Sissyt - eli alistuvat tyttöpojat - ja sissyistä pitävät

Hei! Onko täällä muita sissy subeja kuin minä? Entä onko täällä innokkaita dominantteja toppeja tällaisilla paatumattomille alistuville bottomeille? ^-^

20

2419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä todellisia näytä olevan, mutta wannabiitä sitäkin enemmän.

• Hurjan harmillista, ehkä me sissyilijät olemme pakkautuneet muille foorumeille. ;3

• No, mistä kenkä puristaa? Pitäisikö sinun ehkä olla jollain muulla keskustelupalstalla kuin sellaisella, jossa törmäät sinua ahdistavaan sisältöön? :)

• Anonyymi

Hei, Sissypojat kiinnostaa :) M55

• Moi laita viestiä!

• Anonyymi

Kiinnostaisi kyllä erittäin paljon, mut pitäis olla tosi tyttömäinen ja vähän käytetty. Kaikki sissyt keiden kanssa olen jutellut, ovat kyllästettyjä spermalla ja perseeseen käytössä kilometrimittari pyörähtänyt jo pari kertaa ympäri. Ei kiitos sellaista!
      Mutta kokematon/semi kokematon pääkaupunkiseudulta, nuori sellainen, sulle ois paikka dom&sub (m&n) parin leikeissä.

• Anonyymi

Kiva olis tutustua mukavaan tyttöilijään. Ihana ja seksikäs itsestään huoltapitävä cd hakusessa. TV

• Anonyymi

Olen tiukassa pvc asussa. Niin, että näyttää ja tuntuu tiukalle. En ole ollut tuollaisen pariskunnan kanssa koskaan, mutta kiinnostaisi tosi paljon viettää esim. ilta. Vaikka huputettuna ettei paljoa näy.

• Anonyymi

Riitävän naisellinen on todella kiihottava. Ei mikään kaksimetrinen karvainen köriläs vaatetuksena risaiset sukkahousut (sellaisenkin "sissyn olen ovelta nähnyt, en mennyt pitemmälle).
      Aloittaja, kerropa mittasi ja luonnehdi vähän ulkonäköäsi! Jos stemaa, annan e-mailini.
      TV-fani (mainitse tämä vastauksessi alussa, ettei sekaannu muihin paskanjauhajiin).

• Anonyymi

Kyl on, mut ku te ettehaluu seuraa. Ei oo yhteystietoja.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kunnon suostuttelulla paatuneimmastakin heterosta saadaan innokas kullin lutkuttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon suostuttelulla paatuneimmastakin heterosta saadaan innokas kullin lutkuttaja.

Ihan perseeseeni sen mieluummin ottaisin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tykkään saada useamman kyrpää vaikka HETI live seksiä blondin kanssa Mussalo Janne suihin otto loppuun asti v oloaikka useamman kyrpää spermasta täyteen perse 😀😀❤️

• Ihanan kiimaista. Vielä mekko päälle.

• Anonyymi

kunnollinen sissy kyllä kiinostaa :) onko täällä joku joka käyttää korkkareita/ sukkia ja olis kiinostunu kattoo kun laukeen sun sissy jaoille/ korkkareille? jos on nii droppaa kik alas :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

50 CD sissy vailla isäntää,olen hoikka ja siisti lyhyet hameet ja pitsit sopivat minulle.
      Voit pukea minut mieleksesi ja käyttää haluamallasi tavalla,toivon saavani kyrpää
      vielä panemattomaan perseeseeni

• Anonyymi

Minua kiinnostaa olla Sissy slave sessiossa. Minä haluaisin tulla käymään kahvilla tai kokeilemassa kanssasi naisten vaatteita ja meikkejä. Voimme olla orjana sessioissa tai Dominoivien pariskuntien ja naisten luona kylässä ja seksi leikkiä BDSM tyyliin ja kinky juttuja kokeilla. Alistuisin mielelläni ja antaisin Dominoivalle Naiselle tai pariskunnalle vapaat kädet toimia ja tehdä mitä haluaa mutta orja koulutus ja palvelu on minun mielestä se mihin pyrin.
      Pmukava77 Gmail com

Laittakaa viestiä ja kutsukaa luoksenne tyttöilee ja orjuutukseen.

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe