Onko Kamuttaja kuollut?

Anonyymi

Yksi Espoon ajoilta oleva tuttu kertoi, että Lieksasta lähtöisin oleva Espoossa asuva joku tutkija on kuollut. Ikä lähellä yhdeksää kymmentä. Viime vuosiin asti luennoinut Yliopistossa. Auto onnettomuus oli vienyt hengen. Ei täällä enää löydy mistään Kamuttajan kirjoituksia. Nyt on sitten nikki vapaana ja minä varaan sen itselleni.

30

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamuttaja laittoi myllyn kiven kaulaan ja hyppäsi. Käytti väärin nimimerkkiään.

    • Anonyymi

      Kamuttajan on luultu kuolleen ainakin viisi kertaa tällä palstalla, vaan aina se on ilmestynyt takaisin jostain Piiroislouhen luolista.

    • Anonyymi

      Aloittaja laskee luikuria. Häpeä.

    • Anonyymi

      Viime yönä Piiroislouhilla nähtiin outoa valonvälkettä. Kamuttaja siellä antoi valomerkkejä Taika- Jimille.

    • Anonyymi

      Kamuttaja. jos olet elossa niin katkaise siivet tälaliselta huhulta.

      • En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
        Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
        Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.


      • Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

        En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
        Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
        Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.

        ei voi olla totta, eikö sitä saa kuriin, on kuollut ja silti kiertelee, terrorisoi koko lieksaa


      • Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

        En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
        Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
        Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.

        miiiknnää en nuujku mmuuta kun haaaulikkkko vieresssxsä komu ja pienet lapset kotiin hissanmaikk.


      • Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

        En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
        Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
        Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.

        Lieksan merirosvot asustelevat Mähköllä. Nykyisin varovat kastelemasta varpaitaan. Ovat päätyneet Onnelaan ja jättäneet entisen työnsä ainakin toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksan merirosvot asustelevat Mähköllä. Nykyisin varovat kastelemasta varpaitaan. Ovat päätyneet Onnelaan ja jättäneet entisen työnsä ainakin toistaiseksi.

        Ne odottelee siellä postia joka tuo ne kotiin unohtuneet KONEINSINÖÖRIN paperit.


    • Anonyymi

      Kamuttaja pitäisi viedä museoon sinne se kuuluisi.

    • Anonyymi

      Ei koko ukkoa ole ollut olemassakaan sen on Kotiseutuyhdistys keksinyt. Joku historiaa tunteva kirjoittelee tai paremminkin heitä on varmaan useita. Kamuttajasta suunnitellaan uutta brändiä Lieksaan.

    • Anonyymi

      Kamuttajan alkuperä on Simo Hurtan ajoissa. Hän oli Simon pyöveli joka mestasi kaikki Simpan vastustajat. Teili oli pystytetty nykyisen Vesitornin paikalle. Pääkallot hän keräsi talteen ja vei ne Piiroisluhille Pääkalloluolaan. Siellä ne on vieläkin, ja aikoinaan Sorsalan pojat ryömi luoliin ja kertoi nähneensä pääkalloröykkiöt.

      • Anonyymi

        Tämä on kansan suussa kulkenut perimätieto, ei mikään feikkijuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kansan suussa kulkenut perimätieto, ei mikään feikkijuttu.

        Kuulin minäkin tuollaista lapssena


    • Anonyymi

      Kamuttajan kaimat mamutteli Lieksan mustaksi.

    • Anonyymi

      Uskokaa tai älkää mutta Kamu asuu Lieksassa ja on asunut koko ajan. Siinnä on kyseessä pieni ukkioporukka.

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä ketä siihen kuuluu.


    • Anonyymi

      Tänään istuvat leipolla kahvilla. Yhdellä on paha luomi naamassa. Varmaan tiedätte ketä tarkoitan.

      • Anonyymi

        Siis Kamuttaja on kuolematon niin kauan kuin ukkojen kepit kolkkaa.


    • Anonyymi

      Kamuttajalle voisi tehdä patsaan Lieksan keskustaan, on se niin kuuluisa ukko ettei mitään väliä. Jätkänpatsaan voisi upottaa Kirkkorantaan.

      • Anonyymi

        Tuo oli huippuehdotus, eikun adressi asian puolesta.


    • Anonyymi

      Enemmän se kuvastaisi Lieksa kuin mikään muu patsas. Ei Pietari Brahe ole tehnyt Lieksaa niin tunnetuksi kuin Kamuttaja.

      • Anonyymi

        Kuka on Kamuttaja josta täällä usein puhutaan? Onko joku nykypolitikko?


    • Anonyymi

      Tuo toinen ketju jossa Vanha Lieksalainen kyseli jotain auttoi minut Kamuttajan jäljille.

      • Anonyymi

        No mitä sieltä löysit anna joku nimi tai hyvä tieto että muutkin ymmärtää.


    • Anonyymi

      Havaittu pulipenkillä KÖFF tölkki kädessä!

      • Anonyymi

        Kamuttaja asuu Lieksassa yrittäkää ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamuttaja asuu Lieksassa yrittäkää ymmärtää.

        Kamuttajalta on tilattu arvio kaarisillan kunnostuksen hinnasta, joten repikää siitä. Se on koulutukselta diplomi inssi.


    • Anonyymi

      Ei taida ihmisiä, jotka ovat Lieksan pölyt karistaneet jaloistaan, paljon Lieksan asiat kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe