Onko muilla jatkuvaa päänsärkyä?
Itsellä pää ihan eri tavalla särkee kuin olisi normi päänsärkyä.
En ole kokeillut auttaako särkylääke.
Oletteko te kokeilleet eli tehoaako särkylääkkeet?
Itselläni pää särkee ihan päälaelta,ihan kuin joku painaisi päätä lapiolla koko ajan ja ohimolta myös särkee.
Nyt jalatkin alkaneet särkemään ja lonkat,onkohan säistä johtuvaa,onko muilla?
Kesällä kaikki oli hyin,kun oli lämmin.Nyt elokuun syyskuun ollut vähän väliä tätä.
Tekisi mieli käydä kävelyllä,mutta ihan pakottamalla täytyy kävellä,kun jalat ja lonkat särkee,samoin pää.Inhottava olo,ei pysty keskittymään mihinkään.
Ei auta lepokaan,olen iltaisin pitänyt kauratyynyjä eri kohdissa jalkoja ja silloin se vähän helpottaa.
Jatkuva päänsärky+jalkasärky/lonkat ms-tauti
1
1619
Vastaukset
- Anonyymi
Sori aikaa mennyt jo kun kirjoitit tänne..Mutta en itse köy aina täällä lueskelemassa yms..Niin siis minulla on MS ja minulla on päänsärkyä joskus ja esim.. varsinkin lonkkasörkyä..Mutta täytyy tunnustaa se että minulla on ennn MS sairauden diagnoosia lausuttu hyvin monta muutakin sairautta..Että en osaa sanoa voisiko sinulla vain MS sairaus aiheuttaa nuo?Ehkäpä ja todennäköisesti ?.Mutta niin ikävä sanoa että voihan joku muukin sairaus esim aiheuttaa..?(kun voi olla myös lisäksi esim uniapneaa?, fibromylagiaa.? yms??siis jotain vastaavia sairauksia...?).Anteeksi vähön huono vastaus siis,ehkäpä toisaalta vain MS aiheuttaa sinulla sitten noita...?.Ainoastaan lääkäri pystyy ehkä arvioimaan voiko sinulla olla esim joku muukin sairaus...?vai onko vain MS...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579