Vielä tämän syyskuun kuluessa Kotipizza rantautuu jälleen tauon jälkeen Kankaanpäähän, vanhan SALEn tilaan.
Ei taida tulla taaskaan pitkää vierailua - ei pysty kilpailemaan olemassaolevien pizza/kebab-ravintoloiden kanssa.
Kotipizza tulee taas
16
2665
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei.tammikuussa menee kiinni.kotipizza on keksiny niinki nokkelan kusetuksen että tehdään taikinasta sellasia pötköjä siihen pizzan päälle.jauhoja ja vettä!!!EGE on ykkönen.
- Anonyymi
Joo eks se oo sitte ihan vitun sama jos molemmilla syöt ittes ähkyyn, mieluummin syön ruokaa jossa ei ole mitään pilaantunutta, karvakäsillä ei tunnetusti mikään mene vanhaksi, juu ja Egekin on tähän syyllistynyt, tiedän varman ruokamyrkytys tapauksen.
- Anonyymi
Käyttäkää kotimaista!!!
Ei karvakäsiä!!!- Anonyymi
Käyn siellä mikä paras on.eli Ege,osaatko nimetä hyvän pizzerian suomesta,mitä pitää kantaauomalainen?Aivan ,ei tule yhtäkään mieleen😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn siellä mikä paras on.eli Ege,osaatko nimetä hyvän pizzerian suomesta,mitä pitää kantaauomalainen?Aivan ,ei tule yhtäkään mieleen😃
Tää on muuten ihan totta, vaikka henk.koht. en Egen pizzoja pystykään syömään. Kebabit siellä ovat kyllä hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on muuten ihan totta, vaikka henk.koht. en Egen pizzoja pystykään syömään. Kebabit siellä ovat kyllä hyviä.
Turkkilaiset ovat parhaita pzzan tekijöitä täällä, mutta kannattaa olla tarkkana jos on ruokarajoitteinen koska he eivät välttämättä ymmärrä mitä kysyt heiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkkilaiset ovat parhaita pzzan tekijöitä täällä, mutta kannattaa olla tarkkana jos on ruokarajoitteinen koska he eivät välttämättä ymmärrä mitä kysyt heiltä.
Herkkä vatsa, ei sen kummempaa. :) Hyviä pizzoja varmasti tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkä vatsa, ei sen kummempaa. :) Hyviä pizzoja varmasti tekevät.
Cookin pizzat ihan paskaa,ihme kun on vielä toiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cookin pizzat ihan paskaa,ihme kun on vielä toiminnassa.
Makuasioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diiselin hinta henk.koht. he eivät välttämättä ymmärrä mitä kysyt heiltä.
- Anonyymi
Pidän kotipitsan pitsoista.
- Anonyymi
Paras pizza löytyy sieltä
- Anonyymi
Nauttikaa pizzoista,sillä tammi-helmikuun vaihteessa ko.paikka suljetaan kannattamattomana.
- Anonyymi
Ei pysy kauaa, monta kilpailijaa ja cook avasi myös niinisalon pisteensä
- Anonyymi
Ihan sama kuka tekee pitsaa tai myy mitäkin en osta kankaanpäästä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187