Löytyispä nainen kenen kanssa

Anonyymi

olis hyvä henkinen yhteys. Fyysisyys ei niinkään kiinnosta...

17

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeä asia! Ja nuo yhteen liitettynä vielä parempi.

• Anonyymi

Minulle käy oikein hyvin, olen aseksuaali nainen mutta hetero kuitenkin.

• Anonyymi

Kyl se o nii et naisen täytyy heti antaa!

• Anonyymi

Lävärit saat korville juu, avokämmenellä.

• Anonyymi

Ei minulta. Fyysinen läheisyys on välttämätön osa avioliittoa. Kultainen keskitie on rakkaudellinen avioliitto jossa ollaan fyysisesti ja henkisesti lähellä toisiaan loppuelämä.

• Anonyymi

Tuo on silkkaa fuulaa, ei toteudu kuin 0,001 promillen kohdalla pareista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on silkkaa fuulaa, ei toteudu kuin 0,001 promillen kohdalla pareista.

Niin koska monet eivät usko Jeesukseen vaan ovat itsekkäitä. Seuraavat omia himoja ja haluja ja tunteita umpimähkään. Kun noudattaa totuutta ja asettaa Jumalan etusijalla niin ei voi olla päätymättä kuin sen oikean kanssa naimisiin lopulta, jos Jumala niin tahtoo ja ihminen itse uskoo. Mutta ihminen on paha ja epäuskoinen ja tekee mieluummin valheen kuin totuuden tekoja.

• Anonyymi

Haluat ystävän naisesta?

• Anonyymi

Platoninen suhde, Platonin mukaan auttaa paremmaksi versioksi itsestä jopa valaistumiseen. Suhteen rajat on ajan myötä määritettävä, ne voivat silti alkaa hämärtyä, tunteita voi tulla mukaan peliin, ehkä epäsymmetrisesti. Loukkaavatko ulkopuoliset suhteet toista? Ei yhteisiä sitoumuksia, jolloin yhdessä pitää vain välittäminen. Yhteys ilman mitään odotuksia.

• Anonyymi

Ei se ole aitoa rakkautta, jos mikään fyysinen ei kiinnosta. Ihminen haluaa koskettaa ja halata sitä ketä rakastaa. Kaverit on erikseen.

• Anonyymi

Kaveri on kaveri ja kaveriakin voi halata, mutta se ei tunnu samalta kuin jos halaisi sellaista ihmistä jota rakastaa. Alan kallistua siihen että haluan rakastua, koska niin monet suunnilleen ikäiseni kiinnostavat. En halua platonista suhdetta.

• Anonyymi

Haista kukka. Se just on rakkautta.muu on himoa.ei rakkauden ka mitään tekmistä💩

• Anonyymi

Ja mä voin ihan hyvin vetää käteen kun on himoa, en mä siihen naista tarvi.

• Anonyymi

Minä haluaisin vain vaihtaa kokemuksia tästä ylösnousemusajan energioista ja tapahtumista.

• Fyysinen ei kiinnosta minuakaan harva mies vain on kiinnostunut henkisesti.

• Anonyymi

Sosiaalinen paine on vielä suuri. Jokainen mies tietää, että jos et ole parisuhteessa niin sinun täytyy välillä vetää käteen. Ja sitähän ei kaveripiirissä suvaita, en ymmärrä miksi. Helppo ja nopea toimenpide, maistuis varmaan itse kullekin. Ehkä jopa ennemmin kuin vaimosi tyydyttäminen.

• On hyvät toiveet🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5801
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      177
      3450
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2607
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      466
      2533
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2305
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1872
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      127
      1445
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1222
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      51
      1125
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1026
    Aihe