Maksasyöpä?

Anonyymi

Vuosi sitten alkoivat erikoiset oireet. Toinen kylki tuli tosi kipeäksi. Kävin työterveyshuollossa, kun en enää toista kättä pystynyt nostamaan. Flunssaksi laitettiin aluksi, ja muutaman viikon ramppasin lääkärissä, ja viimein pääsin keuhkokuvaan, missä näkyi heti, että toinen keuhko oli lähes täynnä nestettä. Siitä sitten suoraan sairaalaan, ja neste poistettiin. Tämän jälkeen olen ollut tosi väsynyt, ja ollut kaikkia outoja oireita. Olen lihonut yhtäkkiä 10 kiloa, ja se vaikuttaisi olevan nestekertymää vatsalle. Närästystä on koko ajan. Muistiongelmia paljon lähitapahtumissa. Jatkuva, krooninen outo väsymys, mitä ei aiemmin ole ollut. Taipeet, selkä ja kainalot ovat täynnä finnejä / pieniä paiseita, joista kuitenkin puristaessa tulee pääasiassa verta. Olen näistä sanonut lääkärille usein, että täytyy johtua maksasta, mutta kukaan ei ole ottanut sitä tosissaan. Nyt sitten kävin työterveyslääkärissä perustarkastuksessa, ja otettiin verikokeet, ja maksa-arvot olivat yli 200, pitäisi olla alle 50. Igg4 ja eosinofiilit myös huomattavasti koholla, eikä lääkärit ole löytäneet sille selitystä. En ole 10 vuoteen juonut yhtään, ja olen nyt 32-vuotias, eli ei johdu alkoholista. Olen liikkunut aiemmin säännöllisesti, ja syönyt terveellisesti. Nyt ei enää ruoka meinaa oikein maistua, sillä täytyn hyvin nopeasti. Myöskään kovin pitkälle en enää jaksa kävellä, ja töissä saatan nukahtaa yhtäkkiä, ja väsähdän hyvin helposti. Olen itse alkanut epäillä jo ajat sitten, että maksassa on jotain häikkää, ja siitä nämä oireet johtuvat. Saattaa olla, että syöpä?

4

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene jollekin toiselle lääkärille, vaikka terveyskeskukseen tai päivystykseen, kerro oireet ja ilmoita että et lähde ennen kuin tutkitaan tai saat jatkolähetteet.

• Esim. Sydämmen vajaatoimintaan saattaa liittyä tuo keuhkoon kerääntyvä neste.

Sitten kilpirauhasen hormoonit pitäisi tutkia..Esim . Maksa- arvot voivat nousta kulpirauhasen vajaatoiminnassa, lihominen jne..

Lisää labroja ja tutkimuksia vaan..

• Anonyymi

Aloittajan pitäisi käydä lääkärissä, eikä maallikoiden keksiä diagnooseja.

• Anonyymi

Olisi hyvä päästä vatsan tietokonekuvaukseen, ja kenties maksasta koepala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe