Waretettu ohjelma ei ehkä toimikaan enään!
Windows 11 alkaa kytätä piraattiohjelmia
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi ei tarvi käyttää piraattiohjelmistoja
- Anonyymi
Onneksi on ilmaisohjelmia!
- Anonyymi
MS lähettää piraattikirjeitä!
- Anonyymi
W7 niitä jo kyttäs.
- Anonyymi
Onneksi on eri Linux järjestelmiä
Ei tarvitse wintoosan paskaa asennella koneeseen.- Anonyymi
Se on ihan toisinpäin. Windows on käyttöjärjestelmä ja linuks taas sitä itseään......
Mutta kitiskää vain rauhassa, ei se tubutin käyttäjämäärä % nouse koskaan yli 0,2:n. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan toisinpäin. Windows on käyttöjärjestelmä ja linuks taas sitä itseään......
Mutta kitiskää vain rauhassa, ei se tubutin käyttäjämäärä % nouse koskaan yli 0,2:n.Sekä Windows (win32 ja win16) että Linux (wsl) ovat NT-kernelin ympäristöalijärjestelmiä. NT-kernelissä pystyy yhtä natiivisti ajamaan sekä Windows että Linux -ohjelmia.
Windows-alijärjestelmiä on siis kaksi, toinen on tarkoitettu 16-bittisille win3.1:n ohjelmille, ja toinen win9x:n ohjelmien ja samantyyppisten 64-bittisten winapi-ohjelmien ajamiseen.
Linuxin elf-binäärejä pystyy myös ajamaan NT:ssä natiivisti niille tarkoitetussa ympäristöalijärjestelmässä.
- Anonyymi
Kummallista porukkaa nuo Windows-trolli-nassikat waretuksineen.
- Anonyymi
Huomenna tulee Windows 11
- Anonyymi
Voi olla että tulee vasta ensi vuoden puolessa välissä, vaikka tähän koneeseen ei taida tulla ikinä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745