Englannissa karavaanialueella oli tuollainen isompi kokoontuminen noita alan harrastajia. Tasan klo 22.00 paikallista aikaa alkoi puuhastelu asian tiimoilta. Oli pareja, jotka olivat lähteneet matkailuautoilla liikkeelle. Etuteltta pystyyn ja sitten vaimo sen eteen lepotuoliin tarjolle. Noita oli varmaan kymmeniä. Joissakin etuteltoissa alkoi toiminta välittömästi. Nuoret pojat käyskentelivät ryhmissä ja etsivät sopivaa kohdetta. Ekana iltana tyydyimme vain katselemaan tuota menoa. Viikon päästä vaimo oli jo valmiina oikeanlaisisa varusteissa. Että, jos joku vielä on sitä mieltä, että karavaanarit ei harrasta seksiä ?
Karavaanarit ja anonyymi seksi.
14
2367
Vastaukset
- Anonyymi
Karavaanari on kaikkien kaveri...
- Anonyymi
Karanteeni on kaikkien painajainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karanteeni on kaikkien painajainen
Ja tämä liittyy?
- Anonyymi
Taskassa luki matkailuauton takaikkunassa "fuck my wife". Eli onhan noita monenlaisia juttuja karavaanipiireissä.
- Anonyymi
Hemmetin noloa ei voi kun nauraa 😂 🤣
- Anonyymi
Pitäis Suomessakin järkätä tuollainen.
- Anonyymi
Tanssipaikoilla noita karavaanareita, kiihkeine vaimoineen näkyy liikkuvan. Olen ollut järjestysmiehenä ja seurannut erään rouvan illanviettoa tanssin ja seksin pyörteissä. Isäntä taisi nukkua humalassa autossa, ei ainakaan näkynyt miestä, kuin alkuillasta. Rouva, sen sijaan kömpi matkailuautoon usemmankin partnerin kanssa illan mittaan. Eikä jäänyt epäselväksi, mitä siellä touhuttiin.
- Anonyymi
Liftasin armeijassa ollessani tuollaisen karavaanari pariskunnan kyytiin. Olisivatko olleet noin 45-50 v. Vaimo oli kyllä sillälailla tälläytynyt, että ei ollut vaikeaa kuvitella seksiä hänen kanssaan. Ja niinhän siinä sitten kävi parin tunnin jutustelun ja ajelun päätteeksi, että pariskunta teki suoran ehdotuksen ja kuvitelmani realisoitui. En voinut kieltäytyä tarjouksesta, oli se rouva niin hemmetin seksy.
- Anonyymi
Kuuluuko avauksen kertoman mukaista puuhaa harrastaville myös aukot kieliopissa, sillä otsikkoon ei koskaan tule laittaa pistettä ;-)
Mutta mitäs ne miehet sitten hommaa, vai kimpoistako on ollut kyse?
ps. Mikäli jonnekin ns. normaaliin perus-karavaanipaikkaan laittaa tuollaisen hyvin marginaaliporukan esittelyn ja menon pystyyn, niin riskeeraa saada aikaan ei niin suotuisia reaktioita, sillä karavaanarit ovat suurimmalta osin ns. normiväkeä, perheitä lapsineen ja eläkeläisiä.- Anonyymi
Nämä on näitä mielikuvituksen tuotoksia taas kerran voi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on näitä mielikuvituksen tuotoksia taas kerran voi voi
Jes, näillä erotiikka-palstoilla on melko paljon omia ihna mielikuvitustarinoitaan kirjoittavia tai ihan muutama joka niitä tehtailee.
Syö palstan arvoa. Olisi parempi kertoa heti ehdollisessa muodossa tyyliin, mitä jos jne. ... - Anonyymi
Ei kuulu, kyllä karavaanarit ovat kaikella tapaa "kielitaitoista " jengiä. Ja mitenkäs oli tuolla parinvaihtajien bileissä, matkailua-autoja pitkä rivi.
- Anonyymi
Ihanaa olisi pistäytyä karavaanari parin vieraana antamassa nautintoa...
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740