Mies, suuteletko vaimoasi, sen jälkeen jos hän on ottanut suikkarit vieraalta ?
Kimppa ja cuckold jutut...
10
815
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti haluuaahan mieskin saada tippurin
- Anonyymi
Siitä kannata välittää. Antibioottia ja viikon päästä vauhti on entisellään.
Ei kai nykyään kukaan enää piittaa kupasta tai tippurista.
- Anonyymi
Kyllä mieheni suutelee minua, vaikka olisin juuri pitänyt toisen kyrpää suussani tai ottanut sen loppuun asti.
- Anonyymi
Itse nuoleta kyrpääni myös aisurilla laukeamisen jälkeen ja lopuksi, kun sperma slkaa valua pimsasta, niin saa aisuri lutkuttaa puhtaaksi, niin ei pusu tuon jälkeen ole mitään...
- Anonyymi
Itse olen se "vieraileva tähti" ja haluan nimenomaa suudella vasta spermattua suuta, kuten myös pillua ja persettä.
Ja se vasta on ihanaa kun pääsee nuolemaan yhtä aikaa spermasta liukasta penistä ja mälliä valuavaa pillua. Vaimon suutelu sen jälkeen kuin hän on harrastanut seksiä on kiihottava ajatus. Se on hyvin nöyryyttävää, mutta samalla intiimiä, koska se vahvistaa vaimon ja miehen välistä suhdetta. Mies hyväksyy naiselta mitä tahansa.
- Anonyymi
Voisi tulla viihdyttämään teitä molempia omalla tavalla?
Jos kinnostaa...
- Anonyymi
Suutelen ja nuolen myös pillun puhtaaksi vieraan jäljiltä. Olen tehnyt sitä jo vuosia ja aina vaimo ihastuu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606854- 1003522
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262860- 212538
- 272113
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251760
- 111652
- 321638
- 511556