Naiselle jonka olen tavannut? Missä vaiheessa pitää kertoa? Käyttö on hallittua joten tuskin huomaa, jos en itse kerro. Todennäköisesti ei hyväksy asiaa ja eteen tulee valinta lopettaa käyttö tai jatkaa yksin.
Miten kertoa huumeidenkäytöstä
44
616
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka yksin mieluummin
- Anonyymi
Mieluummin lopetan, varsinkin jos tunteet tästä kasvavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kerrot ja lopetat. Keräät pisteet siitä että näytät sitten sanoin ja teoin kuinka paljon tärkeämpi hän on kuin ne huumeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lopettaa. Hae tuohon riippuvuuteesi kaikki mahdollinen apu. Päihteet eivät kuulu missään muodossa ihmiskehoon.
- Anonyymi
Rasittavvoo. Se on vaikea hyväksyä mutta itse olen valinnut tämän vaihtoehdon että ryyppään ja poltan sinkkuna ellen sinua saa. Ja vaikka saisinkin niin en lopettais kuitenkaan. Enkä edes haluais että sinäkään koska olisihan elämä kuitenkin aika tylsää jos lopettais kaikki huvit.
- Anonyymi
Johan vitsin murjaisit. Huumeiden käyttö ei ole koskaan "hallittua".
- Anonyymi
Jos alkoholinkäyttö voi olla hallittua niin voi kyllä huumeidenkin käyttö olla hallittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos alkoholinkäyttö voi olla hallittua niin voi kyllä huumeidenkin käyttö olla hallittua.
Vai miten perustelet tuon, että ei voi olla hallittua? Kaiken näkemäsi perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on liuotinaine ja myrkky, joka aiheuttaa aivosairauden. Mitenkäs ne huumeet, kivat pikku napit eikä yhtään kovempaa kamaa tartte sen sietokyvyn kasvaessa, että sais edelleen ne samat kiksit?
Molemmat aiheuttavat riippuvuutta, myös sosiaalisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai miten perustelet tuon, että ei voi olla hallittua? Kaiken näkemäsi perusteella?
Sivusta ...
Aniharvalla ei taida toleranssi pikkuhiljaa kasvaa. Annoskoko kasvaa, kun samoihin tuntemuksiin tarvitaan enemmän tavaraa. En sano, etteikö jollakulla voi homma hanskassa pysyäkin. Se vaan taitaa vaatia sellasta tietosta annoskoon pienentämistä tai itsevierotusta aina välillä, jotta taas saa paremmat pöhinät pienemmistä määristä. Ihan sama mitä jotkut tekevät välillä ihan pelkän kahvinkin kanssa, kun meinaa päivät mennä jatkuvaksi kahvin lipittämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on liuotinaine ja myrkky, joka aiheuttaa aivosairauden. Mitenkäs ne huumeet, kivat pikku napit eikä yhtään kovempaa kamaa tartte sen sietokyvyn kasvaessa, että sais edelleen ne samat kiksit?
Molemmat aiheuttavat riippuvuutta, myös sosiaalisesti.Totta, mutta ovatko kaikki alkoholia käyttävät riippuvaisia alkoholista? Eivät. Sama pätee huumeisiin; riippuu käyttäjästä, käyttötiheydestä, annoksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, mutta ovatko kaikki alkoholia käyttävät riippuvaisia alkoholista? Eivät. Sama pätee huumeisiin; riippuu käyttäjästä, käyttötiheydestä, annoksista.
Narkin itsensä sumutusta ja puolustelua. 😅
Narkki on narkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkki on narkki.Tai sitten sinä olet kovin kokematon ja kapeakatseinen. Leimaat kaikki käyttäjät samanlaisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sinä olet kovin kokematon ja kapeakatseinen. Leimaat kaikki käyttäjät samanlaisiksi.
Narkki on narkki joka leimaa huumevastaiset kapeakatseisiksi. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkki on narkki joka leimaa huumevastaiset kapeakatseisiksi. 😂
Jokainen joka juo alkoholia vaikka yhden annoksen kuukaudessa tai harvemminkin niin on samalla periaatteella alkoholisti. Ajatteletko tosiaan noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joka juo alkoholia vaikka yhden annoksen kuukaudessa tai harvemminkin niin on samalla periaatteella alkoholisti. Ajatteletko tosiaan noin?
Jos käyttö on säännöllistä ja pakonomaista, niin silloin se on riippuuvuudenomaista toimintatoimintaa, käyttömääristä riippumatta. Jos käyttö taas on epäsäännöllistä ja vähäistä, eikä käyttökerran väliinjääminen aiheuta sen suurempaa tuntemusta eikä tunnekuohua, niin silloin ei puhuta minkään asteisesta riippuvuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttö on säännöllistä ja pakonomaista, niin silloin se on riippuuvuudenomaista toimintatoimintaa, käyttömääristä riippumatta. Jos käyttö taas on epäsäännöllistä ja vähäistä, eikä käyttökerran väliinjääminen aiheuta sen suurempaa tuntemusta eikä tunnekuohua, niin silloin ei puhuta minkään asteisesta riippuvuudesta
Aivan, jos käyttää huumeita selittämälläsi tavalla eli epäsäännöllisesti ja vähäisesti niin ei ole nisti, huumeista riippuvainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, jos käyttää huumeita selittämälläsi tavalla eli epäsäännöllisesti ja vähäisesti niin ei ole nisti, huumeista riippuvainen.
Kyllä, jos käytät yhden annoksen tänään, eikä sinulle aidosti tuota mitään ongelmaa käyttää seuraavan kerran vaikka puolen vuoden päästä, niin ei siinä minusta voi riippuvuudesta puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nisti on nisti vaikka voissa paistaisi, koska käyttö on korvien välissä salittua, heikko on huumemyönteinen ihminen. Pohjasakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, jos käytät yhden annoksen tänään, eikä sinulle aidosti tuota mitään ongelmaa käyttää seuraavan kerran vaikka puolen vuoden päästä, niin ei siinä minusta voi riippuvuudesta puhua.
Vaan siis faktisesti puhuen moni on itse varsin pihalla siitä riippuvuutensa asteesta. Aito kuvitelma voi itsellä olla, että homma on hanskassa ja voin lopettaa koska haluan. Voi olla ihan terveellistä testata mikä se oma todellisuus lopulta on ja kokeilla pitää se oikea reilusti pidempi tauko. Ne tunteet ja tuntemukset sitten ilmaisevat kyllä hyvin nopsasti mikä se oma todellisuus on.
- Anonyymi
Kyllä se voi olla hallittua siinä, missä alkoholin käyttökin. Fiksut ottaa asioista selvää, eikä tohella. Huumeet ovat vaan niin stigmatisoituja. Ihmiset aivopestyjä kuvittelemaan että viina hyvä, ja kaikki muut päihteet paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkki on narkki.Sitte myös jokainen alkoholin käyttäjä on alkoholisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nisti on nisti vaikka voissa paistaisi, koska käyttö on korvien välissä salittua, heikko on huumemyönteinen ihminen. Pohjasakkaa.
Mutta jos saat samaa ainetta vaikka enemmänkin lääkärin määräyksellä olet lääkkeen käyttäjä ja apteekista löytyy kyllä kaikki kovat huumeet ainakin.
- Anonyymi
Ennemmin tai myöhemmiin se hänelle kuitenkin selviää. Otatko mielummin vastaan mahdollisen paskamysrkyn nyt, vai vasta kun suhde on vakiintunut?
Tai sitten vaan lopetat sen, kun se kerta niin hallittua on. - Anonyymi
Ihan varmasti hyväksyy huumeidenkäytön koska se on jännää ja jännämiehet kiinnostaa naisia.
- Anonyymi
Naurahdin sulle. Saisinpa jännämiehen.
sivusta
- Anonyymi
Sanoisin heti, että joko minä tai huumeet. On valinnan paikka. En itse siedä huumeita ollenkaan.
- Anonyymi
Aloittajalle, mitä huumeita käytät ? Ei millekään parisuhteelle tuo ole hyväksi. Käytöstä pitäisi kertoa heti alkuvaiheessa. Se muuten tulee järkytyksenä jos pitkään olette jo yhdessä olleet.
- Anonyymi
Varma ero, jos selän takana jatkat käyttöä ja se paljastuukin naiselle.
- Anonyymi
Miksi aloittajan pitää olla mies? Naisetkin käyttää nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittajan pitää olla mies? Naisetkin käyttää nykyisin.
Taas joku heittämässä naisia bussin alle.
- Anonyymi
Sanot sille että sori beibe mä oon nisti, tykkäätsä musta silti.
Paitsi pelkurit ei tietenkään sano mtn. - Anonyymi
""Varma ero, jos selän takana jatkat käyttöä ja se paljastuukin naiselle.""
Ei ole varma ero koska jännämiehet kiinnostaa naisia ja jos aloittajalla on vielä jännätatuointeja niin nainen on myyty. - Anonyymi
Jaa, no eikö se kannabiksen pössyttely nyt ainaki ole jo aika tavanomaista toimintaa, laillistaki ehkä kohta. Ei se viinakaan kaikille sovi.
- Anonyymi
Tietysti kerrot! Salailusta jäät kuitenkin kiinni. Rehellinen olla pitää.
- Anonyymi
Siis sinähän et aio kertoa sille mitään, koska puolustelet "kevytriippuvuuttasi" sokerisin sanankääntein.
Nistillä huumeet menee ihmissuhteiden edelle, aina. - Anonyymi
Kerro ihan vain suoraan, miten asia on.
Kyseessä on kuitenkin sen verran oleellinen tieto, että heti alussa. Muuten tuhlaat vain molempien aikaa, jos nainen kerrottuasi päättäisi, että ei halua jatkaa. - Anonyymi
Jos lopetat, lopeta itsesi vuoksi.
Jos lopetat hänen vuoksi, repsahdat eron tullessa.
Älä ota ihmistä elämääsi täyttämään
huumeiden tilaa.
En haluaisi narkkaavaa ystävää, mieti vielä.
Koko ihmissuhde perustuu heti valheelle ...
ja asetat hänelle vastuun asioista joita hänen ei kuulu ottaa
eli oma raittiutesi
jos et uskalla kertoa vaan ujutat tilanteen tunnetasolle valheella..
se on väärin. Lopettakaa ihmiset vapehteleminen ja huijaaminen.
Jatka yksin huumeines- Anonyymi
Jos oot ilman jonkin aikaa
Huomaat erilaisen , normaalin , hyvä olon
Josta et halua luopua
Niin se menee
Varma, selvä olo
Jos käytät, älä mun aikaan
Pelkään arvaamattomuutta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot ilman jonkin aikaa
Huomaat erilaisen , normaalin , hyvä olon
Josta et halua luopua
Niin se menee
Varma, selvä olo
Jos käytät, älä mun aikaan
Pelkään arvaamattomuuttaMuuten
Jos oot vaihtamassa sukunimeäsi
Mulla ois idea
Vähän sama kuin etunimesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten
Jos oot vaihtamassa sukunimeäsi
Mulla ois idea
Vähän sama kuin etunimesi??? NYT alkoi kiinnostaan...
- Anonyymi
Mulla on samanlainen ongelma. Tai no ei ihan, käyttö ei oikein pysy lapasessa ja todennäköisesti meillä on sukupuoliero.
Mutta olis oikeasti kiva saada aiheesta asiallista keskustelua (mikäli se tällä palstalla nyt mahdollista on...)! Uskon, että aihe voi olla yllättävän monelle ajankohtainen.
Ja tiedetään, että ollaan narkkeja ja nistejä ja kaikkea muutakin p*skaa siltä väliltä, mutta ottakaa huomioon että myös tuntevia ihmisiä. Kiitos. - Anonyymi
Jokaisen päihdeongelmaisen pitäisi hoidattaa itsensä kuntoon ennenkuin edes harkitsee suhdetta. Pahimmillaan vedät toisenkin mukaan johonkin huume kuvioihin. Jos todella välität tuosta ihmisestä et altista ketään elämän tyylillesi koska huumeiden käyttö ei ole koskaan hallinnassa vaikka voit niitä itse kuvitella. Sekä lopulta se himo päihteisiin on voimakkaampi kuin mikään muu. Jos et hae apua.
- Anonyymi
Hehkutat vihreiden aloitusta huumeiden vapauttamisesta, kuinka se on ihmisoikeus käyttää huumeita ja nyt sinustakin on tullut Vihreämies. Nainen äänestää kuitenkin Virheitä ja on sulaa vahaa, kun äänestät samaa puoluetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Roope Salminen , Superpettäjä !!
Uskomatonta touhua sen eveliinan kanssa !! useamman vuoden salasuhde vaikka mies on naimisissa !! roope on kyllä täys pa### !1474762Miksi Martina lähettää sydämiä Sofian Lukelle?
Onko Martinalla pahat kostoaikeet mielessä kun Luke on saanut Martinalta sydämiä instagramiin??? Nähdäänkö nyt oikeasti viimein Martinan kosto ja napp933223- 951439
- 1301408
Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1171207Laitan sulle tähän tiedoksi
nallukkani, että rakastan sua enempi kuin mitään koskaan. Vaikka sen jo tiedätkin. Laitoin sinne eiliseenkin jotain, mutta sen on muut vähän sotkeneet1571194- 561157
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271091Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣971059