Huolettaa kyllä

Anonyymi

että mitä kaikkee keksittyä musta on netti pullollaan koska tuo yks on hääräillyt mun koneella omiaan jo ties kuinka monta vuotta!! 😟

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta ja unohda minut kokonaan

    • Anonyymi

      Täääh, Kerro lisää

      • Anonyymi

        Lopeta tollanen


      • Anonyymi

        Nyt vasta tajusin miten saan sen ulos mutta kauhee työmaa ku se yrittää kaikkensa etten onnistus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta tajusin miten saan sen ulos mutta kauhee työmaa ku se yrittää kaikkensa etten onnistus

        Siis yli viiis vuotta se on jo ainakin tavallaan hallinnut mun konetta, ihan kamalaa 😟😟😠


    • Anonyymi

      Anteeksi mutta kuinka lapsellisen naisen kanssa olen oikein tekemisissä? Ei edes liity tähän.

      • Anonyymi

        Et ole tekemisissä


    • Onko se sellanen? Minulla oli kännykkä pullollaan tissikuvia mitä yksi nainen lähetteli. Poistin ne kaikki kun oli aika ja oletan että hän teki samoin. Ei kaikki tee väärin.

    • Anonyymi

      Asianomaiset tietää mikä on todellista ja mikä ei. Kannattaako yhtätyhjästä uniansa menettää.
      Et oo ainoa laatuaan.

      • Anonyymi

        Onko kivaa provota?


    • Anonyymi

      Minulla oli aikoinaan tapana jättää kännykkä kotia aina.Olen vasta pitänyt mukana sitä 11vuotta. Yhdellä aikuisella lapsellani ja sen miehelä avain kotiini( ei ole 11v,enää ollut syystä) heille oli tärkeää 100% tietää missä olen syystä ja kuanko olen pois? Känystäni läheetin viestejä ,pöytäkonellani oltiin.kenties s-postilla? Ihmiset ktosi elämästäni ja suhteeni.sillai.Olisiko mitään yhteistä asialla?Vältämättä kirjeitä ulkomailtakaan en saanut tai koti maasta. katosivat..

    • Anonyymi

      No se taisi kyllä olla ihan hän itse. Sen verran muissa maailmoissa oli, välillä meni paremmin. Kaikki alkoi silloin vuonna 2004-2005 sen ko kurssista, omituisista seksijutuista, pettämisistä, sitten hän taas maalasi ihanaa tulevaisuutta, pian tuli vanhat kaverit mukaan, kaiken halusi salata, mistään ei saanut puhua, olin aikeissa lähteä, sitten asiat parani... Kunnes rysähti kunnolla. Luulen että se koko porukka oli täällä, ja kaikki sekoili. Täytyy vaan päästä tästä kaikesta yli. Kun ei kerta kuollakaan saa, sekin voisi olla välillä armeliaampaa.

    • Anonyymi

      Muistan yhdet rallit olisiko vuosi ollut 2006-2008? En muista, S kuitenkin näytti sivustot ja puhui sekavia, en kiinnittänyt siihen huomiota enkä siis tullut katsomaan sivuja. Unohdin koko jutun, kunnes muistin että hän puhui jotain että luulin että kirjoittivat minulle. Hän oli humalassa joten laitoin silloin asian kännin piikkiin. Enkä sen koommin ajatellut asiaa. Samoissa ralleissa M sai taas raivarit, pauhasi ettei ikinä ottaisi enää alle 30 vuotiaasta naista. Varmaan olivat täällä molemmat. Kumpikaan ei puhu mitään. Ja turha näitä kaivella enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe