Hjallis on ottanut diktaattori aseman LiikeNytissä ja hypännyt EK:n rakkikoiraksi.
Pitäisi muistella, mitä Timo Soini teki, hajoitti puoleensa jotta voisi palvella 100% Kokoomusta ja EK:ta.
Hjallis tekee soinit
3
940
Vastaukset
- Anonyymi
timppa hajotti puolueensa että voisi palvella minä-minä-itseään
- Anonyymi
Hjalliksen puolue on tosi helppo kaapata. Perustaessaan puoluetta, sanoi että kaikki puolueen päätökset tehdään enemmistö äänten mukaan. Hän myös itse sitoutuu enemmistön kantaan. Siis vaikka se olisi omaa mielipidettä vastaan. Mitä typeryyttä se onkaan. Siis eipä muuta kuin jonkin asian kannattajat joukolla liittyy puolueeseen, ja alkaa ajamaan omia asioitaan. Tai tarkoituksella kaikessa herra Harkimon mielipidettä vastaan.
Herra Harkimo joutuu taipumaan enemmistön kantaan. - Anonyymi
Soini muutti maahan Irakin reissun jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771