Eräs metadon korvaushoidossa oleva...

Moi. Asustelen täällä kymenlaaksossa tyttö ystäväni kanssa ja olen itsekkin käyttänyt erillaisia päihteitä jo 25vuotta. Olen ollut metadon hoidossa noin vuoden ehkä 10 vuotta sitten kun irrottauduin subutexista. En halua yleistää että kaikki korvaushoitopotilaat tällaiseen syyllistyvät josta aion tuonnempana kertoilla. muistan jo omista subutex ajoistani että oli ihan yleistä että ostimme korvaushoito potilailta suboxonea. Niin on törkeetä touhua että tehdään bisnestä tuolla keinoin että eletään yhteiskunnan tuilla ja myydään omia lääkeitä rahankiilto silmissä. No senkin jotenkuten ymmärrän kun jos on opiaatti koukussa niin jostain sitä ainetta on saatava. Sitten tällainen metadon korvaushoidossa oleva henkilö tyrkyttää ja antaa omaa lääkettään naiselle. Ilmeisesti seksin toivossa kun ei rahaa pyytänyt. Hänen annoksensa on 270mg ja tulevaisuus on taattu niin että loppuelämänsä tulee metadonia käyttämään. Yhteiskunnan kannalta hän on pelkkä menoerä ja tuollaisten takia täällä Suomessa on verotus korkealla ja kaikki on niin saatanan kallista... Olen kuullut ja itse nähnyt kuinka korvaushoitolaiset koukuttaa uhrinsa. Toivoen että heitä olisi helpompi hallita ja saada heitä sitä mitä itse tahtoo. Säälittävän peräkammarin pojan säälittävä yritys koukuttaa nais ihminen metadoniin ja saada haluamansa. Pidän tuollaista käytöstä törkeämpänä kuin ihan perus diilerin toiminta joita vankilat pullollaan. Seuraavaksi olen suunnitellut että otan päihdetyöntekijäni kanssa asian puheeksi ja vaadin jonkun asteista sanktiota, omia lääkkeitään ulkopuoliselle antavalle henkilölle ja jos toiminta jatkuu niin viranomainen saa puuttua asiaan jos ei päihdepoli osaa asiaan puuttua. Tänä päivä on ongelmana juurikin metadon hoidossa olevat silä suboxone voidaan antaa pistoksena tyyliin kerran kuukaudessa. Ai vittu minua ottaa päähän tuollaset jätkät kenellä tuskin ottaa edes eteen niin yrittävät koukuttaa naisväkeä aineeseen saadakseen esim. ystävyyttä tai seksiä. Minun ideani olisi että henkilä kuka oiseen toimintaan syyllistyy niin vietäisiin montun reunalle ja ammuttaisiin 9mm laukaus niskaan. Se olisi yhteiskunnalle halvin vaihtoehto tai moisesta rikkeestä rangaistuksena olisi että lääkitys katkaistaisiin kerrasta seinään ilman mitään apuja tai no korkeintaan buranaa ja ketipinoria voisi antaa. Paras olisi kun tällainen henkilö tajuaisi oman tilanteensa toivottomuuden ja elämänsä merkitsemättömuuden ja tekisi itsemurhan.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        376
        1436
      2. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        104
        1253
      3. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        113
        1180
      4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        158
        1062
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        40
        930
      6. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        876
      7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        0
        790
      8. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        32
        786
      9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        85
        767
      10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        166
        662
      Aihe