että mitä kaikkee keksittyä musta on netti pullollaan koska tuo yks on hääräillyt mun koneella omiaan jo ties kuinka monta vuotta!! 😟
Huolettaa kyllä
13
51
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta ja unohda minut kokonaan
- Anonyymi
Täääh, Kerro lisää
- Anonyymi
Lopeta tollanen
- Anonyymi
Nyt vasta tajusin miten saan sen ulos mutta kauhee työmaa ku se yrittää kaikkensa etten onnistus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta tajusin miten saan sen ulos mutta kauhee työmaa ku se yrittää kaikkensa etten onnistus
Siis yli viiis vuotta se on jo ainakin tavallaan hallinnut mun konetta, ihan kamalaa 😟😟😠
- Anonyymi
Anteeksi mutta kuinka lapsellisen naisen kanssa olen oikein tekemisissä? Ei edes liity tähän.
- Anonyymi
Et ole tekemisissä
Onko se sellanen? Minulla oli kännykkä pullollaan tissikuvia mitä yksi nainen lähetteli. Poistin ne kaikki kun oli aika ja oletan että hän teki samoin. Ei kaikki tee väärin.
- Anonyymi
Asianomaiset tietää mikä on todellista ja mikä ei. Kannattaako yhtätyhjästä uniansa menettää.
Et oo ainoa laatuaan.- Anonyymi
Onko kivaa provota?
- Anonyymi
Minulla oli aikoinaan tapana jättää kännykkä kotia aina.Olen vasta pitänyt mukana sitä 11vuotta. Yhdellä aikuisella lapsellani ja sen miehelä avain kotiini( ei ole 11v,enää ollut syystä) heille oli tärkeää 100% tietää missä olen syystä ja kuanko olen pois? Känystäni läheetin viestejä ,pöytäkonellani oltiin.kenties s-postilla? Ihmiset ktosi elämästäni ja suhteeni.sillai.Olisiko mitään yhteistä asialla?Vältämättä kirjeitä ulkomailtakaan en saanut tai koti maasta. katosivat..
- Anonyymi
No se taisi kyllä olla ihan hän itse. Sen verran muissa maailmoissa oli, välillä meni paremmin. Kaikki alkoi silloin vuonna 2004-2005 sen ko kurssista, omituisista seksijutuista, pettämisistä, sitten hän taas maalasi ihanaa tulevaisuutta, pian tuli vanhat kaverit mukaan, kaiken halusi salata, mistään ei saanut puhua, olin aikeissa lähteä, sitten asiat parani... Kunnes rysähti kunnolla. Luulen että se koko porukka oli täällä, ja kaikki sekoili. Täytyy vaan päästä tästä kaikesta yli. Kun ei kerta kuollakaan saa, sekin voisi olla välillä armeliaampaa.
- Anonyymi
Muistan yhdet rallit olisiko vuosi ollut 2006-2008? En muista, S kuitenkin näytti sivustot ja puhui sekavia, en kiinnittänyt siihen huomiota enkä siis tullut katsomaan sivuja. Unohdin koko jutun, kunnes muistin että hän puhui jotain että luulin että kirjoittivat minulle. Hän oli humalassa joten laitoin silloin asian kännin piikkiin. Enkä sen koommin ajatellut asiaa. Samoissa ralleissa M sai taas raivarit, pauhasi ettei ikinä ottaisi enää alle 30 vuotiaasta naista. Varmaan olivat täällä molemmat. Kumpikaan ei puhu mitään. Ja turha näitä kaivella enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627