Onko Kamuttaja kuollut?

Anonyymi

Yksi Espoon ajoilta oleva tuttu kertoi, että Lieksasta lähtöisin oleva Espoossa asuva joku tutkija on kuollut. Ikä lähellä yhdeksää kymmentä. Viime vuosiin asti luennoinut Yliopistossa. Auto onnettomuus oli vienyt hengen. Ei täällä enää löydy mistään Kamuttajan kirjoituksia. Nyt on sitten nikki vapaana ja minä varaan sen itselleni.

30

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kamuttaja laittoi myllyn kiven kaulaan ja hyppäsi. Käytti väärin nimimerkkiään.

• Anonyymi

Kamuttajan on luultu kuolleen ainakin viisi kertaa tällä palstalla, vaan aina se on ilmestynyt takaisin jostain Piiroislouhen luolista.

• Anonyymi

Aloittaja laskee luikuria. Häpeä.

• Anonyymi

Viime yönä Piiroislouhilla nähtiin outoa valonvälkettä. Kamuttaja siellä antoi valomerkkejä Taika- Jimille.

• Anonyymi

Kamuttaja. jos olet elossa niin katkaise siivet tälaliselta huhulta.

• En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
        Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.
        Tehtäväni on estää tämä historiallinen kaappaus.

• Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo
        Olen saanut tietää, että Pieliselä piileskelevät merirosvot aikovat vallata Kaarisillat, ja vanhan Osulan talon.

ei voi olla totta, eikö sitä saa kuriin, on kuollut ja silti kiertelee, terrorisoi koko lieksaa

• Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

En tietenkään ole elossa, vaan olen haamu joka ilmestyy syksyn synkkinä öinä, kiertelemään Lieksan pimeitä kujia. kun tuuli ja sudet ulvoo

miiiknnää en nuujku mmuuta kun haaaulikkkko vieresssxsä komu ja pienet lapset kotiin hissanmaikk.

• Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

Lieksan merirosvot asustelevat Mähköllä. Nykyisin varovat kastelemasta varpaitaan. Ovat päätyneet Onnelaan ja jättäneet entisen työnsä ainakin toistaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan merirosvot asustelevat Mähköllä. Nykyisin varovat kastelemasta varpaitaan. Ovat päätyneet Onnelaan ja jättäneet entisen työnsä ainakin toistaiseksi.

Ne odottelee siellä postia joka tuo ne kotiin unohtuneet KONEINSINÖÖRIN paperit.

• Anonyymi

Kamuttaja pitäisi viedä museoon sinne se kuuluisi.

• Anonyymi

Ei koko ukkoa ole ollut olemassakaan sen on Kotiseutuyhdistys keksinyt. Joku historiaa tunteva kirjoittelee tai paremminkin heitä on varmaan useita. Kamuttajasta suunnitellaan uutta brändiä Lieksaan.

• Anonyymi

Kamuttajan alkuperä on Simo Hurtan ajoissa. Hän oli Simon pyöveli joka mestasi kaikki Simpan vastustajat. Teili oli pystytetty nykyisen Vesitornin paikalle. Pääkallot hän keräsi talteen ja vei ne Piiroisluhille Pääkalloluolaan. Siellä ne on vieläkin, ja aikoinaan Sorsalan pojat ryömi luoliin ja kertoi nähneensä pääkalloröykkiöt.

• Anonyymi

Tämä on kansan suussa kulkenut perimätieto, ei mikään feikkijuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kansan suussa kulkenut perimätieto, ei mikään feikkijuttu.

Kuulin minäkin tuollaista lapssena

• Anonyymi

Kamuttajan kaimat mamutteli Lieksan mustaksi.

• Anonyymi

Uskokaa tai älkää mutta Kamu asuu Lieksassa ja on asunut koko ajan. Siinnä on kyseessä pieni ukkioporukka.

• Anonyymi

Tiedän kyllä ketä siihen kuuluu.

• Anonyymi

Tänään istuvat leipolla kahvilla. Yhdellä on paha luomi naamassa. Varmaan tiedätte ketä tarkoitan.

• Anonyymi

Siis Kamuttaja on kuolematon niin kauan kuin ukkojen kepit kolkkaa.

• Anonyymi

Kamuttajalle voisi tehdä patsaan Lieksan keskustaan, on se niin kuuluisa ukko ettei mitään väliä. Jätkänpatsaan voisi upottaa Kirkkorantaan.

• Anonyymi

Tuo oli huippuehdotus, eikun adressi asian puolesta.

• Anonyymi

Enemmän se kuvastaisi Lieksa kuin mikään muu patsas. Ei Pietari Brahe ole tehnyt Lieksaa niin tunnetuksi kuin Kamuttaja.

• Anonyymi

Kuka on Kamuttaja josta täällä usein puhutaan? Onko joku nykypolitikko?

• Anonyymi

Tuo toinen ketju jossa Vanha Lieksalainen kyseli jotain auttoi minut Kamuttajan jäljille.

• Anonyymi

No mitä sieltä löysit anna joku nimi tai hyvä tieto että muutkin ymmärtää.

• Anonyymi

Havaittu pulipenkillä KÖFF tölkki kädessä!

• Anonyymi

Kamuttaja asuu Lieksassa yrittäkää ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamuttaja asuu Lieksassa yrittäkää ymmärtää.

Kamuttajalta on tilattu arvio kaarisillan kunnostuksen hinnasta, joten repikää siitä. Se on koulutukselta diplomi inssi.

• Anonyymi

Ei taida ihmisiä, jotka ovat Lieksan pölyt karistaneet jaloistaan, paljon Lieksan asiat kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe