Hjallis on ottanut diktaattori aseman LiikeNytissä ja hypännyt EK:n rakkikoiraksi.
Pitäisi muistella, mitä Timo Soini teki, hajoitti puoleensa jotta voisi palvella 100% Kokoomusta ja EK:ta.
Hjallis tekee soinit
3
976
Vastaukset
- Anonyymi
timppa hajotti puolueensa että voisi palvella minä-minä-itseään
- Anonyymi
Hjalliksen puolue on tosi helppo kaapata. Perustaessaan puoluetta, sanoi että kaikki puolueen päätökset tehdään enemmistö äänten mukaan. Hän myös itse sitoutuu enemmistön kantaan. Siis vaikka se olisi omaa mielipidettä vastaan. Mitä typeryyttä se onkaan. Siis eipä muuta kuin jonkin asian kannattajat joukolla liittyy puolueeseen, ja alkaa ajamaan omia asioitaan. Tai tarkoituksella kaikessa herra Harkimon mielipidettä vastaan.
Herra Harkimo joutuu taipumaan enemmistön kantaan. - Anonyymi
Soini muutti maahan Irakin reissun jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511337- 639380
- 1375465
- 1443764
- 753710
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243133- 632753
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732469