Katsoin Perjantaina tallentamani buntsibumin ja järkytyin Maija Vilkkumaan olemattomasta sävelkorvasta. Kaikki biisit aivan vihkoon, siinä oli pikkaisen kontrastia kun Arja Koriseva lauloi samassa ohjelmassa ja välillä samaa biisiä nuotilleen ja taimissa, Maija mölisi väärällä sävelellä, välillä hyppi sävellajista toiseen, ei osannut sanoja, ei pysynyt taimissa.. Anssin biisi meni edes sinne päin.
Bumtsibumtsibumtsibubum
Anonyymi
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Autotunettaa liikaa?
- Anonyymi
Samaan kiinnitin huomiota, parempaa laulua kuulee jopa karaoke-baareissa... Oli äänessä koko ajan eikä antanut muille tilaa. Raskas hengitys mikkiin kruunas koko kauheuden ! Oliko ihan selvinpäin ? Arja Koriseva ja muut olivat kyllä ihan huippu-ammattimaisia !
- Anonyymi
Kyllä on turhanpäiväistä hurlumheitä nykyään koko ohjelma.Ennen laulettiin koko kappaleita ja Marco oli tosi hyvä juontajana.Pilalla koko Bumtsibum.Ei jatkoon.
- Anonyymi
Ansio Fiskari?
- Anonyymi
No ei nämä uudelleen lämmitetyt ohjelmat iske!!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797