Yksi Espoon ajoilta oleva tuttu kertoi, että Lieksasta lähtöisin oleva Espoossa asuva joku tutkija on kuollut. Ikä lähellä yhdeksää kymmentä. Viime vuosiin asti luennoinut Yliopistossa. Auto onnettomuus oli vienyt hengen. Ei täällä enää löydy mistään Kamuttajan kirjoituksia. Nyt on sitten nikki vapaana ja minä varaan sen itselleni.
Onko Kamuttaja kuollut?
30
796
Vastaukset
- Anonyymi
Kamuttaja laittoi myllyn kiven kaulaan ja hyppäsi. Käytti väärin nimimerkkiään.
- Anonyymi
Kamuttajan on luultu kuolleen ainakin viisi kertaa tällä palstalla, vaan aina se on ilmestynyt takaisin jostain Piiroislouhen luolista.
- Anonyymi
Aloittaja laskee luikuria. Häpeä.
- Anonyymi
Viime yönä Piiroislouhilla nähtiin outoa valonvälkettä. Kamuttaja siellä antoi valomerkkejä Taika- Jimille.
- Anonyymi
Kamuttaja. jos olet elossa niin katkaise siivet tälaliselta huhulta.
En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.- Anonyymi
kamuttaja kirjoitti:
En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.ei voi olla totta, eikö sitä saa kuriin, on kuollut ja silti kiertelee, terrorisoi koko lieksaa
- Anonyymi
kamuttaja kirjoitti:
Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.miiiknnää en nuujku mmuuta kun haaaulikkkko vieresssxsä komu ja pienet lapset kotiin hissanmaikk.
- Anonyymi
kamuttaja kirjoitti:
Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.Lieksan merirosvot asustelevat Mähköllä. Nykyisin varovat kastelemasta varpaitaan. Ovat päätyneet Onnelaan ja jättäneet entisen työnsä ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksan merirosvot asustelevat Mähköllä. Nykyisin varovat kastelemasta varpaitaan. Ovat päätyneet Onnelaan ja jättäneet entisen työnsä ainakin toistaiseksi.
Ne odottelee siellä postia joka tuo ne kotiin unohtuneet KONEINSINÖÖRIN paperit.
- Anonyymi
Kamuttaja pitäisi viedä museoon sinne se kuuluisi.
- Anonyymi
Ei koko ukkoa ole ollut olemassakaan sen on Kotiseutuyhdistys keksinyt. Joku historiaa tunteva kirjoittelee tai paremminkin heitä on varmaan useita. Kamuttajasta suunnitellaan uutta brändiä Lieksaan.
- Anonyymi
Kamuttajan alkuperä on Simo Hurtan ajoissa. Hän oli Simon pyöveli joka mestasi kaikki Simpan vastustajat. Teili oli pystytetty nykyisen Vesitornin paikalle. Pääkallot hän keräsi talteen ja vei ne Piiroisluhille Pääkalloluolaan. Siellä ne on vieläkin, ja aikoinaan Sorsalan pojat ryömi luoliin ja kertoi nähneensä pääkalloröykkiöt.
- Anonyymi
Tämä on kansan suussa kulkenut perimätieto, ei mikään feikkijuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kansan suussa kulkenut perimätieto, ei mikään feikkijuttu.
Kuulin minäkin tuollaista lapssena
- Anonyymi
Kamuttajan kaimat mamutteli Lieksan mustaksi.
- Anonyymi
Uskokaa tai älkää mutta Kamu asuu Lieksassa ja on asunut koko ajan. Siinnä on kyseessä pieni ukkioporukka.
- Anonyymi
Tiedän kyllä ketä siihen kuuluu.
- Anonyymi
Tänään istuvat leipolla kahvilla. Yhdellä on paha luomi naamassa. Varmaan tiedätte ketä tarkoitan.
- Anonyymi
Siis Kamuttaja on kuolematon niin kauan kuin ukkojen kepit kolkkaa.
- Anonyymi
Kamuttajalle voisi tehdä patsaan Lieksan keskustaan, on se niin kuuluisa ukko ettei mitään väliä. Jätkänpatsaan voisi upottaa Kirkkorantaan.
- Anonyymi
Tuo oli huippuehdotus, eikun adressi asian puolesta.
- Anonyymi
Enemmän se kuvastaisi Lieksa kuin mikään muu patsas. Ei Pietari Brahe ole tehnyt Lieksaa niin tunnetuksi kuin Kamuttaja.
- Anonyymi
Kuka on Kamuttaja josta täällä usein puhutaan? Onko joku nykypolitikko?
- Anonyymi
Tuo toinen ketju jossa Vanha Lieksalainen kyseli jotain auttoi minut Kamuttajan jäljille.
- Anonyymi
No mitä sieltä löysit anna joku nimi tai hyvä tieto että muutkin ymmärtää.
- Anonyymi
Havaittu pulipenkillä KÖFF tölkki kädessä!
- Anonyymi
Kamuttaja asuu Lieksassa yrittäkää ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamuttaja asuu Lieksassa yrittäkää ymmärtää.
Kamuttajalta on tilattu arvio kaarisillan kunnostuksen hinnasta, joten repikää siitä. Se on koulutukselta diplomi inssi.
- Anonyymi
Ei taida ihmisiä, jotka ovat Lieksan pölyt karistaneet jaloistaan, paljon Lieksan asiat kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057