Onko joku törmännyt tällaiseen business maailmaan tarkoitettuun palveluun. Jostain syystä on tililtäni veloitettu 12.9-21.
1,95 e ja 49,90e. En ole kyseiseen firmaan törmännyt ennen ja ihmettelen, miten tilini on päätynyt heille. Olen tahoon ollut yhteydessä jättäen sähköpostin kun puhelimella ei tavoittanut ketään, vain englanninkielisen vastaajan...
Touchvisualfred. com/visual support
7
1692
Vastaukset
- Anonyymi
Epämääräiset veloitukset johtuvat usein siitä että olet antanut luottokortin tiedot jollekin huijarille.
- Anonyymi
Ota yhteyttä poliisiin!
- Anonyymi
touchofredvisual com
Taitaa olla osoite, ( tuossa ilman pistettä)Vaikuttaa aika epäilyttävältä.
- domain on hyvin uusi, rekisteröity viime marraskuussa
- sivustolla ei ole mitään hintatietoja
- sivustolla ei kerrota mitä firma tekee tai mitä se myy
- jatkuvaa tilausta ei voi perua ilman kontaktia asiakaspalvelijaan
- Anonyymi
Lopeta pankkikortti ja ilmoita samalla luottokorttiyhtiölle että estävät laskuttamasta sun uutta ja vanhaa korttia
- Anonyymi
Mä jouduin myös tuon uhriksi..samat otot ja täs kuus 5 e lisää
- Anonyymi
Onko tämä joku perintä firma, jolle maksamattomat laskut annetaan toimeksiantoina muista firmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864