aikaa mennyt jo kun kirjoitit tänne..Mutta en itse köy aina täällä lueskelemassa yms..Niin siis minulla on MS ja minulla on päänsärkyä joskus ja esim.. varsinkin lonkkasörkyä..Mutta täytyy tunnustaa se että minulla on ennn MS sairauden diagnoosia lausuttu hyvin monta muutakin sairautta..Että en osaa sanoa voisiko sinulla vain MS sairaus aiheuttaa nuo?Ehkäpä ja todennäköisesti ?.Mutta niin ikävä sanoa että voihan joku muukin sairaus esim aiheuttaa..?(kun voi olla myös lisäksi esim uniapneaa?, fibromylagiaa.? yms??siis jotain vastaavia sairauksia...?).Anteeksi vähön huono vastaus siis,ehkäpä toisaalta vain MS aiheuttaa sinulla sitten noita...?.Ainoastaan lääkäri pystyy ehkä arvioimaan voiko sinulla olla esim joku muukin sairaus...?vai onko vain MS...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389