Onko joku törmännyt tällaiseen business maailmaan tarkoitettuun palveluun. Jostain syystä on tililtäni veloitettu 12.9-21.
1,95 e ja 49,90e. En ole kyseiseen firmaan törmännyt ennen ja ihmettelen, miten tilini on päätynyt heille. Olen tahoon ollut yhteydessä jättäen sähköpostin kun puhelimella ei tavoittanut ketään, vain englanninkielisen vastaajan...
Touchvisualfred. com/visual support
7
1668
Vastaukset
- Anonyymi
Epämääräiset veloitukset johtuvat usein siitä että olet antanut luottokortin tiedot jollekin huijarille.
- Anonyymi
Ota yhteyttä poliisiin!
- Anonyymi
touchofredvisual com
Taitaa olla osoite, ( tuossa ilman pistettä)Vaikuttaa aika epäilyttävältä.
- domain on hyvin uusi, rekisteröity viime marraskuussa
- sivustolla ei ole mitään hintatietoja
- sivustolla ei kerrota mitä firma tekee tai mitä se myy
- jatkuvaa tilausta ei voi perua ilman kontaktia asiakaspalvelijaan
- Anonyymi
Lopeta pankkikortti ja ilmoita samalla luottokorttiyhtiölle että estävät laskuttamasta sun uutta ja vanhaa korttia
- Anonyymi
Mä jouduin myös tuon uhriksi..samat otot ja täs kuus 5 e lisää
- Anonyymi
Onko tämä joku perintä firma, jolle maksamattomat laskut annetaan toimeksiantoina muista firmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652